Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 18:24
|
|
|
27/03 ooievaars hebben het 4de ei.........Hiep, hiep hoeraaaaa!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 18:41
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | 27/03 ooievaars hebben het 4de ei.........Hiep, hiep hoeraaaaa! | De ooievaar is kennelijk op bezoek geweest!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 18:43
|
|
|
Ik ga alvast wat klokken vooruit zetten. Is het zo weer bedtijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 18:50
|
|
|
IMKE917 schreef: | Chat, zou je dit eens verder willen uitleggen? Ben er wel benieuwd naar. Indirect, heb ik via mijn werk, met bevrijdingspastoraat te maken. | Het eerste bezwaar wat ik heb, is dat ik niet vind dat het tot de generale taak van de gemeente behoort om zo'n intensieve vorm van pastoraat toe te passen. De gemeente is geen psychaitrische inrichting en in sommige gemeenten wordt dat wel zo gehanteerd. Juist in pastoraat zou men de grenzen moeten weten en echte psychiatrische klachten overlaten aan professionals. Het is te vaak gebeurd dat een voorganger een psychose verwarde met een occulte geest, wat enorm veel schade toegebracht heeft. Je wordt dan geholpen, die eigenlijk niet goed weten wat de grenzen zijn. Daarbij kunnen ze heel snel over de grenzen van de ander heen gaan en op die manier ze afhankelijk maken van de hulpverlening. Bovendien krijgen ze meer macht dan de wereldse hulpverlener, want zij doen dit namens God. Vaak wordt de reguliere hulpverlening aan de kant geschoven omdat mensen denken dat dat geen oplossing biedt. Terwijl bevrijdingspastoraat in veel gevallen ook niks oplost. Ik vind het een uitwas van de kerk van deze tijd. Het heeft m.i. niks te maken met de taak en opdracht die Jezus aan de gemeente gegeven heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 18:51
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | Dit kun je toch niet serieus menen? De wet die zich ook nog eens met onze kledingkeuze zou moeten gaan bemoeien? Sorry Arjan, maar dit vind ik bij het zotte af. |
In feite hebben modeontwerpers zich al veel met jullie kledingkeuze bemoeid. Een tijd lang was er niet veel anders te kiezen dan te korte hemden, te korte bloeses en te korte jurken/rokken. De modeontwerpers hebben ronduit geweigerd mode te ontwerpen die wél lang genoeg is. Als modeontwerpers vrouwen dwingen om kleding te dragen die ze eigenlijk niet willen, dan vind ik dat er iets goed fout zit. Ik denk echt niet dat de meeste vrouwen graag een hemd dragen dat zo kort is dat de vrouw niet meer met goed fatsoen kan bukken om iets op de grond op te rapen.
Wat mij betreft hoeft de regering niet met een wet te komen, maar als modeontwerpers vrouwen dwingen tot het dragen van kleren die ze eigenlijk niet willen, dan moeten die modeontwerpers gecorrigeerd kunnen worden. Als de modeontwerpers op een andere manier gecorrigeerd kunnen worden, vind ik dat ook prima. Maar zoals het nu is, kunnen ze van alles ontwerpen zonder dat iemand hen tot de orde kan roepen......
Dus zoals je ziet, wil ik juist wél dat vrouwen kleding kunnen kiezen! Maar dan moet het een échte keus zijn en niet alleen iets wat de mode voorschrijft......
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op zaterdag 27 maart 2010, 18:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 18:53
|
|
|
BEREND677 schreef: | een weekend knuffel voor iedereen die hem hebben wil |
Ik wil em wel Berend. Thanks!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 18:55
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we hebben t plan opgevat om te gaan picknicken in ede op de heide, jolan, willie en ik gaan zowiezo; met vijf kinderen
er zijn er al die aangeven het leuk te vinden mee te gaan; mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten? liever niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen..... tenzij je reden hebt om undercouver te blijven natuurlijk......
geinteresseerden zijn vooralsnog jolan9.. en willie5.. karolus 338 elly 361 eduard 152 ringo 975
en een datum wordt geprikt; het wordt waarschijnlijk een zaterdagmiddag | Als het niet op 29 mei is, wil ik mij wel opgeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 19:19
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik ga alvast wat klokken vooruit zetten. Is het zo weer bedtijd. |
slaapkop ben jij zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 19:22
|
|
|
het eerste gewin is kattegespin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 19:48
|
|
|
IMRE695 schreef: | Sommige mensen denken hun hele leven lang na over de dingen. Ze heten filosofen. |
En sommige zijn met dat denken heel erg beroemd geworden. Misschien wordt een van ons ontdekt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 19:49
|
|
|
GRACE585 schreef: | slaapkop ben jij zeg |
Quote: | Je hebt de slaper en de denker..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:03
|
|
|
van denken word men moe. daarom zijn er heel veel slapers.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEREND677
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:11
|
|
|
INEZ910 schreef: | Is die anders dan op een door de weekse dag?? |
ja is wat warmer hihihih
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:16
|
|
|
ARJAN007 schreef: | In feite hebben modeontwerpers zich al veel met jullie kledingkeuze bemoeid. Een tijd lang was er niet veel anders te kiezen dan te korte hemden, te korte bloeses en te korte jurken/rokken. De modeontwerpers hebben ronduit geweigerd mode te ontwerpen die wél lang genoeg is. Als modeontwerpers vrouwen dwingen om kleding te dragen die ze eigenlijk niet willen, dan vind ik dat er iets goed fout zit. Ik denk echt niet dat de meeste vrouwen graag een hemd dragen dat zo kort is dat de vrouw niet meer met goed fatsoen kan bukken om iets op de grond op te rapen.
Wat mij betreft hoeft de regering niet met een wet te komen, maar als modeontwerpers vrouwen dwingen tot het dragen van kleren die ze eigenlijk niet willen, dan moeten die modeontwerpers gecorrigeerd kunnen worden. Als de modeontwerpers op een andere manier gecorrigeerd kunnen worden, vind ik dat ook prima. Maar zoals het nu is, kunnen ze van alles ontwerpen zonder dat iemand hen tot de orde kan roepen......
Dus zoals je ziet, wil ik juist wél dat vrouwen kleding kunnen kiezen! Maar dan moet het een échte keus zijn en niet alleen iets wat de mode voorschrijft...... |
Arjan, als ik je goed begrijp wil je de diversiteit in de mode promoten, meer keuzes dus. Ik ben verbaasd...want ik deel niet in die ervaring, integendeel zou ik willen zeggen. Geen énkele modeketen heeft mij ooit gedwongen tot een keuze, néver! Ik ben het dus ook nu totaal met je óneens. Er is voldoende keus voorhanden, als je maar op zoek gaat naar jouw eigen stijl! Ik ben zeer modebewust en het past bij mijn persoonlijkheid om goed gekleed te gaan en jouw beweringen zie ik absoluut niet terug in de huidige modewereld. Ik denk eerder dat men vaak nog niet weet wat bij de persoonlijkheid past en wat niet...en dán kun je de plank volledig mis slaan qua kleding. Goede hulp daarbij en zelfkennis zouden daarbij kunnen helpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:36
|
|
|
GRACE585 schreef: | slaapkop ben jij zeg |
Ik hoop slapend rijk te worden.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op zaterdag 27 maart 2010, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:37
|
|
|
MARIO216 schreef: | En sommige zijn met dat denken heel erg beroemd geworden. Misschien wordt een van ons ontdekt. |
Ik behoor eigenlijk tot de epicuristen (levensgenieters), hoewel ik vroeger meer tot de stoïcijnen gerekend kon worden en soms tot de cynici. Maar men leert bij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | van denken word men moe. daarom zijn er heel veel slapers. |
Precies. Als je slaapt, doe je niemand kwaad. Slapen is gezond èn goedkoop. Als je (alleen) slaapt heb je van niemand last. En verder is een mens geschapen om te slapen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:40
|
|
|
INEZ schreef: Is die anders dan op een door de weekse dag??
Berend schreef ja is wat warmer hihihih
En Mary wil em.. nou geregeld dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:47
|
|
|
IMRE695 schreef: | Precies. Als je slaapt, doe je niemand kwaad. Slapen is gezond èn goedkoop. Als je (alleen) slaapt heb je van niemand last. En verder is een mens geschapen om te slapen. |
niet om ook te werken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:48
|
|
|
IMRE695 schreef: | Precies. Als je slaapt, doe je niemand kwaad. Slapen is gezond èn goedkoop. Als je (alleen) slaapt heb je van niemand last. En verder is een mens geschapen om te slapen. |
Behalve als je snurkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:52
|
|
|
MARIO216 schreef: | Behalve als je snurkt |
ik merk niets van mijn eigen gesnurk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik merk niets van mijn eigen gesnurk |
Quote: | Je zou het een keer op kunnen nemen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 20:55
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we hebben t plan opgevat om te gaan picknicken in ede op de heide, jolan, willie en ik gaan zowiezo; met vijf kinderen
er zijn er al die aangeven het leuk te vinden mee te gaan; mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten? liever niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen..... tenzij je reden hebt om undercouver te blijven natuurlijk......
geinteresseerden zijn vooralsnog jolan9.. en willie5.. karolus 338 elly 361 eduard 152 ringo 975
en een datum wordt geprikt; het wordt waarschijnlijk een zaterdagmiddag |
zet mij, én misschien een stuk of wat kinderen, er ook maar op (hangt ervan af of ze bij hun papa zijn of niet..)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 21:06
|
|
|
IMRE695 schreef: | Of Ameland... of Rottum.... of gewoon met een bootje over de Waddenzee! Zucht.... |
Nederland is gewoon mooi! 'k Heb vandaag een wandeling met vrienden gemaakt, een route langs bos en hei en langs vennen. Gek eigenlijk, dat ik die mooie plekken - op 2 km afstand van mijn huis - nog niet kende. Echt genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 21:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | niet om ook te werken? |
Het werken is van na de zondeval. Dus, we zijn eigenlijk geschapen om te genieten van de Hof van Eden. Maar ja, daar mogen we niet meer in. En zo is het werk in de wereld gekomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 21:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik merk niets van mijn eigen gesnurk |
Wij wel.
Je moet hier niet om 2 uur 's nachts on-line komen. Alsof er een oerbos wordt omgezaagd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 21:12
|
|
|
Lekker, ik ga nog een pannenkoekje nuttigen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 21:15
|
|
|
hondje uitlaat tijd.
oftewel rondje hondje.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 27 maart 2010, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEREND677
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 21:21
|
|
|
INEZ910 schreef: | INEZ schreef: Is die anders dan op een door de weekse dag??
Berend schreef ja is wat warmer hihihih
En Mary wil em.. nou geregeld dus |
jij niet dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 maart 2010, 21:29
|
|
|
MARISKA601 schreef: | hondje uitlaat tijd.
oftewel rondje hondje. |
dan is het zeker het hondje laat vrouwtje uit of het hondje heeft een uitgelaten vrolijk vrouwtje
|
|
Naar boven |
|
|