Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 14:54
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | ... geinteresseerden voor een daagje naar de hei in ede om te picknicken met elkaar zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen jolan9.. en willie5.. met drie kinderen karolus 338 elly 361 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 met kinderen? grace 585 met twee kinderen griffin748 chatuliem619 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) | Fijn Marieke dat je ook mee gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 15:01
|
|
|
[quote=ALFAROMEO918]In het Terdege Refo Magazine,las ik dat.
Hij gaf eerlijk toe,dat zijn genen ook meespeelde,wat onder die schaarse keding verlokkend was. Gewoon die Hormonen,tot verleiding,speelden op,in seksuele uitdaging.
Wanneer mijn huisarts mij verteld dat hij last krijgt van zijn hormonen wanneer hij mij (of een andere vrouw) in wat minder bedekkende kleding ziet, dan zou ik echt onmiddellijk op zoek gaan naar een andere huisarts. Hoeveel last krijgt deze man van zijn hormonen bij onderzoeken. (alleen al de elke vijf jaar terugkerende uitstrijkjes) Dat moet voor deze man een kwelling zijn.
Ik zou de huisarts waarschijnlijk adviseren een ander vak te kiezen.
Over de kleding keuze: is dat niet een taak van een ouder om daar op te letten, als mijn zoons (ik heb geen dochters) naar buiten gaan met hun broek op hun heupen zodat je nog net (of iets minder net) het randje van hun onderbroek er boven uitziet dan zeg ik daar ook iets van.
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op maandag 29 maart 2010, 15:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NOUMOE974
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 15:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Fijn Marieke dat je ook mee gaat. |
houd niet van zand tussen mijn eten. Maar veel plezier hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 15:16
|
|
|
NOUMOE974 schreef: | houd niet van zand tussen mijn eten. Maar veel plezier hoor | Tjonge wat een bijdrage zeg. Als iedereen ook nog ff meldt waarom ze niet gaan, wordt het knap verwarrend hier.
Ik mis toch wel de Edenaren hoor. Kom op geef je ook op voor een activiteit in jullie achtertuin!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 15:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En nu zeker weer een dutje????
Kom op,dr uut!'t Zonnetje schijnt,de knoppen van de kastanje staan op knappen,voor je het weet mis je het hele voorjaar!
Gr.Leanne(die "deugdelijk huisvrouwtje" gaat spelen ) |
Geen dutjes vandaag. Dat is niet nodig. Nou ja, misschien aan het eind van de middag nog even.
En dat voorjaar duuuuuuuuurt nog zo laaaaaaaaaaaaaang. De lente kan best even zonder mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 15:52
|
|
|
Ik picknick liever in een 4-sterrenrestaurant...
Maar voor alle heideliefhebbers: have fun!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NOUMOE974
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:04
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik picknick liever in een 4-sterrenrestaurant...
Maar voor alle heideliefhebbers: have fun!! |
Kan ik me wel in vinden, misschien een idee voor een volgend moment in time
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:06
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | ... geinteresseerden voor een daagje naar de hei in ede om te picknicken met elkaar zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen jolan9.. en willie5.. met drie kinderen karolus 338 elly 361 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 met kinderen? grace 585 met twee kinderen griffin748 chatuliem619 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) |
marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:15
|
|
|
Een groot probleem !!!
In het voorportaal van het nesthokje van de steenuil zijn 2 duiven ingetrokken en er ligt ook al een ei......
Die duiven waren al herhaalde malen door de uilen aangevallen en als onwenselijk gezelschap bestempeld.........
HOE ZAL DIT AFLOPEN?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:28
|
|
|
ik heb belijdenis gedaan toen ik 21 was. ik was ook de enige die belijdenis deed op dat moment. ik had zelf ook een tekst uitgezocht.
wat mij wel opviel was, dat mensen mij raar aankeken dat ik toen pas belijdenis deed. het was in die kerk een gewoonte om met 18 jaar belijdenis te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:32
|
|
|
de voortuinen hier bij mij word vaak gebruikt als parkeerplek voor auto's.
maar om tuinieren nu als iets ontstressend te ervaren, gaat bij mij niet op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:34
|
|
|
IMRE695 schreef: | Gewoon in het openbaar? |
Volgens een (oud) reclamespotje doen de lieveheersbeestjes het soms in een auto........... zelfs zo heftig, dat de auto ervan schommelt.........
Ijzersterke beestjes hoor, die lieveheersbeestjes................
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op maandag 29 maart 2010, 16:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:34
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Een groot probleem !!!
In het voorportaal van het nesthokje van de steenuil zijn 2 duiven ingetrokken en er ligt ook al een ei......
Die duiven waren al herhaalde malen door de uilen aangevallen en als onwenselijk gezelschap bestempeld.........
HOE ZAL DIT AFLOPEN? |
ik zal als babyuiltje met het duiveei gaan spelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 16:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik zal als babyuiltje met het duiveei gaan spelen. |
Ja.....zou ik ook doen....maar er zijn nog totaal geen uileneitjes te bespeuren in het uilennest. Dus ik denk, dat het duivenei in het voorportaal toch eerder uit zal komen....als dat ei tenminste niet eruit wordt gewerkt of misschien wel wordt opgegeten door de uilen......
Een drama staat op het punt zich te voltrekken daar.........hoe zal het aflopen als straks de uilen weer in het nest zullen komen???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 17:13
|
|
|
IMRE695 schreef: | Geen dutjes vandaag. Dat is niet nodig. Nou ja, misschien aan het eind van de middag nog even.
En dat voorjaar duuuuuuuuurt nog zo laaaaaaaaaaaaaang. De lente kan best even zonder mij. |
Weet je wat Imre.........ik gun je je dutjes van harte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 17:35
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | op OuderAlleen zit een zekere JOS, die ook zijn eigen gedeelte heeft.
kan hij lekker veel topics starten.
ik ben voor |
Ik gun hem van harte zijn eigen hoek(je)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 17:41
|
|
|
Volgens mij heeft hij onze instemming niet nodig. Als hij al zijn bijdragen onder een kopje doet, scheelt dat een hoop. Hij zou dan echter wel terug moeten komen, want volgens mij is hij van de site af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:15
|
|
|
op de fiets op de fiets ik kom vooruit en t kost me niets
tja ik moet wat he nu ik geen autootje meer heb
grace( die weer conditie krijgt )
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 29 maart 2010, 18:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | de voortuinen hier bij mij word vaak gebruikt als parkeerplek voor auto's.
maar om tuinieren nu als iets ontstressend te ervaren, gaat bij mij niet op. |
Bij mij ook niet. Al dat onkruid tussen de tegels. Doet me telkens denken aan de zondeval... En verder de grondsoort die we hier hebben: plakklei. Je moet er eerst een kiepauto tuinturf doorheen mengen voordat het bewerkbaar is.
Imre, die blij is dat hij tegenwoordig een balkon heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:25
|
|
|
Wauw... een natuur-thriller!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:28
|
|
|
GRACE585 schreef: | op de fiets op de fiets ik kom vooruit en t kost me niets
tja ik moet wat he nu ik geen autootje meer heb
grace( die weer conditie krijgt ) |
Ik ben solidair met jou. Ook stukken goedkoper!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Volgens mij heeft hij onze instemming niet nodig. Als hij al zijn bijdragen onder een kopje doet, scheelt dat een hoop. Hij zou dan echter wel terug moeten komen, want volgens mij is hij van de site af. |
oeps...... ik hoop niet dat ik dat veroorzaakt heb. Had er mijn beste bedoelingen mee.
t Werd idd een beetje heel erg rommelig...10 topics per dag starten.
Zou ik ook kunnen doen.
ben gister niet naar de kerk geweest de zomertijd was vanmorgen een verschrikking.... uur te vroeg wakker t werken was aangenaam dankzij de koffie de dag afgesloten met een borrel mijn baas is toppie...iedereen een paas-doos met vanalles moest vreselijk naar de wc weet niet wat ik eten moet straks naar bijbelstudie avond ga ik nog slapen vandaag...of wordt t morgen? ik weet niet wat ik soms zeggen moet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:29
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Weet je wat Imre.........ik gun je je dutjes van harte! |
A dutje a day, keeps the doctor away!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:34
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik heb wel een ideetje - - - - - - - koop een kookboek!!!! |
Die is vast te vinden bij bol.com! Help Inka even uit de brand en geef 'm een link, Cross.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Volgens mij heeft hij onze instemming niet nodig. Als hij al zijn bijdragen onder een kopje doet, scheelt dat een hoop. Hij zou dan echter wel terug moeten komen, want volgens mij is hij van de site af. |
Tjonge, je hebt nog gelijk ook! Zitten wij ons hier druk te maken. Hij had van mij niet weg gehoeven, maar misschien was z'n proefabonnement afgelopen. Dat kan natuurlijk ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:41
|
|
|
Vandaag 4 tassen vol boodschappen gehaald en 2 dozen vol halfvolle melk. Sjonge wat is dat zwaar zeg eerst moet je ze vanaf je lijstje opzoeken naar welke boodschappen je wilt hebben. Dan éénmaal je alles vol geladen in je boodschappen karretje moet je nog wachten in de lange rij van de kassa dan alles uitstallen op de baan. Nadat de kassajufvrouw de product heeft ingevoerd van een bepaalde code moet je al je producten inpakken in de boodschaptassen en zeulen naar je auto. Éénmaal in de auto gezet moet je naar nog een andere winkel en daar haal je nog 2 boodschappen tassen vol en moet je ook daar wachten. Daarna nog naar de warme bakker om 1 ongesneden brood te halen voor je pa want hij houdt niet van gesneden brood word te droog vind hij. Binnen 2 uren ben je 3 winkels binnen geweest en heb je tjok vol van een auto schiet het mij ook verkeerd in de rug auw Gelukkig bij thuiskomst wilde pa mijn tassen met boodschappen 2 dozen melk wel uit de auto halen is dat niet lief van pappa die verdient een dikke Als gezin van 5 personen waarvan 3 mensen die erg hard werken en wel lekker trek hebben heb je inwezen heel wat nodig om de schappen te vullen en naar paar dagen is het ook weer op en zo kan je weer vanaf voor af aan beginnen. Herkennen jullie dat ook Zo ga je wel 2x naar de dorp toe om je schappen vol te hamsteren. Ene keer 2 a 4 winkels binnen stappen niet dat ik het erg vind ofzo mag het wel graag doen alleen je begrijpt niet hoe snel alles op gaat. Het zijn hier gezonde eeters en als je kookt na lange werk is het binnen korte duur hap slik weg net als een krokodil na niet eens 10 minuten al op. Ze krijgen gelukkig hier wel vers fruit en groente`s Voor vanavond heeft mijn moeder die nu in de keuken staat mam en ik doen het zo oms te beurten en als mam moe is dan help je extra een handje in de keuken of neem je het over koken is iets wat ik erg graag mag doen dat vind ik niet erg om te doen het is voor mij als een hobby. Als mensen genieten van hun eten dan geniet ik ook mee. Vanavond lekker hapje van gebakken krieltjes, stukje vlees en geraspte wortels jammie Wat schaft jullie de pot?
Fijne avond gewenst he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 18:44
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is jammer dat een topic voor voetballiefhebbers weer meteen naar beneden gehaald wordt door de anti-voetbal mensen. Laat ons gewoon plezier hebben in het spel en laat ons gewoon even kunnen kletsen over voetbal. Jammer genoeg staat Twente nog steeds bovenaan. Het voetballend vermogen van Ajax staat me veel meer aan. Ik hou van mooi voetbal en ik hoop dat de ploeg die technisch gezien het mooiste spel heeft nu ook weer eens kampioen gaat worden. Dat hebben ze verdiend, vind ik. |
Ben een man van GEEN WOORDEN MAAR DADEN. ik vind het helemaal geweldig wat Twente laat zien. Ruys neemt een heel team op sleeptouw met weergaloze doelpunten, anderen pikken t op, dragen hun steentje bij met tomeloze inzet. Zie veel van Feijenoord dat de europacup won onder leiding van Piar...
Nu eens wat anders dan in de kerk voor onze Heer.... t is nu maandag dus.... So I put my hands up for....Twente..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 19:08
|
|
|
Dit is je eerste topic van vandaag... nog negen te gaan...
Nog beter... richt dit in als eigen hoekje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 29 maart 2010, 19:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | de voortuinen hier bij mij word vaak gebruikt als parkeerplek voor auto's.
maar om tuinieren nu als iets ontstressend te ervaren, gaat bij mij niet op. |
Tuinieren vind ik meestal wel een ontspannende bezigheid, maar grasmaaien totaal niet. Lekker, dat de avonden ook wat langer zijn nu.
Met een boek in het zonnetje in de tuin zitten, is iets wat ik nog liever doe. Dat is pas echt genieten.
Oei, wat heeft dit trouwens met politieke discussies te maken? Weer on-topic nu.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 29 maart 2010, 19:36
|
|
Naar boven |
|
|