Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 13:15
|
|
|
PETER257 schreef: | Wie kan mij uitlggen hoe je een filmpje van youtube goed in je profiel kan plaatsen? |
je link die je copieert zet je tussen de URL zetten die vind je hier bij de forum schrijfbalk bovenaan
URL link URL
ik heb ook de ervaring als je een link vanuit you tube neemt dat je beste eerst op delen klikt en dan verschijnt er een blauwe link die ik dan copieer die is korter. Zal wel een reden hebben
veel succes
Laatst aangepast door
|
XABIA794
|
op dinsdag 21 februari 2012, 13:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 13:18
|
|
|
en ik merk gelijk dat je dat in je account blijkbaar niet moet doen tussen URL plaatsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 13:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wat doe ik eigenlijk op het forum??? |
Ehm........ carnaval vieren???
En ff ontopic: het is hier grijs in de lucht, geen zon te bekennen. Hopelijk treffen de Carnavalvierders lekkerder weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOGUE536
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 13:50
|
|
|
-------
Laatst aangepast door
|
VOGUE536
|
op vrijdag 24 februari 2012, 17:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 14:00
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ehm........ carnaval vieren???
En ff ontopic: het is hier grijs in de lucht, geen zon te bekennen. Hopelijk treffen de Carnavalvierders lekkerder weer! |
Hier is begint het nu wat grijs te worden maar het was hier heel de morgen supepr zonnig. Zo zonnig zelfs dat ik net lekker een uurtje in de tuin bezig geweest ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 14:18
|
|
|
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op dinsdag 21 februari 2012, 18:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 14:25
|
|
|
[quote=ANNETTE050]citaat uit het nieuws
' De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiën was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2. Politieonderzoek moet uitwijzen of Florian Moosbrugger daadwerkelijk aansprakelijk kan worden gesteld voor nalatigheid. Gisteren werd bekend dat Moosbrugger verhoord is door de politie. Hij kon niet direct na het ongeval gehoord worden, omdat hij in een shock verkeerde.
Moosbrugger is de eigenaar van het hotel waar de koninklijke familie al decennia te gast is. vrijdag werd prins Friso door een lawine bedolven nadat hij off-piste ging skiën. Moosbrugger wist zichzelf te bevrijden uit de sneeuw omdat hij, in tegenstelling tot de prins, wel een lawine-airbag droeg.'
Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld....[/quote]
Ik begrijp niet wat deze zin bij het het citaat doet? Kan je dat toelichten, aub?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 14:26
|
|
|
En ff ontopic: het is hier grijs in de lucht, geen zon te bekennen. Hopelijk treffen de Carnavalvierders lekkerder weer! |
Het is hier eerder zacht weer. Geen regen te bespeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 15:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is hier eerder zacht weer. Geen regen te bespeuren. |
vanmorgen regende het , nu schijnt er een waterig zonnetje....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:00
|
|
|
Carnaval kennen we hier niet. Maar het is de hele dag al grijs en grauw maar droog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:09
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | citaat uit het nieuws
' De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiën was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2. Politieonderzoek moet uitwijzen of Florian Moosbrugger daadwerkelijk aansprakelijk kan worden gesteld voor nalatigheid. Gisteren werd bekend dat Moosbrugger verhoord is door de politie. Hij kon niet direct na het ongeval gehoord worden, omdat hij in een shock verkeerde.
Moosbrugger is de eigenaar van het hotel waar de koninklijke familie al decennia te gast is. vrijdag werd prins Friso door een lawine bedolven nadat hij off-piste ging skiën. Moosbrugger wist zichzelf te bevrijden uit de sneeuw omdat hij, in tegenstelling tot de prins, wel een lawine-airbag droeg.'
Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld.... |
Ik begrijp niet...Annette....waarom juist jij dit dan hier vermeld... Teveel aandacht hier aan besteden vond je niet nodig.... En dan lees ik dit??? Wat is dit voor berichtgeving??? Gaan we nu proberen een soort dader ook nog aan te wijzen in de vorm van een Moosbrugge??? Kijk dat vind ik allemaal belachelijk!!! Friso heeft deze beslissing zelf genomen neem ik aan... Kijk...DIT gaat mij te ver.... (Mmmm..had dit misschien in het verslaggevingstopic geplaatst moeten worden...want het heeft niets meer met het goedbedoelde gebed van Josina van doen )
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 21 februari 2012, 17:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOGUE536
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:27
|
|
|
--------
Laatst aangepast door
|
VOGUE536
|
op vrijdag 24 februari 2012, 17:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:42
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | citaat uit het nieuws
Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld.... |
Wil je hier beweren dat Prins Friso uit de weg geruimd moest worden? Geloof jij in complottheorien?
Ga toch weg met die onzin. Ga wat nuttigers doen dan ons lastig te vallen hiermee...
Vrijwilligers werk of zo...
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 21 februari 2012, 17:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 16:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik had van de week de andijvie gewassen in de gootsteen. Iedereen weet dat er dan restjes met de afvoer meegaat. Dus dat gebeurde hier ook. Aangezien mijn badkamer met vuil wasgoed lag besloot ik dus ook maar die was weg te werken. Onder tussen was ik ook bezig met de keuken te soppen. Ondertussen hoorde ik ook ineens een luide knal. Ik rende naar de badkamer. En ja hoor ik zag uit de afvoer van de wasmachine allemaal restjes andijvie komen. Dat was het ergste nog niet. Het allerergst was dat de zijkant en het deurtje van de wasmachine er naast lagen. En het water stroomde maar door en de trommel draaide nog. En ik gilde naar mijn vader dat er kortsluiting was. En mijn vader begreep het niet hoe het allemaal kon.
Afijn het is inmiddels maandagochtend. En koffietijd. De wasmachine doet zijn werk. Geen andijvie in de badkamer nog in de keuken. Geen kortsluiting in huis. Want het was allemaal een droom. |
droom of wilde fantasie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:01
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Prins Friso, die het ene doctoraat na het andere haalde wist blijkbaar te veel....zijn vrouw heeft hem waarschijnlijk te veel verteld.... |
T begint hier een beetje op Xandernieuws te lijken...en wie zit er achter, Holleeder?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:07
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | T begint hier een beetje op Xandernieuws te lijken...en wie zit er achter, Holleeder? |
Een ongeluk wordt een complot moordtheorie Hum annette begint er idd op te lijken zo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:12
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | T begint hier een beetje op Xandernieuws te lijken...en wie zit er achter, Holleeder? |
Nee joh... Zijn moeder was laatst in oman... Dus het zou kunnen dat al qaida er ook achter zit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | droom of wilde fantasie |
sjonges toch...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 21 februari 2012, 17:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:15
|
|
|
tussen haakjes het is bijna 12 jaar geleden dat mijn vader overleed. en jou interpretatie vind ik goor.. niet kunnen...
ik zou graag willen dat je iets anders neerzet of de gehele boodschap weghaald.
je insinueert weer iets wat nergens opslaat. En mijn vader ook al al had ik moeite met hem was een zeer gerespecteerd iemand. Je kwetst hem hiermee en mij ook.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 21 februari 2012, 17:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:16
|
|
|
Het stond in de Telegraaf hoor en niet in de krant. Als je niet heel zeker weet dat het waar is, behoor je zoiets niet te schrijven.
Thomas, gelooft er niets van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nee joh... Zijn moeder was laatst in oman... Dus het zou kunnen dat al qaida er ook achter zit... |
Van de eigenwijsheid en roekeloosheid van die prins gaan we nu een complottheorie maken. Het wordt alsmaar interessanter.
Aan de weinige postings op het forum te zien is het komkommerseizoen vrij vroeg begonnen dit jaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:35
|
|
|
Boerenkool.....(nee niet met worst) Er is nog beenham, maar das net zo lekker... En weet je...rookworst eet zo makkelijk weg maar funest voor.....(nou ja je weet wel)
En vanavond ga ik weer een heerlijk winters stoofpotje maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | tussen haakjes het is bijna 12 jaar geleden dat mijn vader overleed. en jou interpretatie vind ik goor.. niet kunnen...
ik zou graag willen dat je iets anders neerzet of de gehele boodschap weghaald.
je insinueert weer iets wat nergens opslaat. En mijn vader ook al al had ik moeite met hem was een zeer gerespecteerd iemand. Je kwetst hem hiermee en mij ook. |
Mariska, je hebt weer commentaar op iets dat je duidelijk niet begrijpt want anders zou je ook al een opmerking gemaakt hebben over de reactie van Erica...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOGUE536
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:56
|
|
|
------
Laatst aangepast door
|
VOGUE536
|
op vrijdag 24 februari 2012, 17:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 17:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Mariska, je hebt weer commentaar op iets dat je duidelijk niet begrijpt want anders zou je ook al een opmerking gemaakt hebben over de reactie van Erica... |
Ik maak niks op uit de opmerking die erika maakte.
Jij insinueert dat ik een wilde fantasie had met mijn vader.... Oftwel dat ik HET deed met mijn vader in mijn fantasie.
Dan krijg je zulke reacties die ik geef.
Verder zwijg ik maar....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Van de eigenwijsheid en roekeloosheid van die prins gaan we nu een complottheorie maken. Het wordt alsmaar interessanter.
Aan de weinige postings op het forum te zien is het komkommerseizoen vrij vroeg begonnen dit jaar... |
k heb mijn posting al verwijderd....dan maar weer gauw terug naar het niveau van de fabeltjeskrant...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Boerenkool.....(nee niet met worst) Er is nog beenham, maar das net zo lekker... En weet je...rookworst eet zo makkelijk weg maar funest voor.....(nou ja je weet wel)
En vanavond ga ik weer een heerlijk winters stoofpotje maken... |
Ham is varkenskont . Brrrrrr.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:16
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik zie het, even een senioren moment..... |
Ik vond dat met die watermeterstand een veel grappiger seniorenmoment...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 februari 2012, 18:17