Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:39
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Sorry, daar heb je wel een punt: wij zijn beter maar niet anders...alhoewel...moet ik nog eens goed over nadenken of dat wel mathematisch klopt...
Hmm, Cross, je zei dat ik één of andere goed vrucht ben...heb je nog andere welgmeende en op menskennis gestaafde complimenten?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 17 november 2010, 07:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:42
|
|
|
GRACE585 schreef: | en dan de coruptie in en de voorraad achteroverdrukken zinga had ik nou niet achter je gezocht
|
Grace, dan doen wij toch ook mee? Ondercover
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 22:32
|
|
|
[quote=SOFIE807]
Maar als je een blouwe hebt wat dan????? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 22:52
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Gewoon........
op zoek naar een ander
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 16:59
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]Als het maar leden van één lichaam zijn. Dan maakt het niet uit Belg of Nederlander.
Laatst aangepast door
|
AANGENAAM334
|
op woensdag 17 november 2010, 17:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:30
|
|
|
ZINGA672 schreef: | LOL
Zodra dit werkelijkheid is meldt ik me aan bij de drugsbrigade. Oprollen die bende! |
In mijn functie als dapp're strijder en held op sokken (schoenen staan bij de schoorsteen) wil ik iedereen toch nog graag op het hart drukken dit jaar vooral EERLIJKE CHOCOLADE te kopen! Kinderarbeid voor een chocoladeletter is eigenlijk een contradictio interminus. Althans; dit zou het moeten zijn!
En eerlijke chocolade is niet moeilijk meer te vinden: http://www.oxfamnovib.nl/pure-chocolade.html
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:44
|
|
|
ZINGA672 schreef: | In mijn functie als dapp're strijder en held op sokken (schoenen staan bij de schoorsteen) wil ik iedereen toch nog graag op het hart drukken dit jaar vooral EERLIJKE CHOCOLADE te kopen! Kinderarbeid voor een chocoladeletter is eigenlijk een contradictio interminus. Althans; dit zou het moeten zijn!
En eerlijke chocolade is niet moeilijk meer te vinden: http://www.oxfamnovib.nl/pure-chocolade.html
GrZing! |
M'n rol Mellers is net op . Wat nu?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 07:52
|
|
|
ZINGA672 schreef: | In mijn functie als dapp're strijder en held op sokken (schoenen staan bij de schoorsteen) wil ik iedereen toch nog graag op het hart drukken dit jaar vooral EERLIJKE CHOCOLADE te kopen! Kinderarbeid voor een chocoladeletter is eigenlijk een contradictio interminus. Althans; dit zou het moeten zijn!
GrZing! |
Ik heb van de week gezien op t.v. dat dit jaar 97% van de sjokoladeletters gemaakt zijn van eerlijke chocolade...vorig jaar was dit een stuk minder! Hoe mooi is dat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 17:52
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik heb van de week gezien op t.v. dat dit jaar 97% van de sjokoladeletters gemaakt zijn van eerlijke chocolade...vorig jaar was dit een stuk minder! Hoe mooi is dat! |
Maak me niet uit. Als de smaak maar goed is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 17:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maak me niet uit. Als de smaak maar goed is. |
Maakt Verkade ook eerlijke chocola? 'k Heb net een stuk op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 18:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maak me niet uit. Als de smaak maar goed is. |
Dus jij vind het wel oké dat jouw chocoladeletters gemaakt zijn door kinderen van 5
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 19:46
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Maakt Verkade ook eerlijke chocola? 'k Heb net een stuk op. |
Ja, Marijan, de zo overbekende Verkaderepen zijn fairtrade Heeft het gesmaakt?
Je verdient een knuffel!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 18 november 2010, 19:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 20:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, Marijan, de zo overbekende Verkaderepen zijn fairtrade Heeft het gesmaakt?
Je verdient een knuffel! |
Thanks. Het smaakte prima!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 21:22
|
|
|
Een knuffel voor mijn lekkere chocolaterie een dorp verder, hij maakt alle letters zelf.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op donderdag 18 november 2010, 21:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 21:24
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dus jij vind het wel oké dat jouw chocoladeletters gemaakt zijn door kinderen van 5 |
Kinderen van 5 ? Geloof je het zelf? Ik niet . Die kinderen zitten op school het alfabet te leren . Laat staan dat ze al chocoladeletters van A tot Z kunnen maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 18 november 2010, 21:30
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dus jij vind het wel oké dat jouw chocoladeletters gemaakt zijn door kinderen van 5 |
joh Tess... van chocolade is het bekend... maar hoeveel rotzooi heb je zelf in huis waar made in china op staat??
maar dat is de westerse mens... lekker goedkoop kopen... te belazerd om een eerlijke prijs te betalen voor een product dat in het westen gemaakt is. Je WEET dat de Blokker en de hema, en noem ze maar op, vol liggen met producten uit apelanden waar met kinderarbeid en het milieu schandalig de hand word gelicht! Toch koop je er.... en om het geweten af te kopen koop je chocola en koffie met n fair trade kenmerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 00:20
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Maakt Verkade ook eerlijke chocola? 'k Heb net een stuk op. |
Wat, nu al, en je zou de reep laten liggen .....
(o ja, je zei niet hoe lang je de reep laten liggen)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 19 november 2010, 00:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 07:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kinderen van 5 ? Geloof je het zelf? Ik niet . Die kinderen zitten op school het alfabet te leren . Laat staan dat ze al chocoladeletters van A tot Z kunnen maken. |
Ben je echt zo naief? Nee toch! Zou zeggen google het ff ofzo...vind je vanzelf de juist info
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 08:01
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wat, nu al, en je zou de reep laten liggen .....
Ik hoorde onlangs van iemand dat chocolade eten ook iets te maken kan hebben met PMS...dus als de nood hoog is...
(o ja, je zei niet hoe lang je de reep laten liggen)
.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 november 2010, 18:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik hoorde onlangs van iemand dat chocolade eten ook iets te maken kan hebben met PMS...dus als de nood hoog is... |
Je moet niet overal wat achter zoeken, Frank. Chocola is gewoon lekker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 21:59
|
|
|
PIETER649 schreef: | joh Tess... van chocolade is het bekend... maar hoeveel rotzooi heb je zelf in huis waar made in china op staat??
maar dat is de westerse mens... lekker goedkoop kopen... te belazerd om een eerlijke prijs te betalen voor een product dat in het westen gemaakt is. Je WEET dat de Blokker en de hema, en noem ze maar op, vol liggen met producten uit apelanden waar met kinderarbeid en het milieu schandalig de hand word gelicht! Toch koop je er.... en om het geweten af te kopen koop je chocola en koffie met n fair trade kenmerk. |
Ik wil ff zeggen dat ik dit niet een erg leuke reactie van je vindt Pieter. Dat van die Blokker en Hema... grote kans dat de meeste mensen het niet eens door hebben als het zo is dat dit spullen zijn uit kinderarbeid... ik wist het in elk geval niet. Tess heeft het over eerlijke letters, het is in elk geval een begin, toch ? Om nu op bovenstaande manier te reageren, ik vind het niet kunnen... dat mag van mij op een wat meer bemoedigende manier... je had bijv. Tess prive kunnen mailen daarover... Nu lijkt het meer op afzeiken i.p.v. elkaar bemoedigen... althans is mijn mening...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:02
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik wil ff zeggen dat ik dit niet een erg leuke reactie van je vindt Pieter. Dat van die Blokker en Hema... grote kans dat de meeste mensen het niet eens door hebben als het zo is dat dit spullen zijn uit kinderarbeid... ik wist het in elk geval niet. Tess heeft het over eerlijke letters, het is in elk geval een begin, toch ? Om nu op bovenstaande manier te reageren, ik vind het niet kunnen... dat mag van mij op een wat meer bemoedigende manier... je had bijv. Tess prive kunnen mailen daarover... Nu lijkt het meer op afzeiken i.p.v. elkaar bemoedigen... althans is mijn mening... |
Dat is het ook Sus. k Zou dr maar niet van wakker liggen als ik jou was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:06
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Dat is het ook Sus. k Zou dr maar niet van wakker liggen als ik jou was. |
Tess doet dat in elk geval niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 00:18
|
|
|
Vandaag gewoon een stevige, heftige, lekkere knuffel voor Henk...en Does...nix achter zoeken...jou mannetje is er één uit duizend die zo af en toe een dikke knuf verdient! Nie meer....maar ook niet minder.... Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 12:46
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Vandaag gewoon een stevige, heftige, lekkere knuffel voor Henk...en Does...nix achter zoeken...jou mannetje is er één uit duizend die zo af en toe een dikke knuf verdient! Nie meer....maar ook niet minder.... Angy |
* Ik Does* Zoek er niets achter hoor maar geef jou gewoon een dikke knuffel geloof je kan em wel gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 16:17
|
|
|
HENK710 schreef: | * Ik Does* Zoek er niets achter hoor maar geef jou gewoon een dikke knuffel geloof je kan em wel gebruiken | Heerlijk Does, Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 18:57
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik wil ff zeggen dat ik dit niet een erg leuke reactie van je vindt Pieter. Dat van die Blokker en Hema... grote kans dat de meeste mensen het niet eens door hebben als het zo is dat dit spullen zijn uit kinderarbeid... ik wist het in elk geval niet. Tess heeft het over eerlijke letters, het is in elk geval een begin, toch ? Om nu op bovenstaande manier te reageren, ik vind het niet kunnen... dat mag van mij op een wat meer bemoedigende manier... je had bijv. Tess prive kunnen mailen daarover... Nu lijkt het meer op afzeiken i.p.v. elkaar bemoedigen... althans is mijn mening... |
Eigenlijk is het veel erger dat mijn reactie de waarheid is. Is die waarheid hetgeen waar je niet tegen kunt? Tuurlijk is het een leuk begin als er eerlijke chocola en koffie is. Maar het blijft schandalig dat mensen het normaal vinden om besmette rommel te kopen en dan hun geweten af te kopen met een bak koffie en chocola. De boodschapper beschuldigen op de boodschap.... is dat wel eerlijk en opbouwend? Mijn reactie was idd op Tess haar bericht, maar ik mag hopen dat een ieder zoveel intelligentie bezit om zich de boodschap persoonlijk aan te trekken. Dat de toon minder vriendelijk is? Ach, een schop onder de kont kan ook opbouwend zijn... vaak opbouwender dan knuffelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 19:03
|
|
|
HENK710 schreef: | * Ik Does* Zoek er niets achter hoor maar geef jou gewoon een dikke knuffel geloof je kan em wel gebruiken |
duck
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 december 2010, 20:03
|
|
|
Ducky wat scheelt er??? Mogen Does en ik niet effe knuffen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 12:45
|
|
|
Vandaag ga ik es een dikke knuffel geven aan Pimpernel 883.... Ik denk dattie zelf wel weet waarom...en hij heeftem verdiend! Angy
|
|
Naar boven |
|
|