ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 75 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:23

PETRA944 schreef:
gelukkig is de pn in het bos,in de openlucht, dan heb je er niet zo last van als iedereen zich vol eet en vreemde geluiden enzo ontstaan. en zelf kan je effe een eindje wandelen om te ontladen.( als je erbij zingt hoort niemand het en je kan ook doen of de herten brons zijn, dan maken ze van die harde vreemde brullende geluiden) ha ha ha sorry kan het echt niet laten Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Woedende smiley ...als ik je goed begrijp ga je mijn lief zacht Belgisch kontje vergelijken met het geluid van een bronstig hert??? Mooi is dat...

Misschien kunnen jullie beter een huishoudelijke vraag stellen over het voorkomen van die vrouwelijke uitlaatgassen in het kader van het niet vergroten van de Ozonlaag... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:36

ach die ene keer in het jaar dat wij lucht ontladen,zal de ozon laag wel overleven frank. Wat ernstigger is wat geleerden beweerden over de dino,s en hun gassen, dat heeft volgens hun een ijstijd zelfs gecreerd, we hebben nu wel geen dino,s meer maar een ander soort wezen, wat aan dino,s gelijk de ozon laag erg beinvloed.
en dat is een groot probleem,we hebben ze al es naar mars gestuurd,maar ja ze kwamen weer terug Smiley die vol vragen zit Hoe we dat oplossen weet ik echtniet, want die wezens luisteren ook nooit naar ons vrouwen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:43

PETRA944 schreef:
ach die ene keer in het jaar dat wij lucht ontladen,zal de ozon laag wel overleven frank. Wat ernstigger is wat geleerden beweerden over de dino,s en hun gassen, dat heeft volgens hun een ijstijd zelfs gecreerd, we hebben nu wel geen dino,s meer maar een ander soort wezen, wat aan dino,s gelijk de ozon laag erg beinvloed.
en dat is een groot probleem,we hebben ze al es naar mars gestuurd,maar ja ze kwamen weer terug Smiley die vol vragen zit Hoe we dat oplossen weet ik echtniet, want die wezens luisteren ook nooit naar ons vrouwen Gefrustreerde smiley

Boze smiley ...volgens mij moeten er ook sites zijn waar alleen maar vrouwen op te vinden zijn. Daar heb je geen last van die onbeschofte, nutteloze, domme, ongeletterde, voor-niets-goed-zijnde wezens, wat jij mannen noemt.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:35

HANNAH810 schreef:
visser; neem je dan wel GENOEG bolussen mee? Engeltje smiley

de vorige keren bleef er maar 1 gebaksdoos over...............!!

Da's geen waar en dat weet jij maar alste goed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:58

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...volgens mij moeten er ook sites zijn waar alleen maar vrouwen op te vinden zijn. Daar heb je geen last van die onbeschofte, nutteloze, domme, ongeletterde, voor-niets-goed-zijnde wezens, wat jij mannen noemt.

dit zijn jouw woorden he, deze woorden heb ik nooit geschreven.
om het goed te maken, de mooie eigenschappen:

ze kunnen goed auto rijden,de weg vinden, oh technisch inzicht, dingen bouwen, dingen maken , ze zorgen voor actie, verdediggen en beschermen ons, Verlegen lachende smiley
oeeehhhhhhhh sommigge zijn zo leuk en heldhaftig, brandweermannen,politie,militairen,dankzij hun leven we in een vrij land,
goed leiding geven.goed koken zelfs, alle goede kokken zijn mannen.(soep niet meegerekend)
waarom denk je dat er hier zoveel vrouwen op de site zitten, die willen allemaal een man Verlegen lachende smiley oh en ik vergeet hun nuchterheid, vrouwen denken en denken soms zeer vermoeiend, en dan komt de man en die zegt wat nuchters yeahhhhhhh dus niet mopperen als ik je een beetje plaag want mannen zijn leuk Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:00

PETRA944 schreef:

ze kunnen goed auto rijden,de weg vinden, oh technisch inzicht, dingen bouwen, dingen maken , ze zorgen voor actie, verdediggen en beschermen ons, Verlegen lachende smiley
oeeehhhhhhhh sommigge zijn zo leuk en heldhaftig, brandweermannen,politie,militairen,dankzij hun leven we in een vrij land,
goed leiding geven.goed koken zelfs, alle goede kokken zijn mannen.(soep niet meegerekend)
waarom denk je dat er hier zoveel vrouwen op de site zitten, die willen allemaal een man Verlegen lachende smiley oh en ik vergeet hun nuchterheid, vrouwen denken en denken soms zeer vermoeiend, en dan komt de man en die zegt wat nuchters yeahhhhhhh dus niet mopperen als ik je een beetje plaag want mannen zijn leuk Lachende smiley

Mannen zijn lucht voor mij......
Maar zonder lucht kan ik niet leven Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:54

PETRA944 schreef:

Eindelijk eens een goed woord over de mannen...als ik naar de pn was gekomen had jij naast mij mogen zitten. Of wil jij ook naast die Yes zitten... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:58

FRANKT627 schreef:
Eindelijk eens een goed woord over de mannen...als ik naar de pn was gekomen had jij naast mij mogen zitten. Of wil jij ook naast die Yes zitten... Boze smiley

ach zolang ik maar niet een eindje mee hoef te wandelen wil ik wel langs een man zitten hoor Knipoog smiley de vraag is eerder of een man wel langs mij wil zitten ha ha Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:01

Waarom krijg ik vuilniszakken zo moeizaam open Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:02

INGE721 schreef:
Waarom krijg ik vuilniszakken zo moeizaam open Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

Misschien omdat ze juist dichtmoeten als er zooi inzit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:03

PETRA944 schreef:
ach zolang ik maar niet een eindje mee hoef te wandelen wil ik wel langs een man zitten hoor Knipoog smiley de vraag is eerder of een man wel langs mij wil zitten ha ha Smiley die vol vragen zit

Boze smiley ...en waarom wil je niet met me wandelen???
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:07

PETRA944 schreef:

niet te min over jezelf denken he
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:17

INGE721 schreef:
Mannen zijn lucht voor mij......
Maar zonder lucht kan ik niet leven Lachende smiley

Ja maar soms ruikt die lucht niet lekker Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:18

ANNA415 schreef:

nou maar regelmatig ruikt die lucht errug lekker
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:19

ROELANDE345 schreef:
nou maar regelmatig ruikt die lucht errug lekker

Verlegen lachende smiley Kussende smiley Verliefde smiley Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:19

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...en waarom wil je niet met me wandelen???

ik ga maar naar een ding wandelen,weg van dit forum, weer miscommunicaties op het forum Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:21

ANNA415 schreef:

Boze smiley ...ik zal maar niet zeggen naar wat vrouwen soms ruiken...pfff zo afgeven op de mannen...waarom vraag je niet aan de redactie om alle mannen een ban te geven?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:22

PETRA944 schreef:
ik ga maar naar een ding wandelen,weg van dit forum, weer miscommunicaties op het forum Gefrustreerde smiley

Ga maar lekker naar de pn...ik ben er niet...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:26

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik zal maar niet zeggen naar wat vrouwen soms ruiken...pfff zo afgeven op de mannen...waarom vraag je niet aan de redactie om alle mannen een ban te geven?

..omdat je op CM niks ruikt.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ja, en vrouwen laten ook wels eens sch... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:28

ANNA415 schreef:
..omdat je op CM niks ruikt.. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Ja, en vrouwen laten ook wels eens sch... Smiley met dichtgeplakte mond

Woedende smiley ...sch...woord moet echt verbannen worden...bahhhhhh en nog eens duizend keer bahhhhh
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:31

FRANKT627 schreef:
Ga maar lekker naar de pn...ik ben er niet...

Ik dacht dat jij zou gaan, dus gaan jij. ik zat er over te denken, net zoals me aanwezigheid hier. maar eh de zoveelste keer geen opbouwende dingen op het forum lezende denk ik toch echt wegwezen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:56

Mijn huishouden loopt zo lekker dat ik er geen vragen over heb... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:01

FRANKT627 schreef:
Mijn huishouden loopt zo lekker dat ik er geen vragen over heb... Engeltje smiley

Moet je het dan niet vastbinden dan?! Verraste, verbaasde smiley
Anders gaat het er straks vandoor!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:03

TESSYBEAR731 schreef:
Moet je het dan niet vastbinden dan?! Verraste, verbaasde smiley
Anders gaat het er straks vandoor!

Geschokte, onthutste smiley ...inderdaad, dank je voor deze huishoudelijke tip Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:50

YES356 schreef:
Tlukt mien verdreijd nog a toe de miezerige letterkes van oew te ontsiefren!!
Moar akt goad begriepe zij arges op te wougten! Ik doe mien beste, mien knar is mangs al un betjen leuger.
Aij ffkes heenig an doat dan kumt goad.
Tzit dral ante kommn. Khebt mangs al in mien krar een stuksken veur mekoar!

Kumt goed akket goed begriepe . Ma doe ma heinig an heur.

Oeps, dat is ff nadenken zeg na 35 jaar.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:54

VISSER278 schreef:
Kumt goed akket goed begriepe . Ma doe ma heinig an heur.

Oeps, dat is ff nadenken zeg na 35 jaar.

Spreken jullie nu Denemarks Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:54

PETRA944 schreef:
ha ha dankje visser, en ja vind het best eng een eerste keer tussen mensen die je niet kent, en sommigge hier lijkt me echt leuk om in het echt te zien, maar vind de stap moeilijk,zo dapper ben ik niet. ondertekent me, eh twijfelende schijterik. ha ha so wie so ben ik de sigaar als ik frank tegen kom denk ik,heb hem nogal geplaagd. ha ha
en bolussen zijn lekkerrrr heb zelf 6 jaar in zeeland gewoond,lekker zeeuwse bolussen Lachende smiley ik denk er over na, zoals ik ook alnadenk over me schrijven hier, soms zou ik willen ik de nuchterheid van een man had, dat mis ik nu van een man, ze kunnen zo fijn nuchter reageren als je als vrouw zit te denken en denken...

Wat zeg je ..... een zeeuwse , en dan een schijterik? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:56

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...

En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar. Boze smiley

Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden... Boze smiley

Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid Engeltje smiley ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper... Boze smiley

Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt...

Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 21:59

VISSER278 schreef:
Wat zeg je ..... een zeeuwse , en dan een schijterik? Knipoog smiley

Psst Frank kon het sch.. woord niet meer horen.
O nee dat was scheet Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 22:10

ANNA415 schreef:
Psst Frank kon het sch.. woord niet meer horen.
O nee dat was scheet Smiley met dichtgeplakte mond

Nou , ik heb er schijt aan Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 75 Volgende
Pagina 36 van 75