ChristianMatch

Forum

Mijn zoon
Ga naar pagina Vorige 1 ... 351 352 353 354 355 356 357 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:03

MIEKE364 schreef:
Klinkt wel hoopvol, en fijn om hem weer bij je te hebben. Finimal is een lichte pijnstiller die misschien wel geschikt is in verband met zijn duizeligheid. Bidden dat het goed geneest en er geen blijvende schade overblijft, dat doe ik. Veel sterkte en goede moed.

Zal wel veel pijn doen Mary, wens hem sterkte, we hebben gebeden in de gebedsroom of hij gauw mag genezen en weer kan gaan werken, dat
geldt ook voor iedereen die een bedrijfsongeval heeft meegemaakt.

Warme groetjes van Eva Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:05

CLAUDIA469 schreef:
Toen ik je laatste reactie las, over dat hij had gezegd dat voor God jullie bij elkaar horen en dat de tijd het dan wel zal leren (vrij vertaald) moest ik gelijk denken aan een relatie van nu ruim 2 jaar geleden.
Toen hij het uitmaakte zei hij nog heel veel van mij te houden maar de situatie liet het niet toe op dat moment (allebei 4 kinderen en hij net uit scheiding) maar als God het wil dan komen wij weer samen.
Vervolgens nam hij een passieve houding aan richting mij.

Ik geloof echt dat God een plan heeft met je en dat het tijd nodig heeft en er moet vertrouwen. Maar moet je dan een passieve houding aannemen, of in jouw geval elkaar niet meer zien?
Ik vind het zo makkelijk om te zeggen, als God ons bij elkaar wilt dan komt dat nog wel. Er zit toch altijd nog een beetje eigen actie bij ook.
Je zult je toch in een relatie je best moeten blijven doen. En niet alleen passief: och God regelt het wel......

Videoresultaten voor god wijst mij een weg
God Wijst Mij een Weg - Remco Hakkert
5 min - 26 okt 2008
www.youtube.com

GOD is de stuurman en wij........ Knipoog smiley

Laatst aangepast door
EVA685
op vrijdag 26 maart 2010, 00:01
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:10

MARIJAN072 schreef:

Maar voorzitter Imre, voordat ik me kandidaat stel heb ik nog even een paar vragen.
Het gaat dus echt om het innerlijke hè? 'k Heb niet zo'n zin om geld en energie in m'n uiterlijk te steken, dat levert toch niet veel op. Twijfelende smiley

En wie kiest wie? Kiezen de mannen een miss CM en de vrouwen een mister CM? Of kiezen de mannen een mister uit en de vrouwen een miss. Of mag iedereen op zowel een man als een vrouw stemmen?

Hmm.....is het eigenlijk wel zo'n eer, om miss CM te zijn Smiley die vol vragen zit Wordt dat dan ook landelijk bekend gemaakt? Twijfelende smiley En wat wordt er dan van je verwacht? Met Chris het land door, om reclame te maken. Smiley die vol vragen zit Verliefde smiley

Ik ben benieuwd naar het antwoord! Knipoog smiley

Ik werk volgens het adagium: Truth is beauty, beauty is truth. Het gaat dus vooral om wat je uitstraalt. Pure innerlijke schoonheid dus. Een definitie laat ik hier achterwege, anders zou je er op kunnen oefenen. Knipoog smiley Maar ik kijk met een dichtersoog en zal niet op uiterlijkheden letten. Netjes verzorgd is genoeg!

In deze verkiezing kunnen mannen zowel vrouwen kiezen, als ook vrouwen mannen of vrouwen vrouwen of mannen mannen. Want innerlijke schoonheid kan iedereen ten deel vallen.

Een miss of mister CM krijgt eigenlijk een zware verantwoordelijkheid, want hij/ zij wordt geacht de gedachte achter CM uit te dragen.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel leuke dingen aan verbonden, zoals (gratis) aanzitten aan feestdiners, uitreiken van oorkondes, een jaar lang gratis lidmaatschap en jouw foto op de cover van de Eva of voor mannen een artikel in CV-koers. Dus, het is eigenlijk best eervol. Lachende smiley En nee, je hoeft geen reclame te maken voor CM. Want je bent zelf al het levende bewijs dat CM werkt!

Ik hoop hiermee je vragen voldoende te hebben beantwoord.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:12

Bedtijd voor mij.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:16

IMRE695 schreef:
Ik werk volgens het adagium: Truth is beauty, beauty is truth. Het gaat dus vooral om wat je uitstraalt. Pure innerlijke schoonheid dus. Een definitie laat ik hier achterwege, anders zou je er op kunnen oefenen. Knipoog smiley Maar ik kijk met een dichtersoog en zal niet op uiterlijkheden letten. Netjes verzorgd is genoeg!

In deze verkiezing kunnen mannen zowel vrouwen kiezen, als ook vrouwen mannen of vrouwen vrouwen of mannen mannen. Want innerlijke schoonheid kan iedereen ten deel vallen.

Een miss of mister CM krijgt eigenlijk een zware verantwoordelijkheid, want hij/ zij wordt geacht de gedachte achter CM uit te dragen.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook veel leuke dingen aan verbonden, zoals (gratis) aanzitten aan feestdiners, uitreiken van oorkondes, een jaar lang gratis lidmaatschap en jouw foto op de cover van de Eva of voor mannen een artikel in CV-koers. Dus, het is eigenlijk best eervol. Lachende smiley En nee, je hoeft geen reclame te maken voor CM. Want je bent zelf al het levende bewijs dat CM werkt!

Bedankt voor deze duidelijke toelichting, Imre! Het klinkt heel interessant allemaal, maar toch wil ik er nog graag een nachtje over slapen. Bezint eer ge begint hè. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:20

ALICE495 schreef:
Die tijd wil ik dus eigenlijk wel gunnen, maar we hebben beiden een naar verleden achter de rug waar we allebei heel erg gekwetst zijn. Dit willen we allebij dus niet weer mee maken.
Maar ik vind het eerlijk gezegd dat het het idd de tijd nodig heeft om op 1 lijn te gaan zitten of respecteren of een tussen weg te vinden.
Maar op dit moment zit er maar 1 ding op het over laten aan God en Hij weet wat het beste is voor ons. Alleen baal ik wel dat wij elkaar nu niet meer zien. Ter bescherming voor ons zelf, voor als het niet goed gaat en als het wel goed komt dan hebben we genoeg tijd om die verloren tijd weer in te halen, dat is wat hij denkt.
Ik wil daar in tegen juist wel graag bij hem zijn, maar misschien heeft ie ook wel gelijk. Maar het blijft lastig vind ik, want mis hem best wel. We hebben afgelopen weekend zon heerlijk weekend gehad met zn twee.
Lekker samen gebowld uit eten geweest de volgende dag heerlijk gewandeld. O wat was dat weer heerlijk om dat mee te maken. En nu moet ik dat allemaal weer missen.
Zijn arm, zijn knuffels en zijn aanwezigheid.
Nou ja ik moet maar sterk zijn en wie weet wat voor moois er uit mag komen.
Wat ik wel heel mooi zou vinden is misschien een beetje raar om te vragen, maar zouden jullie er voor willen bidden?
Ze zeggen toch hoe meer er voor bidden des te sterker het gebed gaat worden??
Ik ben net vorig jaar tot geloof gekomen en voor mij is vooral de bijbel nog het moeilijkste gedeelte.
Maar ik weet dat Jezus in mijn hart zit dat hij voor mijn zonden is gekruisigd.
Ik heb mij ook in juni mij laten dopen. Ik ben ook als kind gedoopt, maar toen kon ik nog geen keuze maken voor God en nu wel. Al mijn zonden afgespoeld in de rijn. Een geweldige buiten doop was het. Opgestaan net als Jezus een nieuw leven begonnen samen met Hem.
Maar echt tof dat jullie zulke mooie en lieve reacties delen.

Wat rot voor jullie Alice, geborgenheid is zo fijn, op 1 lijn zitten ook,
jammer dan van het geloof, maar bij GOD is niets onmogelijk, HIJ zal jullie de weg wijzen, ik bid ervoor en wens enorm veel sterkte,
kracht, inzicht en wijsheid toe.
Kijk uit naar 11 april, geniet van elkaar, kijk elkaar recht in de ogen
en blijf praten, dan zie je de emoties, kom je er dan nog niet uit,
praat eens met een dominee of voorganger Knipoog smiley

Liefs van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:31

De kerkuilen paren vaak, de ooievaars hebben inmiddels drie eieren en de oehoe heeft kuikens........ Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE015

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:34

IMRE695 schreef:

Zeg, Imre, na deze omschrijving haak ik af hoor. Voor op de EVA laat ik graag aan een ander over.
Ik kom binnenkort al in de plaatselijke krant in een artikel met foto omdat ik Engeland ga zingen tijdens een belangrijk concert, die krant vind ik al best eng, dus ik laat dit maar zitten, ik gun de prijs graag aan een ander!(als ik er al voor in aanmerking gekomen zou zijn!)
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE015

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:35

IMRE695 schreef:

Zeg, Imre, na deze omschrijving haak ik af hoor. Voor op de EVA laat ik graag aan een ander over.
Ik kom binnenkort al in de plaatselijke krant in een artikel met foto omdat ik Engeland ga zingen tijdens een belangrijk concert, die krant vind ik al best eng, dus ik laat dit maar zitten, ik gun de prijs graag aan een ander!(als ik er al voor in aanmerking gekomen zou zijn!)
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 23:58

pfffffff, wat een onderwerp ...
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 00:21

Naar boven

Auteur Bericht
ALICE495

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 00:53

Nou blijkbaar gaat het niet lukken. Ze zeggen blijkbaar ook niks voor niks. 2 verschillende geloven op 1 kussen slaapt de duivel tussen.
We krijgen alleen maar discussies en irritaties. Hij staat er echt zo 180 graden anders in dan ik en dat werkt gewoon niet. Als God het echt wil dan gebeurd het wel op Zijn tijd. Maar zoals het nu gaat werkt het gewoon echt niet.
Moet zeggen dat ik er helemaal klaar mee ben en dat ik alleen nog maar aan God vast hou en ga luisteren wat Hij met mij wil. Ik luister niet meer naar mijzelf en ook niet meer naar hem. Ik luister alleen nog maar naar God. Hij zal mij die weg wijzen. Blijkbaar was dit dus niet de weg die ik moest bewandelen, althans nu niet.
Misschien probeert Hij mij nu wel iets duidelijk te maken. Dus ik ga mijn ogen en oren open houden voor Hem en dan hoop ik dat het mij allemaal duidelijk gaat worden.
Ik wil iig jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie steun en jullie berichtjes en gebed enz. Maar heb er wel van geleerd dat het gewoon heel erg moeilijk is om een relatie aan te gaan met iemand die heel anders denkt over het geloof. Je moet echt met zn tweeën gelijk zijn daarover, anders werkt het niet.
Ik wil echt niet oordelen of veroordelen, maar dit werkt gewoon echt niet. Althans met ons dan.
Blijkbaar was hij niet die gene die God voor ogen heeft voor mij Knipoog smiley
Ik wens jullie heel veel geluk en heel veel plezier toe en Gods zegen.
En hopen dat jullie hier wel jullie geluk kunnen vinden.
Ik ga mijn geluk nu even alleen in God vinden. Voor mij even geen relatie meer. Heb genoeg mee gemaakt de laatste tijd.
Ik ga luisteren naar wat Hij met mij wilt.

Groetjes alice
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 07:57

Beste mensen, even serieus: de hele miss of mister-verkiezing is (zoals zo veel hier in dit topic) een speelse gedachte, maar niet iets wat echt gaat plaatsvinden. Ik zou de organisatie daarvan niet graag op me nemen: reglementen opstellen, toetsingscriterea formuleren, beoordelen.

Jullie zijn allemaal goed zoals je hier bent. Met mooie en soms wat minder mooie trekjes (ook ik... Verlegen lachende smiley ). Maar ik vind het zelfs niet bijbels om de ene mens boven de andere te verkiezen. God kijkt naar onze harten en dat is genoeg. Zover reikt mijn oog ook niet.

Het is een leuk kolder-topic wat mij betreft. Maar ik zou geen jurylid kunnen zijn, want ik ben uitermate bevooroordeeld geraakt door iemand die mijn hart gestolen heeft....

Laatst aangepast door
IMRE695
op vrijdag 26 maart 2010, 07:59
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 08:36

MARIJAN072 schreef:
Het idee dat je voor eeuwig Miss CM bent zeg. Twijfelende smiley Lachende smiley Daar ben je trots op zeg. Lachende smiley Op naar een nieuwe verkiezing! Clown smiley

of t idee dat je omdat je miss CM zou zijn, voor eeuwig op de site staat, marijan.......... Huilende smiley, smiley in tranen
ook dat lokt me niet zo, jou wel??? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 08:49

MARIJAN072 schreef:
Het idee dat je voor eeuwig Miss CM bent zeg. Twijfelende smiley Lachende smiley Daar ben je trots op zeg. Lachende smiley Op naar een nieuwe verkiezing! Clown smiley

of t idee dat je omdat je miss CM zou zijn, voor eeuwig op de site staat, marijan.......... Huilende smiley, smiley in tranen
ook dat lokt me niet zo, jou wel??? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 08:51

MARY052 schreef:
Karst is gistermiddag weer thuis gekomen.
Heeft nog veel pijn en heeft ook nog last van duizeligheid, maar toch.........hij is weer thuis! Morgenvroeg moeten we weer voor controle naar het ziekenhuis.
De wond moet 2x per dag gespoeld worden onder lauw water, dit is heel pijnlijk voor hem.

Zal jullie verder op de hoogte houden! En bedankt voor jullie meeleven..dit doet me heel goed!

is inderdaad erg pijnlijk, weet ik uit ervaring.
succes vanmorgen mary, en t voordeel dat kars thuis is, is dat je m een beetje kunt verwennen....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 09:26

jaren geleden was mijn tuin een kraamkamer.
eerst een nest pimpelmezen.. 12 babies.
en een merelnest met 5 babies.
en een tijdje later weer een merelnest met 5 babies.
de ouders hadden het er maar druk mee.
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 09:43

MARY052 schreef:
Karst is gistermiddag weer thuis gekomen.
Heeft nog veel pijn en heeft ook nog last van duizeligheid, maar toch.........hij is weer thuis! Morgenvroeg moeten we weer voor controle naar het ziekenhuis.
De wond moet 2x per dag gespoeld worden onder lauw water, dit is heel pijnlijk voor hem.

Zal jullie verder op de hoogte houden! En bedankt voor jullie meeleven..dit doet me heel goed!

Hay Mary, fijn dat je zoon Karst weer thuis mocht komen.
Voor de rest is het afwachten natuurlijk, we hopen maar op een goed herstel.
Verwen hem maar goed met lekkere dingen en extra aandacht, is ook nooit verkeerd als je ziek bent heh? Knipoog smiley

Groetjes Carien

Laatst aangepast door
CARIEN982
op vrijdag 26 maart 2010, 09:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 09:48

Het is nu koffie tijd.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 10:05

http://www.youtube.com/watch?v=i8yQ1I4Wofc&feature=related

een geweldig lierd over de opstanding

Laatst aangepast door
GRACE585
op vrijdag 26 maart 2010, 10:06
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 10:16

HANNAH810 schreef:
we hebben t plan opgevat om te gaan picknicken in ede op de heide,
jolan, willie en ik gaan zowiezo; met vijf kinderen

er zijn er al die aangeven het leuk te vinden mee te gaan;
mocht je ook interesse hebben, wil je dat dan even laten weten?
liever niet over de mail, maar gewoon hier op t forum, even op dit bericht reageren, en je naam op t lijstje invullen.....
tenzij je reden hebt om undercouver te blijven natuurlijk......

geinteresseerden zijn vooralsnog
jolan9.. en willie5.. met drie kinderen
karolus 338
elly 361
eduard 152
ringo 975 met twee kinderen?
martien 579 met kinderen?
grace 585 met twee kinderen

en een datum wordt geprikt; het wordt waarschijnlijk een zaterdagmiddag
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 11:11

een knuffel voor iedereen die hem wil en iedereen die er 1 gebruiken kan !!!! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TALIET435

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 11:15

heheh degenen die niet tegen mijn humor kan die had mij er dan elke dag wel uitgemieterd whahahahhaa Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 11:20

HANNAH810 schreef:
HANNAH810 schreef:
...
geinteresseerden zijn vooralsnog
[aanpasmodus aan] Hannah810 met twee kinderen [aanpasmodus uit]
jolan9.. en willie5.. met drie kinderen
karolus 338
elly 361
eduard 152
ringo 975 met twee kinderen?
martien 579 met kinderen?
grace 585 met twee kinderen

en een datum wordt geprikt; het wordt waarschijnlijk een zaterdagmiddag

vergeet jezelf en je kinders niet, he. Knipoog smiley

of ik meega? geen idee, hangt van mijn rooster af, op welke zaterdag het staat te gebeuren...

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 26 maart 2010, 14:27
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 11:43

Vrijdag 26 maart/Dagelijkse bemoediging:

VOLG JE LEIDSMAN!

IK ben met je om je te leiden en te helpen.

Ongeziene krachten begeleiden je op weg naar je doel.

Je kleine vreesachtigheden zijn ongegrond.

Wat te denken van een man, die een prachtige

open plek in het bos overstak en bezorgd was,

omdat daar vóór hem een rivier stroomde, die hij

misschien niet zou kunnen oversteken, terwijl er al

tijden lang een brug over die rivier lag?

En wat te zeggen als die man een vriend had die de

weg kende - deze weg had uitgestippeld - en die hem

verzekerde, dat zich tijdens de gehele reis geen

enkele onvoorziene gebeurtenis kon voordoen

en dat alles in orde was?

Laat daarom je dwaze angsten los en volg Mij,

je Leidsman en weiger vastberaden je gedachten

te laten gaan over de problemen van morgen.

Mijn boodschap voor je luidt:

Vertrouw en wacht af!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 12:19

Quote:
Het is nu koffie tijd.

ik weet niet hoe laat het bij jou is, maar hier is het etenstijd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 12:24

JOLAN931 schreef:
ik weet niet hoe laat het bij jou is, maar hier is het etenstijd Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Het is hier tijd voor een tukkie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ALICE495

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 12:49

Liefde is:
Dat God je nooit zal verlaten wat er ook gebeurd. Hij zal je dragen in moeilijke tijden en Hij heeft het geluk voor jou en voor mij voor ogen en niet het ongeluk.

Psalm 94:14
Nee, de Heer zal Zijn volk niet verstoten, Zijn liefste bezit niet verlaten.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 12:59

Verwijderd door mijzelf

Laatst aangepast door
LEANNE226
op vrijdag 26 maart 2010, 18:37
Naar boven

Auteur Bericht