ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3648 3649 3650 3651 3652 3653 3654 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 09:20

FRANKT627 schreef:
Al is februari als maand zo klein,
het is de maand waarin de liefste mensen jarig zijn... Engeltje smiley

Dus jij bent NIET in februari jarig als ik het goed begrijp? Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 09:25

VISSER278 schreef:
Dus jij bent NIET in februari jarig als ik het goed begrijp? Smiley met dichtgeplakte mond

Oei das hard....dat doet zeer.....Visser...weeg je je woorden???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:32

VISSER278 schreef:

Gefrustreerde smiley ...natuurlijk wel...de liefste mensen zijn jarig in februari, Chat en ikke... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:34

Nuchter nadenken gaat ook beter zonder alcohol en alcohol is verder een behoorljke dikmaker. Mijd genotsmiddelen en ander ballastvoer zoveel mogelijk, weinig suiker en vet, eet gezond en beweeg dagelijks. En hou dat vol. Met roken hoef je natuurlijk niet te stoppen, immers: het roken stopt jou wel......

Thomas, af en toe zondigen moet wel kunnen.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 23 februari 2012, 11:02
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:35

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ...natuurlijk wel...de liefste mensen zijn jarig in februari, Chat en ikke... Lachende smiley

Sweet dreams he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Augustus is de mooiste maand hoor Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:38

THOMAS968 schreef:
Nuchter nadenken gaat ook beter zonder alcohol en dat is verder een behoorljke dikmaker. Mijd genotsmiddelen en ander ballastvoer zoveel mogelijk, weinig suiker en vet, eet gezond en beweeg dagelijks. En hou dat vol. Met roken hoef je natuurlijk niet te stoppen, immers: het roken stopt jou wel......

Thomas

Nog meer leuke tips Boze smiley
A) ik heb nooit gerookt
B) ik drink geen alcohol
C) eet zelden junk foot
D) deze dingen gaan niet voor iedereen op he! Ik heb volgens mij wel eens eerder verteld dat mijn lichaam heel anders reageerd dan vele anderen doen!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:41

GERRIT084 schreef:
Door de band genomen, eten konijnen alleen kool, en wat wij benoemen onkruid dat zijn dan de wilde konijnen.
Tamme konijnen eten doorgaans veel zaden, en krijgen af en toe een worteltje, wilde konijnen doorgaans geen worteltje.
Dat wilde konijnen door de band genomen minder, tot geen worteltjes eten heeft weer te maken met het feit, de jagers, het kost te veel tijd die dingen op te graven.
Het is ook veel beter geen wijn op te dienen, daar konijnen slecht tegen vocht kunnen, water is ook uit den boze. Gefrustreerde smiley

Wat een apart recept Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:48

ERIKA129 schreef:
Nog meer leuke tips Boze smiley
A) ik heb nooit gerookt
B) ik drink geen alcohol
C) eet zelden junk foot

Verraste, verbaasde smiley ...junk foot betekent 'rommelvoet'...zal weer een nieuw woord zijn zeker???

D) deze dingen gaan niet voor iedereen op he! Ik heb volgens mij wel eens eerder verteld dat mijn lichaam heel anders reageerd dan vele anderen doen!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:51

ERIKA129 schreef:
Sweet dreams he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Augustus is de mooiste maand hoor Engeltje smiley

Geschokte, onthutste smiley ...dat is die maand in de zomer wanneer het altijd regent...geef maar gewoon toe dat februari de beste maand is met de liefste jarige mensen...

voila, ik wil er niets meer over horen...dat zou pas een mooi moment van de dag zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 10:55

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...dat is die maand in de zomer wanneer het altijd regent...geef maar gewoon toe dat februari de beste maand is met de liefste jarige mensen...

voila, ik wil er niets meer over horen...dat zou pas een mooi moment van de dag zijn.
Nou, als ik je een tip mag geven...ga een blokje om, en kijk niet meer in dit topic, want toevallig vind ik december dan de mooiste maand
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 11:24

JOLAN931 schreef:
Nou, als ik je een tip mag geven...ga een blokje om, en kijk niet meer in dit topic, want toevallig vind ik december dan de mooiste maand
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Engeltje smiley

ja ja, dan is het sinterklaas en Kerstmis...maar de mensen die jarig zijn in die maand zijn toch niet de liefste...of misschien op 1 uitzondering na dan... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 11:44

FRANKT627 schreef:
ja ja, dan is het sinterklaas en Kerstmis...maar de mensen die jarig zijn in die maand zijn toch niet de liefste...of misschien op 1 uitzondering na dan... Knipoog smiley

En dat ben ik Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 11:53

Jammer dat een topic waarin we creatief iets mee kunnen, weer omgeslagen is Twijfelende smiley

Ik kan alleen maar toejuichen dat jongeren uit het harnas van traditie treden, om anderen te bereiken.
De middelen worden gezegend voorzien voor alle mensen uit alle hoeken van beleving.
Pas na het aanraken van iemands hart, zal deze persoon zelf de weg gaan in Zijn Geest.
Dus welke "mens" heeft hier de juiste formule hoe je een licht kan betekenen voor de verlorene??
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 12:11

Zoals belooft: vanmorgen 140 kg
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 12:13

HENKEMAN399 schreef:
Zoals belooft: vanmorgen 140 kg

Verraste, verbaasde smiley ...je moet wel alleen op die weegschaal staan hoor...
Naar boven

Auteur Bericht
VOGUE536

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 12:21

----

Laatst aangepast door
VOGUE536
op vrijdag 24 februari 2012, 17:17
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 12:42

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...je moet wel alleen op die weegschaal staan hoor...

Oeps...sorry, niet aan gedacht
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 13:04

FRANKT627 schreef:

sal je effe uut de droom helpen he Knipoog smiley
Ik ken bijna altijd met mijn verjaardag buiten zitten, geen rommel binnen dus!
daarbij ben ik gewoon heel lief dus is dat de beste maand Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 13:23

FRANKT627 schreef:

Nou, alvast gefeliciteerd dan.

Of was het nou Floske die jarig was? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 13:25

Wat is het héérlijk zacht weer buiten!! Coole smiley met zonnebril
Zonnetje erbij, bloeiende narcissen, vogeltjes........ het lijkt wel lente!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 13:34

even toch een bedenking...
Zou het een input kunnen zijn om mee te geven dat alles, maar ook alles in jou leven in Gods hand is.
Buiten het feit dat er ook vanuit ziekte overgewicht bestaat, is er ook nog een weg om een overgewicht via Zijn weg te behandelen.
Als overgewicht een gevolg is van teveel/verkeerde voeding en te weinig beweging is dit vooral vanuit een bepaald maatschappelijk beeld waarin we zitten.
Het willen lijnen om aan een bepaald beeld te voldoen, helpt hierin eigelijk geen bal. zoals velen hier zeggen, zoveel eraf, zoveel erbij.

Ieder heeft van de Here tenslotte ook een verschillend beeld gekregen, zowel innerlijk maar ook uiterlijk.
Waarom zou men twijfelen aan Zijn creatie?
Zou men gaan lijnen alleen maar om het beter geaccepteerd te worden door medemens? fout fout !!
Hoe meer men in relatie met God vrede en rust vindt in het leven, hoe minder het uitmaakt hoe men aan het maatschappelijk beeld zou moeten voldoen.
Hoe meer je een identiteit in God vind, hoe minder men de behoefte heeft om je innerlijk te vullen met gelijk welke zaken dan ook die niet goed zijn voor het lichaam. Daardoor zal het uiterlijke zich ook geheel zetten naar hoe God jou heeft gecreeerd.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 13:39

wat mij ook motiveert is, dat ik dit lichaam gekregen heb van God, maar door dat overgewicht, welke in mijn geval onnodig is, zorg ik niet goed voor wat Hij gegeven heeft....lijkt mij geen verkeerde gedachte dat we over het algemeen goed voor ons lichaam moeten zorgen....toch?
Naar boven

Auteur Bericht
MARC212

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 14:00

Heden is aan dit huis redding geschonken, omdat ook deze een zoon van Abraham is. Want de Zoon des mensen is gekomen om het verlorene te zoeken en te redden. Lukas 19:9-10
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 14:04

STEENTJE178 schreef:
Wat is het héérlijk zacht weer buiten!! Coole smiley met zonnebril
Zonnetje erbij, bloeiende narcissen, vogeltjes........ het lijkt wel lente!! Lachende smiley

Mijn keel doet ferm pijn...heb ook pijn in mijn nek en rug...het mag van mij gerust regenen want ik kom toch niet buiten ik bibber nu al uit mijn vel bij de verwarming. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 14:23

Geplaatst: maandag 21 november 2011, 18:43 Reageer met quote

LEPELTJE037 schreef:
Op de brandstapel met dat ding!

TJOKLAT313 schreef:
Weet je wat ik stoer zou vinden, Lepeltje?
Als jij met jouw "gewone" bijbel een weekendje op Kanaleneiland gaat bivakkeren en contact probeert te maken met de jeugd daar.
En daarover vertelt hier op CM...
Helaas heb ik niet eerder kunnen reageren hierop...

AW...

Ik heb op dat eiland gewoond... Alsof die jeugd zo'n achterlijke vertaling wel zouden begrijpen.
Al zou ik contact met ze zoeken met welke vertaling dan ook...
God is degene die mensen roept!
Wanneer je dan Gods stem verstaat, dan is zelfs de statenvertaling te begrijpen, daar heb je geen staattaalbijbel voor nodig!

Hoewel die ook vol fouten zit, is de statenvertaling wel de meest betrouwbare vertaling.

Laatst aangepast door
LEPELTJE037
op donderdag 23 februari 2012, 14:24
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 14:31

COOTJE711 schreef:
Heel goed nieuws Jolan!! Hoop van harte voor je dat de volgende kweken ook goed zijn! Doe rustig an en hopelijk heb je nog een goeie tijd tot je huwelijk Lachende smiley

daarna maakt niet meer uit Cootje? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 14:32

Ik vrees het ergste voor vandaag... kokkin is ziek Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 15:27

HERMAN968 schreef:
Gevraagd: goed recept voor konijn. Ben een leek in konijn maken, dus ... tot zolang in de frigo !

Knipoog smiley herman

moet je vragen aan iemand die ook goed is in stoofvlees Knipoog smiley
het konijn ff aanbraden, en dan blussen, en een uurke zachtjes laten sudderen, hier kan je ook ajuin (en een peke) erbij doen
Verschil is vooral hoe je het vocht maakt
Ik "blus" na het aanbraden het konijn met een trappist, maar kan ook met wijn, of cognac... naar keuze
creatief dus,
Bij konijn kan je ook creatief met kruiden experimenteren naar goesting.
zowel look, tijm, paprika laurier, zijn allen smaken die erbij passen tijdens het stoven
nadien kan je van het overblijvend vocht een saus bindend maken door een bruine sausbinder (maizena noemen ze dat bij ons) Knipoog smiley

Laatst aangepast door
XABIA794
op donderdag 23 februari 2012, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 15:34

HARM012 schreef:
Oude lul met je nare praatjes. Je hoopt mij de les te kunnen leren he..
Ervaar zelf maar eens iets dergelijks.

Dan praat je wel anders.

Dit noemt zich Christen..

Je praat over respect.
Nou ik kan je zeggen dat je respect moet verdienen, dan pas is het wederzijds.

Zoek een hobby en vermaak je daar mee! Dan doe je tenminste niemand kwaad.

Pardon????
Ellende met elkaar vergelijken vind ik nutteloos omdat je niet in elkaars leven kunt kijken dus 18 of 81 is mij om het even maar af te reageren door een lid van CM een oude lul noemen en vernederen vind ik veeeeeel te ver gaan,totaal zonder fatsoen en inderdaad kinderachtig.
als je mijn zoon was zou je een schop onder je derriere krijgen........je ouders laten zich ook vast niet zo noemen........

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 23 februari 2012, 15:40
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: donderdag 23 februari 2012, 15:36

HENKEMAN399 schreef:
wat mij ook motiveert is, dat ik dit lichaam gekregen heb van God, maar door dat overgewicht, welke in mijn geval onnodig is, zorg ik niet goed voor wat Hij gegeven heeft....lijkt mij geen verkeerde gedachte dat we over het algemeen goed voor ons lichaam moeten zorgen....toch?

Daarom is het ook goed om even stil te staan wat de oorzaak is van overgewicht.
Bijvoorbeeld als men een eetstoornis heeft vanuit gebrokenheid in het innerlijke is het goed om dit eerst aan te pakken, ipv streng te gaan diëten om daarna dan teleurstelling te krijgen als het geen blijvend resultaat heeft.
Alles heeft oorzaak en gevolg, en daar hebben we de Here voor nodig toch? Ikzelf nog ben niet in staat geweest om ongezonde dingen uit mezelf te verbannen uit mezelf. Ik heb voor elke "prestatie" de Here nodig.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3648 3649 3650 3651 3652 3653 3654 ... 6194 Volgende
Pagina 3651 van 6194