Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 18:29
|
|
|
De lijst is dus:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Konijn (bah) Peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714 JOSINA022 Henkeman Susanne Renske Bulldog
Gezien mijn huiselijke omstandigheden heb ik ook geen plezier in een uitje en meldt me dan ook bij deze af........het is jammer maar het is niet anders....
Niet geheel onverwachts...dus, ik kan dan ook niet mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 18:37
|
|
|
Overwerken overwerken overwerken........ Ik doe het niet meer,zoek maar een andere gek die 6 dagen van 8 uur wil draaien.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 18:37
|
|
|
Sjoenge jonge , un kaksie mistig seg toen a'k v'noggend nè mun werkku ree. 'k zag ne niks seg. Dink je bie j'n eigen , noe kom de son misschien wè deur vandaege ma nee heur . En noe begin het wee a misstig te worre. 'k Dinke da'k morruge mè om un paer glasjes gè voe op mun neuze. Misschien a dat wà scheelt.
Heeeeeel misschien dat sommigen dit beter begrijpen als engels
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op vrijdag 2 maart 2012, 22:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 19:23
|
|
|
Volkoren spagetti Pastagroente van Martine Hakbijl Rundergehakt Restje knolselderie Kommersalade met yoghurtdressing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 20:36
|
|
|
ook ver gevorderde vriendjes zijn welkom, hoor gerrit!! ieder die gezellig kan doen, kan meedoen........toch?
hannah.........assutmaargesellugwort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 21:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Overwerken overwerken overwerken........ Ik doe het niet meer,zoek maar een andere gek die 6 dagen van 8 uur wil draaien......... |
Hallo Leanne
Dat was vroeger toch niet anders 48 uur in de week???? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 22:42
|
|
|
Of ze werkt 8 uur verdeeld over 6 dagen en dat is weer niet te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 22:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ook ver gevorderde vriendjes zijn welkom, hoor gerrit!! ieder die gezellig kan doen, kan meedoen........toch?
hannah.........assutmaargesellugwort |
Das waar hannah zo gezellig ben ik niet daarom neem ik hem ook mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 22:53
|
|
|
Ik weet 11 dingen over jullie.! 1) Je bent dit hier aan het lezen. 2) Je bent een mens. 3) Je kan geen "P" zeggen, zonder je lippen op elkaar te doen. 4) Je bent zo dom dat je het nu geprobeerd heb. 6) Je leest nu snel verder. 7) Je lacht nu en denkt wat ben ik dom =)) . 8) Je hebt niet eens in de gaten dat er geen nr. 5 is. 9) Je hebt net gekeken of er wel echt geen nummer 5 is. 10) Je lacht weer, omdat iedereen het doet. 11) Je zal het delen, alleen maar om anderen te mensen een plezier te doen. HAHAHAHAHA =D =))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 23:18
|
|
|
Je begint pas een relatie, als je iemand gevonden hebt lijkt mij het beste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 23:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjoenge jonge , un kaksie mistig seg toen a'k v'noggend nè mun werkku ree. 'k zag ne niks seg. Dink je bie j'n eigen , noe kom de son misschien wè deur vandaege ma nee heur . En noe begin het wee a misstig te worre. 'k Dinke da'k morruge mè om un paer glasjes gè voe op mun neuze. Misschien a dat wà scheelt.
Heeeeeel misschien dat sommigen dit beter begrijpen als engels |
Weerom doe jie dat soh??? Dakkan ok niemand leze??
(moeilijk is dat he om zeeuws te schrijven!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 23:23
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Je begint pas een relatie, als je iemand gevonden hebt lijkt mij het beste |
Dan kom je weer bij het topic 'de klik' / ja ik heb een date....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 23:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weerom doe jie dat soh??? Dakkan ok niemand leze??
(moeilijk is dat he om zeeuws te schrijven!!) |
Ach..... we zijn hier inmiddels héél wat Koeterwaals gewend. Daar kan dit ook nog wel bij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 00:05
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Leanne
Dat was vroeger toch niet anders 48 uur in de week???? Sjalom. Martin |
Er is vast een reden dat ze dat afgeschaft hebben
100 jaar geleden zou ik thuis gezeten hebben met 13 kinderen,dagelijks bezems binden en de geit melken ........ ik hoef niet zo nodig terug naar die tijd.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 00:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weerom doe jie dat soh??? Dakkan ok niemand leze??
(moeilijk is dat he om zeeuws te schrijven!!) |
Gewoon via [url]htttp://www.vertalen.nu[/url] , dan komen we er wel... Snap best wat-ie morgen wil gaan halen
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op zaterdag 3 maart 2012, 00:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 00:26
|
|
|
Warme maaltijd genuttigd in het bejaardenhuis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 01:20
|
|
|
Samen met mijn dochter...een soort High Tea gemaakt.... Al het zoete eten...niet gemaakt... Sandwiches gemaakt en wraps..met kruidenkaas. Vooraf een soepje uit pakkie... Toe een sinaasappel en een kiwi...
Was gezellig en lekker....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:02
|
|
|
Rustigaan wakker worden terwijl de vogeltjes dat al lang zijn...... Genieten dus van een vogeltjesconcert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:04
|
|
|
Hm....en ik weet er nog eentje over jou..... Door het ontbreken van dat ene getal, weet jij vooralsnog geen 11, maar slechts 10 dingen.....over ons. (aangenomen dat de redenatie bijv. voor mij zou kloppen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:09
|
|
|
had ik dat veranderd en gezegd dat er 10 dingen waren dan ...... tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Er is vast een reden dat ze dat afgeschaft hebben
100 jaar geleden zou ik thuis gezeten hebben met 13 kinderen,dagelijks bezems binden en de geit melken ........ ik hoef niet zo nodig terug naar die tijd....... |
Mooi was die tijd...... Ik zou dan af en toe één van die bezems pakken, en er op vandoor vliegen, om al die drukte ff te ontwijken. Aardig goedkoper toch, dan wanneer ik vandaag de dag een privejet hiervoor moet huren.....
Laat 1 van die 13 kinderen dan ondertussen ff de geit melken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:14
|
|
|
Is dit nu een uitje naast het uitstapje in Amersfoort wat inmiddels volgeboekt is? Of gaat het over hetzelfde?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:16
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | had ik dat veranderd en gezegd dat er 10 dingen waren dan ...... tja |
Ooowww.... nou, dan weet ie nu ook da hie mens'n ben'n die slim genoeg benne om te ontdekken dat de titel van dit topic nie meer klop nie. Hebbie der alsnog een 11e eigenskap bij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:43
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Rustigaan wakker worden terwijl de vogeltjes dat al lang zijn...... Genieten dus van een vogeltjesconcert. |
Hier zingen ze ook.... èn dan ook nog met de gedachte van een aantal vrije dagen in het vooruitzicht....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:51
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Je begint pas een relatie, als je iemand gevonden hebt lijkt mij het beste |
Das dus een stap te vroeg Gerrit,je begint een relatie als je ELKAAR gevonden hebt. Anders krijg je nou precies de situatie die Jacolien beschreef.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 09:07
|
|
|
zover ik weet, zijn de deelnemers van deze lijst toegevoegd aan de andere lijst, steentje!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 09:28
|
|
|
Ik sluit me aan bij de momenten van Steentje.... Het was al eerder deze week...... Ik hoef er nooit zo vroeg uit...maar ben al 3x wakker gemaakt door de vogels....Toch heel erg mooi!!! Ik MOET dan ook luisteren... De eerste keer dacht ik wel...net nu ik nog zin heb om te slapen...lukt het niet meer.. Ook gisteren en vandaag op mijn vrije dag mag ik graag nog even uitslapen...maar weer die vogels. En mooi!!!!!!!!!!!!!! Je moet luisteren of je wilt of niet... De vogels vertellen Gods Eer....dan moet ik maar zwijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 09:30
|
|
|
Kun je het dan niet beter laten verdwijnen voordat mensen het niet begrijpen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 09:51
|
|
|
waarom zou je zwijgen, zeeland? wieweet kun je nog mooier vertellen dan de vogeltjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 10:19
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kun je het dan niet beter laten verdwijnen voordat mensen het niet begrijpen?? |
Waarschijnlijk niet, dit zou een uitje zijn zonder beperkingen, dus met kinderen die tot diep in de nacht mogen opblijven. En waarschijnlijk ook meerdere mensen, waarschijnlijk een teleurgestelde die niet meer mee kon, maar okee, die zijn houdbaarheidsdatum is alweer verstreken
|
|
Naar boven |
|
|