Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 20:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Il y a t'il un baiser de réconciliation ?
Pour elle ordinairement une nouvelle journée elle ne pense plus à lui qui lui tombait aux pieds, aboulique en adorant ce qu'elle était
L'épée coupante de Damoclès les déchirait en laissant à gauche et à droite la question si au milieu la vérité règne.
|
Een beetje liefde
Is er een kus van verzoening? Voor een andere dag ze meestal denkt ze over hem dat viel aan de voeten, slappe aanbidden
was het zwaard van Damocles het snijden van de door scheuren te verlaten links en rechts in het midden als de vraag van de waarheid regeren.
hmm, met www.vertaalmachine.nu dacht ik een eind te komen, maar ja... t gaat niet lukken ben ik bang.......
griffin, mag ik zo vrij zijn, u er fijntjes op te wijzen, dat u de letter N vergeten bent in uw bericht? u noemt een vierletterig woord, waar een vijfletterig woord een stuk waarheidsgetrouwer zou zijn, met uw goedvinden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 21:09
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Geven jullie de schapen en hun lammetjes wel op tijd drinken
Ik hoop wel dat ze net zo goed volgen als dat mijn schaapjes doen. En Hannah......hedde dr nog zin an? |
je hebt wel extra werk aan de dieren op t moment ja, en er zijn er een paar uitgevallen van vervoersproblemen, overschakelen op andere voeding, en de warmte; dat is wel jammer. maar eh.....volgzaam is het ene geitje wel, haha het ontsnapt steeds en wandelt dan achter mn pleegdochtertje aan, die gillend wegrent, ze is nog niet van haar geknabbel aan haar badpakje gediend geloof ik!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 1 juli 2010, 23:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | griffin, mag ik zo vrij zijn, u er fijntjes op te wijzen, dat u de letter N vergeten bent in uw bericht? u noemt een vierletterig woord, waar een vijfletterig woord een stuk waarheidsgetrouwer zou zijn, met uw goedvinden....... |
ja hoor, dat mag
u mag ook wel 'jij' zeggen, hoor.(ondanks dat ik ouder ben)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 00:02
|
|
|
Wie zaterdag met de trein komt.....
STATION EDE-WAGENINGEN UITSTAPPEN
en daar afspreken met je chauffeur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 00:04
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | vraag is natuurlijk ook of ik met mijn Saab kan tippen aan een Galante Japanner | thanks dat je me op het station af wil gooien....... grtjs miekjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 07:36
|
|
|
MIEKJES285 schreef: | thanks dat je me op het station af wil gooien....... grtjs miekjes |
Laat em niet te hard gooien dan...maakt zo'n bende!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 2 juli 2010, 09:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:45
|
|
|
Ik heb de VVV in Ede aan de telefoon gehad, daar is niets bekend over dat de hei eventueel niet toegankelijjk zou zijn....dussssssssssssssss gaat het wat dat betreft gewoon door!!
knmi zegt over zaterdag: Zaterdag overdag is er nog al wat hogere bewolking. In het westen valt lokaal wat buiige regen, terwijl in de oostelijke helft in de namiddag en avond mogelijk enkele stevige onweersbuien ontstaan, er is daarbij kans op windstoten tot circa 75 km/uur. De maximumtemperatuur ligt tussen 18 graden aan de westkust en 33 graden in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig uit noord tot noordwest.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op vrijdag 2 juli 2010, 09:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 09:56
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ik heb de VVV in Ede aan de telefoon gehad, daar is niets bekend over dat de hei eventueel niet toegankelijjk zou zijn....dussssssssssssssss gaat het wat dat betreft gewoon door!!
knmi zegt over zaterdag: Zaterdag overdag is er nog al wat hogere bewolking. In het westen valt lokaal wat buiige regen, terwijl in de oostelijke helft in de namiddag en avond mogelijk enkele stevige onweersbuien ontstaan, er is daarbij kans op windstoten tot circa 75 km/uur. De maximumtemperatuur ligt tussen 18 graden aan de westkust en 33 graden in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig uit noord tot noordwest. |
conclusie; wij gaan lekker picknicken, en als er een 's avonds een buitje valt lossen we dat ter plekke wel op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | conclusie; wij gaan lekker picknicken, en als er een 's avonds een buitje valt lossen we dat ter plekke wel op. |
Hannah ....je vraagt gewoon of de heren een plu mee willen nemen. Maak je voor die tijd een lijstje, wie bij wie mag lopen, en wie weet..... ontstaan er dan alleen geen onweersbuitjes maar ook cm koppeltjes. Wel heel romantisch hoor......als ik mee zou gaan... zou ik onder de plu van Chat willen lopen, maar dat wil jij, Mariska en Grace natuurlijk ook
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 2 juli 2010, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:32
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Ik heb de VVV in Ede aan de telefoon gehad, daar is niets bekend over dat de hei eventueel niet toegankelijjk zou zijn....dussssssssssssssss gaat het wat dat betreft gewoon door!!
knmi zegt over zaterdag: Zaterdag overdag is er nog al wat hogere bewolking. In het westen valt lokaal wat buiige regen, terwijl in de oostelijke helft in de namiddag en avond mogelijk enkele stevige onweersbuien ontstaan, er is daarbij kans op windstoten tot circa 75 km/uur. De maximumtemperatuur ligt tussen 18 graden aan de westkust en 33 graden in het zuidoosten. De wind is zwak tot matig uit noord tot noordwest. |
Waar ligt Ede, in het westen of in het oosten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 13:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar ligt Ede, in het westen of in het oosten? |
Volgens mij ligt Ede in het midden van het land, dus dan krijg je van alles wat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waar ligt Ede, in het westen of in het oosten? |
Ede ligt in het westen van gelderland. Wordt vaak gezien als het oosten van het land.' Ede ligt ook niet gek ver van het middelpunt van het land
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:33
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ede ligt in het westen van gelderland. Wordt vaak gezien als het oosten van het land.' Ede ligt ook niet gek ver van het middelpunt van het land |
Westen regen, oosten zon. Blijft voor mij de vraag wat kan ik het beste meenemen, regenkleding of badkleding.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Westen regen, oosten zon. Blijft voor mij de vraag wat kan ik het beste meenemen, regenkleding of badkleding. |
Korte broek, shirt, slippers/sportschoenen(zonder sokken ) Als je op de fiets komt , raad ik je aan een regenjas mee te nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Westen regen, oosten zon. Blijft voor mij de vraag wat kan ik het beste meenemen, regenkleding of badkleding. |
Je zwembroek natuurlijk, hebbie sowieso wat aan dan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Korte broek, shirt, slippers/sportschoenen(zonder sokken ) Als je op de fiets komt , raad ik je aan een regenjas mee te nemen. |
Doe ik niet, op mn fiets zit geen airco.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Doe ik niet, op mn fiets zit geen airco. |
Als je hier de heuvels af fietst voel de natuurlijke airco
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:44
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Je zwembroek natuurlijk, hebbie sowieso wat aan dan... |
Ja en dan zul je net zien, vernikkelen van de kou omdat we net in het westen zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja en dan zul je net zien, vernikkelen van de kou omdat we net in het westen zitten |
i.p.v. je regenjas kan je je winterjas meenemen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je hier de heuvels af fietst voel de natuurlijke airco |
Neem aan dat ik dan eerst de heuvels op moet. Nou, dan kan ik nu zachtjesaan wel vertrekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:49
|
|
|
MARISKA601 schreef: | i.p.v. je regenjas kan je je winterjas meenemen dan |
sssssssssssst. Die ligt in winterslaap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Neem aan dat ik dan eerst de heuvels op moet. Nou, dan kan ik nu zachtjesaan wel vertrekken. |
Ach als je de wielrenners ziet fietsen in de pyreneeen, dan valt het heuvelachtige hier wel mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 14:53
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ach als je de wielrenners ziet fietsen in de pyreneeen, dan valt het heuvelachtige hier wel mee. |
Jaja, ieder zn hobby
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 16:12
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hannah ....je vraagt gewoon of de heren een plu mee willen nemen. Maak je voor die tijd een lijstje, wie bij wie mag lopen, en wie weet..... ontstaan er dan alleen geen onweersbuitjes maar ook cm koppeltjes. Wel heel romantisch hoor......als ik mee zou gaan... zou ik onder de plu van Chat willen lopen, maar dat wil jij, Mariska en Grace natuurlijk ook |
carien ik geef de eer aan jou hoor,want ik loop wel mee met......... ¿¿¿ de rest moet je dan maar oplossen met hannah en maris ,
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 2 juli 2010, 16:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 16:22
|
|
|
GRACE585 schreef: | carien ik geef de eer aan jou hoor,want ik loop wel mee met......... ¿¿¿ de rest moet je dan maar oplossen met hannah en maris , |
Ik loop wel onder mijn eigen plu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 16:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik loop wel onder mijn eigen plu |
houden jullie niet van romantiek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 16:58
|
|
|
GRACE585 schreef: | carien ik geef de eer aan jou hoor,want ik loop wel mee met......... ¿¿¿ de rest moet je dan maar oplossen met hannah en maris , |
Misschien is het wel te warm .... om dicht tegen elkaar te lopen Geen goed plan dus...het was maar een ideetje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 18:54
|
|
|
CARIEN982 schreef: | houden jullie niet van romantiek |
ik wel !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 19:25
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | ik wel !!! |
Eindelijk een romantische man gevonden hier, ik dacht echt dat ze dr niet meer waren.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op vrijdag 2 juli 2010, 20:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 19:48
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Eindelijk een romantiche man gevonden hier, ik dacht echt dat ze dr niet meer waren. |
ik ben t wel hoor.... maar ik hou me laatste tijd in... waarom?? nou jezelf geven...is ook kans op teleurstelling...enne die wil ik niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|