Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 17:47
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heerlijk weer om weer eens lekker een middagje buiten te zijn met de kinderen. Twee grote die een poging doen om de hond achter een bal te laten rennen, een hond die denk: ga dat ding lekker zelf halen en een peuter op de schommel die ze 3 straten verder konden horen gillen van plezier. Oftewel: ik heb weer geen klap uitgevoerd vandaag |
Het was wel je mooiste moment hoor!!! Ben jij mal....hier is gewoon een mama aan het woord die laat horen hoe ze heeft genoten....heerlijk om te lezen.. Die klap van werken komt dan morgen wel weer.. Ik was ook in de tuin...en ik mistte nou net die kinderen.... Gelukkig is er nog een buurmeisje van drie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 17:48
|
|
|
Een tosti met groentensoep.... De kooklust ontbreekt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Leanne, wil jij deze link doorsturen naar de mailbox van CM-vrouwen tussen de 44 en 52 jaar, aub? |
Wil ik voor jou best doen hoor maar je hebt toch al met alle vrouwen gedate?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wil ik voor jou best doen hoor maar je hebt toch al met alle vrouwen gedate?
|
Ja maar die waren jonger dan 44 en ouder dan 52...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:39
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Beste Chatuliem,
Jezus persoonlijk laat mij teksten lezen op internet die mij juist aansporen om de bijbel eens kritisch tegen het licht te houden.
We leven nu anno 2012, het is voor mij wel zeker een tijd van zelfonderzoek.
Tijd voor een bijbel update
| Kijk daar ga je nu echt helemaal de mist in. Persoonlijke ervaringen met God gaan nooit boven Zijn Woord uit en zijn ook niet in tegenspraak met Zijn woord. En wat betreft die update: ga maar eens eerst goed de Bijbel lezen, dan zul je zien dat die helemaal niet aan een update toe is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | En wat betreft die update: ga maar eens eerst goed de Bijbel lezen, dan zul je zien dat die helemaal niet aan een update toe is... |
Amen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:45
|
|
|
Spinazie salade met stukjes wortel en cashewnoot. Yoghurtdressing. Volkorenmacaroni met tomatenketchup en geraspte kaas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja maar die waren jonger dan 44 en ouder dan 52... |
Ben blij dat ik buiten jou doelgroep val want voordat ik in badpak op cm ga staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:56
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heerlijk weer om weer eens lekker een middagje buiten te zijn met de kinderen. Twee grote die een poging doen om de hond achter een bal te laten rennen, een hond die denk: ga dat ding lekker zelf halen en een peuter op de schommel die ze 3 straten verder konden horen gillen van plezier. Oftewel: ik heb weer geen klap uitgevoerd vandaag |
Ach Annette jij genoten en de kids hebben genoten tja als je huis wat minder schoon is jammer dan Moet die man van je maar doorheen kijken en anders zelf aan de gang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In Utrecht anders ook hoor... |
Jazeker het was een heeeeeeerlijk daggie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moest vandaag van de dokteres gòed uitzieken. Nou..... dat is eerlijk gezegd best goed gelukt. |
Nee maar.... jij luisterd naar een vrouw dat we dat nog mee mogen maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 18:59
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Oke ik blijf altijd doorgaan....nooit opgeven |
Doe mijn best met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 19:03
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Gelukkig heb ik geen fantasie gelukkig heb ik geen fantasie gelukkig heb ik GEEN fantasie... |
Super dat jij dat niet hebt dan denk je ook niks tenminste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 19:07
|
|
|
mijn mooiste van vandaag is dat ik merk dat het ergste van mij jichtaanval weer over is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 19:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe mijn best met je mee |
Goed zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 19:53
|
|
|
Donderdag 8 Maart, Psalm 31: 7-9; In de ruimte.
Over ruimte gesproken… Wie kan roepen: ‘Het is volbracht!’, die staat nog eens volop in de ruimte! Die kan, met vastgespijkerde voeten, dansen, springen als een hinde over de heuvels… Als ik dit schrijf, denk ik natuurlijk aan wat gisteren voor het voetlicht kwam. Dat geldt van Jezus, de gekruisigde. Maar dit geldt vanzelfsprekend allereerst van de dichter van deze psalm zelf. Zijn strijd is nog lang niet ten einde; toch weet Hij dat God zijn gids is, de Heer zijn herder. En wie weet, staat al in de ruimte, ook al zijn je benen in het blok geslagen of je voeten omsnoerd of vastgenageld. Dat was althans de ervaring van menig gelovige die in een weinig rooskleurige situatie verkeerde. Menselijkerwijs kan je situatie hopeloos en uitzichtloos zijn, maar het geloof geeft je veerkracht, geeft je vleugels, zodat je vliegt – als een vogel, zo vrij. Waarin zou dat geheim schuilen? Ik denk aan die andere woorden van de dichter, die direct voorafgaan aan de tekst van vandaag. ‘U ziet mijn ellende, u kent mij nood van mijn ziel.’ Dat God je ziet, je ellende ziet, de nood van je ziel peilt – dat is de grootste troost die een mens ten deel kan vallen. Te weten dat de Allerhoogste je niet vergeten is, dat Hij jou dag en nacht in zijn gedachten houdt – dát is een besef dat je boven jezelf doet uitstijgen. Voor omstanders is soms de levensmoed van ernstig zieken en stervenden onbegrijpelijk. Maar wie iets begrijpt van de wonderlijke wegen van het geloof in de Eeuwige, die weet ook hoe mensen in de diepste put zich soms gedragen weten, als op arendsvleugelen.
Ik wil mij, Heer, in U verblijden, die hulp bood in de dag dat ik geen uitkomst zag, die steeds mij uit de engte leidde; dan mocht met lichte schreden ik in de ruimte treden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 20:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee maar.... jij luisterd naar een vrouw dat we dat nog mee mogen maken |
Niets zo veranderlijk als een mens hè.
Waar een cursus "hoe leer ik omgaan met vrouwen" wel niet goed voor is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 20:14
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In Utrecht anders ook hoor... |
Ik kan het haaast niet geloven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 20:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niets zo veranderlijk als een mens hè.
Waar een cursus "hoe leer ik omgaan met vrouwen" wel niet goed voor is. |
Eh, Visser, hoe lang duurt die cursus?
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 20:43
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Eh, Visser, hoe lang duurt die cursus?
Thomas |
voor sommige mannen..... levens-lang..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 20:45
|
|
|
http://youtu.be/4Hqc-NWlNJQ
Non, rien de rien... uit de film over het leven van Piaf...geweldige tekst.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op donderdag 8 maart 2012, 20:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:15
|
|
|
Edith Piaf
Non, je ne regrette rien Non, rien de rien Non, je ne regrette rien Ni le bien qu'on m'a fait Ni le mal, tout ça m'est bien égal
Non, rien de rien Non, je ne regrette rien C'est payé, balayé, oublié je me fous du passé
Avec mes souvenirs J'ai allumé le feu Mes chagrins, mes plaisirs je n'ai plus besoin d'eux Balayés les amours et tout leurs tremolos Balayés pour toujours Je repârs à zéro
Non, rien de rien Non, je ne regrette rien Ni le bien qu'on m'a fait Ni le mal, tout ça m'est bien égal Non, rien de rien Non, je ne regrette rien Car ma vie, car mes joies aujourd'hui, ça commence avec toil
De vertaling haalt de schoonheid voor een deel weg want vertalen is verliezen, maar toch:
Nee, ik heb nergens spijt van Nee, ik heb geen spijt nee, van niets heb ik spijt Niet van het goede dat me is gegeven noch van het slechte, het is me allemaal eender
Nee, ik heb geen spijt nee, van niets heb ik spijt Alles is afgedaan, uitgewist, vergeten Ik heb maling aan het verleden
Met mijn herinneringen heb ik de kachel aangemaakt Mijn verdriet, mijn geneugten ik heb ze niet meer nodig Uitgewist de liefdes en hun roerselen voorgoed uitgewist Ik begin weer helemaal opnieuw
Nee, ik heb geen spijt nee, van niets heb ik spijt Niet van het goede dat me is gegeven noch van het slechte, het is me allemaal eender Nee, ik heb geen spijt nee, van niets heb ik spijt want mijn leven, want mijn vreugde het begint vandaag, met jou
Thomas
....en ach, het is haast niet mogelijk het niet mooi te vinden, dus nog maar even de echte:
http://www.youtube.com/watch?v=8YGXsw3XK9I
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 8 maart 2012, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:22
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Eh, Visser, hoe lang duurt die cursus?
Thomas |
een cursus van max. 1 uurtje. Dan weet je ècht alles. Zoals je weet.... vrouwen willen altijd alles weten, ze willen altijd gelijk hebben , ze willen altijd het laatste woord hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik kan het haaast niet geloven |
Hahaha...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | een cursus van max. 1 uurtje. Dan weet je ècht alles. Zoals je weet.... vrouwen willen altijd alles weten, ze willen altijd gelijk hebben , ze willen altijd het laatste woord hebben. |
Had je een uur nodig om bovenstaande dingen te kunnen leren? Tjonge...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Had je een uur nodig om bovenstaande dingen te kunnen leren? Tjonge... |
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, zie het maar meer als bij-scholing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:41
|
|
|
Hoi hoi allemaal, ik ben terug van even weggeweest. Gisteren ben ik weer thuis gekomen uit het ziekenhuis na handoperatie. Vandaag ging het wat beter met lopen omdat het stukje bot uit de heup gehaald en bij de duim overgeplaatst bij ruim 2 uur durende operatie op afgelopen dinsdag. Nu heb ik drain en pijnpomp aan de heup vastgezet. Morgenochtend gaat die verwijderen. Het is wel pijnlijk en de operatie was wel goed gegaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:44
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben blij dat ik buiten jou doelgroep val want voordat ik in badpak op cm ga staan |
het doel heiligt den middelen erika...
(probeer n bikini ipv een badpak joh )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 8 maart 2012, 21:47
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoi hoi allemaal, ik ben terug van even weggeweest. Gisteren ben ik weer thuis gekomen uit het ziekenhuis na handoperatie. Vandaag ging het wat beter met lopen omdat het stukje bot uit de heup gehaald en bij de duim overgeplaatst bij ruim 2 uur durende operatie op afgelopen dinsdag. Nu heb ik drain en pijnpomp aan de heup vastgezet. Morgenochtend gaat die verwijderen. Het is wel pijnlijk en de operatie was wel goed gegaan. |
Fijn dat het goed gaat. En ik hoop voor je dat de pijn snel minder zal worden!
|
|
Naar boven |
|
|