ChristianMatch

Forum

Mijn zoon
Ga naar pagina Vorige 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:11

Hallo allemaal,

Gistermiddag werd ik gebeld.........Karst(mijn zoon van 17) had zijn pink in een machine gehad en het zag er slecht uit.
Naar het UMCG in Groningen.........
Daar de hele middag op de spoed eisende hulp gezeten en wachten wachten wachten.
Uiteindelijk is hij om 21.45 uur geopereerd aan zijn pink. Ze kunnen nu nog niet zeggen of zijn pink herstelt of .........dat de pink af gaat sterven.......Willen jullie bidden voor algeheel herstel? en om rust en vrede voor Karst en mij?

Thanks!
Groet Mary
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:11

GRACE585 schreef:
KOEKJE ERBIJ ? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

vindt imre vast niet lekker Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:18

Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:19

De Here Jezus kan alles!!!!

Wat zegt de ene ware God
over waarzeggerij?

Hieronder enkele verzen die vertellen
wat God zegt over waarzeggerij.

Leviticus 19:31
Gij zult U niet wenden tot de geesten van doden
of tot waarzeggende geesten, gij zult hen niet
zoeken, om U met hen te verontreinigen:
Ik ben de HERE, Uw God.

Leviticus 20:6
En iemand, die zich tot de geesten van doden
of tot waarzeggende geesten wendt, om die
overspelig na te lopen – tegen zo iemand zal
Ik mijn aangezicht keren en hem uit het midden
van zijn volk uitroeien.

Deuteronomium 18:11-13
Geen bezweerder, niemand, die de geest van een dode of een waarzeggende geest ondervraagt of die de doden raadpleegt. Want ieder die deze dingen doet, is de HERE een gruwel, en ter wille van deze gruwelen drijft de HERE, Uw God, hen voor U weg.
Gij zult onberispelijk staan tegenover de HERE,
Uw God.

Jesaja 8:19
En wanneer men tot U zegt: Vraagt de geesten van
doden en de waarzeggende geesten, die daar piepen
en mompelen – zal een volk niet zijn God vragen?
Zal men voor de levenden de doden (vragen)?

Openbaringen 21:8
Maar de lafhartigen, de ongelovigen, de verfoeilijken, de moordenaars, de hoereerders, de tovenaars, de afgodendienaars en alle leugenaars – hun deel is in de poel, die brandt van vuur en zwavel: dit is de tweede dood.

Deze verzen verklaren dat God het haat en een ieder die magie beoefend zal straffen.
Maar, men kan zich afvragen: WAAROM is God ertegen?

Het antwoord is simpel: omdat het allemaal uit dezelfde bron komt: het kwaad. satan, lucifer of hoe hij genoemd wordt.
Het is een mengeling van mooie klinkende woorden,
die maar EEN DOEL hebben: mensen verblinden voor de waarheid en hen in de duisternis van leugens
en valse waarheid leiden.

Het drijft de mensen weg van de ENIGE WARE God, JHWH, Die alles geschapen heeft. Het zegt dat we zelf God zijn, dat we goden kunnen worden, dat er een veelheid van verschillende goden is, etc.
Het is een mengeling van duizenden leringen die vaak tegengesteld zijn, maar die één doel dienen:
vervul het verlangen van mensen naar spiritualiteit met satanische bedrieging, mensen wegdrijvend van GOD.

Ook bevat magie vaak sexuele zonden.
Het drijft mensen vaak in allerlei verschrikkelijke praktijken, die God zeer sterk verafschuwt.

De hele paranormale wereld met mediums, Reiki, hekserij, New Age, etc is een grote cocktail van oude leringen die allen uit dezelfde bron komen, ook al komt het in duizend verschillende woorden en interpretaties.
Het dient dit ene doel: de mensen in leugens leiden,
weg van de ware God. De God die gestorven is aan het kruis, om ons te bevrijden van onze zonden.

Het is een erg misleidende, vaak zeer indrukwekken-de manier om mensen in de diepste duisternis te trekken.

Toch presenteert het zichzelf vaak als licht, liefde, vrede, goedheid, etc. Maar de Bijbel vertelt over satan, dat hij zich voordoet als een engel van het licht.
Hij weet hoe de mensen te misleiden en hij is er een meester in.

De enige manier om hiervan vrij te blijven is, dicht bij de Here Jezus te wandelen en hem toe te staan om jou te vervullen met ZIJN licht, leven en liefde, door de Bijbel, geleerd door de Heilige Geest.

Vraag het de Here Jezus en Hij zal jou de waarheid tonen…

Hij is de weg, de waarheid en het leven en Hij is de enige die ons thuis brengt, in de almachtige, liefde-volle, veilige armen van de ware Vader van het leven, die wil dat wij gelukkig zijn in zijn zorg en genade.
Hij is waarlijk GOED en absoluut betrouwbaar.
Hij is de ware God, die het BESTE met ons allen voor heeft.
Hij is het ware LICHT.
Hij is de bron van het ware, oprechte LEVEN.
Hij is de Enige op wie we ons moeten richten.

Vraag de Here Jezus, als je hierover vragen hebt en vraag Hem jou te leiden door Zijn Heilige Geest, en door de Bijbel, in de ECHTE waarheid.

Waarheid die jou BEVRIJDT en je vrede en hoop geeft.

De Here Jezus is het LICHT van de wereld.
En… Hij houdt van jou!

Laatst aangepast door
MAR907
op dinsdag 23 maart 2010, 12:20
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:25

MARY052 schreef:
Hallo allemaal,

Gistermiddag werd ik gebeld.........Karst(mijn zoon van 17) had zijn pink in een machine gehad en het zag er slecht uit.
Daar de hele middag op de spoed eisende hulp gezeten en wachten wachten wachten.
Uiteindelijk is hij om 21.45 uur geopereerd aan zijn pink. Ze kunnen nu nog niet zeggen of zijn pink herstelt of .........dat de pink af gaat sterven.......Willen jullie bidden voor algeheel herstel? en om rust en vrede voor Karst en mij?

Thanks!
Groet Mary

Oh meissie,wat een schrik!!!
Natuurlijk ga ik in op je verzoek.
Heel veel sterkte,mijn gedachten zijn bij jullie (en aan die rust ben je wel toe)
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:32

RENSKE067 schreef:
een knuffel voor iedereen die hem wil Kussende smiley

en vandaag speciaal 1 voor raps Kussende smiley

een hele dikke knuffel terug meis had em echt ff nodig...
Naar boven

Auteur Bericht
ROBBEDOES873

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:38

Bij ons mag ook iedereen aan het avondmaal...
Ik vind dit een heel mooie gedachte,
Ook de kinderen mogen aan het avondmaal,
Wel word er aan de kleine kinderen kinder catechatie gegeven,
Hier word ze alles uitgelegd wat het inhoud om aan het avondmaal te gaan,
Voor ze aan "tafel" gaan word er bij de kindernevendienst ook weer op hun niveau overgesproken....Ze weten dus wel wat ze doen,
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:43

MARY052 schreef:
Hallo allemaal,

Thanks!
Groet Mary

wat naar mary
natuurlijk bidden we voor jullie en voor zijn herstel
veel sterkte toegewenst
Grace
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 12:50

HANNAH810 schreef:
mmmm
klinkt erg goed imke!!
ik heb een andere variant voor je als je soms een keer wat minder tijd hebt.
zet een grote pan op met water voor de tagiatelli,
kruid de zalm met bijv peper zout, en wat dille.
bak een pakje zalm (aldi?) in een pannetje
neem een wok met wat olijfolie om de uitgelekte spinazie in te wokken, steeds iets meer spinazie toevoegen,
peper en zout erdoor
voeg de zalm op t laatste moment toe met boursin a la cuisine, of een pakje room-basilicum saus van maggi
schep wat tagiatelli op een bordje, en doe de spinazie erover
wil je t echt afmaken, serveer het dan met wat veldsla, die je klaarmaakt met olijfolie, pijnboompitjes en croutons

smakelijk

mmm lekkere recepten zeg moet ik ook weer eens maken Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 13:06

het lukt mij niet om de linc hier te krijgen
hoe doen jullie dat?

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 23 maart 2010, 13:08
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 13:56

MARY052 schreef:
Hallo allemaal,

Thanks!
Groet Mary

Tuurlijk !!
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 15:04

GRACE585 schreef:
het lukt mij niet om de linc hier te krijgen
hoe doen jullie dat?

Grace

Neem je browser voor je waar de goede link staat met je tekst. Klik een paar keer kort achterelkaar met je linkermuisknop in het adresvenster. De link wordt blauw. Druk op crtl en terwijl je die ingedrukt houdt op c Dit is kopieren. Open het stukje dat je voor CM wilt schrijven en waar je link in moet. Klik in dat veld. Hou crtl ingedrukt en druk op v Dat is plakken.
Het is een vrij elementaire techniek die je zou moeten leren beheersen.

Thomas, die weet dat dit in Rotterdam sleur en pleur wordt genoemd.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 15:12

THOMAS968 schreef:
Grace

Neem je browser voor je waar de goede link staat met je tekst. Klik een paar keer kort achterelkaar met je linkermuisknop in het adresvenster. De link wordt blauw. Druk op crtl en terwijl je die ingedrukt houdt op c Dit is kopieren. Open het stukje dat je voor CM wilt schrijven en waar je link in moet. Klik in dat veld. Hou crtl ingedrukt en druk op v Dat is plakken.
Het is een vrij elementaire techniek die je zou moeten leren beheersen.

Thomas, die weet dat dit in Rotterdam sleur en pleur wordt genoemd.

Het kan nog veel simpeler ......klik met rechts op de link,kopieren,ga naar je tekst,weer met rechts klikken en plakken.......makkie Knipoog smiley
Voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=Iq0D4ByrTgk&translated=1

Romance Clown smiley (niet persoonlijk bedoeld Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 23 maart 2010, 15:14
Naar boven

Auteur Bericht
ALICE495

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 15:28

ALICE495 schreef:
Waarom moet het zo moeilijk zijn als je een relatie krijgt met iemand die heel anders gelooft dan jezelf?
Het gaat toch allemaal om het zelfde. Waarom moeten er dan zo veel verschil in het geloof zitten Smiley die vol vragen zit
Maar wat doe je dan als je echt gek van die persoon bent, maar je zit qua geloofs oppervlak niet op 1 lijn Smiley die vol vragen zit

Maar als je nou die gene waar je een relatie mee krijgt gereformeerd vrijgemaakt is en ik zelf zit bij een baptisten gemeente.
De bijbel en de gesprekken zijn niet het zelfde, terwijl het in mijn ogen het allemaal om 1 ding gaat lijkt mij.
Maar als je nu echt gek van die gene bent en de ander van jou. Wat zou je dan doen in dat geval?
Is er een mogelijkheid van slagen zon relatie?
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:04

EVA685 schreef:
Bedankt voor je tip Lachende smiley zal het doen.

Fijn Grace, dat je dit nu juist nodig had Knipoog smiley

Gods Zegen voor jou en een warme groet van Eva.

Dinsdag 23 maart/Dagelijkse bemoediging:

TOTDAT JE HART ZINGT!

IK ben bij je om je te zegenen en te helpen.

Twijfel niet als je bidt.

Je gebeden zullen worden verhoord.

Mij behoort alle macht toe.

Zeg dat dikwijls en geregeld tegen jezelf!

Zeg het totdat je hart van vreugde zingt vanwege de

bescherming en de kracht, die het voor je betekent.

Zeg het totdat alléén door de kracht van die

belijdenis alle kwaad, dat tegen je gericht is,

wordt teruggedreven en tenietgedaan.

Gebruik het als een strijdkreet.

Alle macht is

gegeven aan mijn Heer.

Alle macht is gegeven

aan mijn Vriend.

Alle macht is gegeven aan mijn Redder en dan ga je verder naar de overwinning!
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:24

ALICE495 schreef:
Maar als je nou die gene waar je een relatie mee krijgt gereformeerd vrijgemaakt is en ik zelf zit bij een baptisten gemeente.
De bijbel en de gesprekken zijn niet het zelfde, terwijl het in mijn ogen het allemaal om 1 ding gaat lijkt mij.
Maar als je nu echt gek van die gene bent en de ander van jou. Wat zou je dan doen in dat geval?

Hi Alice,

Ik denk als je het zo ontzettend van elkaar te pakken hebt....gefeliciteerd overigens, want dat is alleen maar verheugend toch, dat je iemand ontmoet hebt met de KLIK......dan lijkt het mij het allerbeste, dat jullie of jij er alles aan doet om met dit dilemma in het reine te komen.

Zoals Imre al zei....het allerbelangrijkste is het, dat je de basis met elkaar gemeen hebt en die is, dat jullie beiden belijden, dat je gelooft in de Zoon van God Jezus christus, die in deze wereld is gekomen om voor onze zonden aan het kruis het offer te brengen, waardoor wij weer tot de Vader mogen gaan en dus van onze zonden verlost zijn door Zijn plaatsvervangend lijden en dat Jezus Christus IN HET VLEES gekomen is.

Heb je die basis gemeen met elkaar....ga dan kijken wat je kunt doen aan die dingen, waar jullie het met elkaar oneens zijn, wanneer dat steeds strijdpunten oplevert.

Ga je daar dan in verdiepen. Ga daar goede en gedegen bijbelstudies over doen en ga dat uitpluizen. Ga na of het inderdaad wel juist is, dat jullie die strijdvragen hebben, d.w.z. ga meer wijsheid opdoen in die dingen.

Ik denk, dat in jullie relatie wel weer het punt van de volwasen doop en de kinderdoop een punt zal zijn, want je zegt dat je baptist bent en in die kringen wordt er m.i. nogal afgezet tegen de traditionele kerken, die dus de kinderdoop hebben. (Ik persoonlijk zie dat absoluut niet als een strijdvraag, daar ik persoonlijk er niets op tegen heb, dat men kleine kinderen doopt. Het is dan het geloof van de ouders, die hun kinderen laten dopen. Dat is n.l. helemaal bijbels. Kijk maar eens in de evangelien... daar worden ook mensen genezen en gered alleen al door het feit, dat anderen voor hen het geloof daarvoor hebben. Jezus zegt dat ook. Ook in Handelingen komt het voor, dat een man zijn hele familie liet dopen toen hij tot geloof in de Heer kwam.

Op diverse bijbelstudiesites kun je hiervoor wel bijbelstudies vinden.

Op www.groeieningeloof.nl kun je een goede bijbelstudie vinden hierover van W.J. Ouweneel.
Klik dan op de Homepage aan de linker kant op "MP3 archief" en als je daar bent scrol dan naar beneden en "rechts" vindt je het kopje DIVERSE ONDERWERPEN. Klik daarop en dan vindt je als je naar beneden gaat de studie HET KONINKRIJK GODS EN DE DOOP en ook de vragen die daarbij behoren.

Ga jullie daar je dan in ieder geval serieus in verdiepen, want als je echt gek op elkaar bent....nou dan is het toch wel de moeite waard om daar alle moeite voor te doen, zou ik zo zeggen.

Veel succes en....heel veel geluk toegewenst...... Lachende smiley

M.i. is het ook goed om in de gaten te houden, dat niet iedere gemeente hetzelfde is en hoeft te zijn. Wij zijn een lichaam en ieder lid heeft weer een andere bediening of funktie in het lichaam van de Heer. Dat is ook zo met mensen individueel. We hoeven niet allemaal op elkaar te lijken....maar het is wel de bedoeling, dat we elkaar aanvullen, want PAS met elkaar kunnen we de hoogte, de breedte en de diepte van het Koninkrijk van God kennen.

Dit is mijn bijdrage dan. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:32

HANNAH810 schreef:
ha onheilige ringo.... Knipoog smiley

ik ben aan t zoeken gegaan, waar ik die mening bijbels mee zou kunnen onderbouwen, maar dat is nog niet zo gemakkelijk als ik dacht;
het enige dat ik er bij zou kunnen noemen is dat er in de bijbel staat dat wanneer je je broeder ziet zondigen, je de plicht hebt, als medemens, om hem of haar te waarschuwen, omdat je anders net zo schuldig zou zijn.
maar echt over een kerkleiding die mensen van het avondmaal, of paasmaaltijd, weigert, kan ik zo één twee drie niet vinden.

heb je een bijbelse onderbouwing van je mening?

ik ben benieuwd!!

Die is er wel.
Paulus heeft een keer dat gezegd. Dat was n.l. bij een geval, waar een man een relatie had met de vrouw van zijn vader, waarvan Paulus zei, dat dit zelfs niet bij de heidenen voorkwam. Ik weet op dit ogenblik niet precies waar het staat, maar het staat ewcht wel in de bijbel. I am sure about it.

Als ik het vind, zal ik het hier wel posten....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOLAFIDE630

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:38

Ik heb het gevonden Hannah: hieronder de hele tekst. Knipoog smiley

1 Korintiërs 5

Misstanden in de gemeente

1 Het is algemeen bekend dat er een geval van ontucht bij u is dat zelfs bij de heidenen niet voorkomt: er is iemand die met de vrouw van zijn vader leeft. 2 En u blijft maar trots op uzelf. Zou u niet eerder geschokt en bedroefd moeten zijn en degene die dit doet uit uw midden moeten verwijderen? 3-4 Wat mijzelf betreft, in persoon ben ik afwezig, maar in de geest ben ik aanwezig; en alsof ik bij u was, heb ik in de naam van onze Heer Jezus de man die dit doet al veroordeeld. Wanneer u en ik dus in de geest bij elkaar zijn, en de kracht van onze Heer Jezus bij ons is, 4 [3–4] 5 moet u die persoon aan Satan uitleveren. Dan gaat zijn huidige bestaan verloren, opdat hij zal worden gered op de dag van de Heer.
6 U hebt geen enkele reden om zo zelfvoldaan te zijn. Weet u niet dat al een beetje desem het hele deeg zuur maakt? 7 Doe de oude desem weg en wees als nieuw deeg. U bent immers als ongedesemd brood omdat ons pesachlam, Christus, is geslacht. 8 Laten we daarom het feest niet vieren met de oude desem van kwaad en ontucht, maar met het ongedesemde brood van reinheid en waarheid. 9 Ik heb u in mijn vorige brief gezegd dat u niet moet omgaan met ontuchtplegers, 10 maar dat betekent niet dat u alle ontuchtplegers die er in de wereld zijn, of alle geldwolven, uitbuiters en afgodendienaars moet mijden. Dan zou u de wereld moeten verlaten. 11 Wat ik bedoel is dit: u mag niet omgaan met iemand die zichzelf een broeder of zuster noemt, maar in feite een ontuchtpleger is, een geldwolf, afgodendienaar, lasteraar, dronkaard of uitbuiter. Met zo iemand mag u beslist niet eten. 12 Waarom zouden we over buitenstaanders oordelen? U hoeft toch alleen te oordelen over leden van de gemeente? 13 Over de buitenstaanders zal God oordelen. Maar binnen de gemeente geldt: ‘Verwijder wie kwaad doet uit uw midden.’

De Nieuwe Bijbelvertaling
© 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap

Laatst aangepast door
SOLAFIDE630
op dinsdag 23 maart 2010, 16:41
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:48

MARIJAN072 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=mybSCz_wPn8&feature=related

Prachtig! Ik heb in mijn jonge jaren een jaar in Israel doorgebracht, een jaartje kibboets, en toen ik deze muziek hoorde was er weer jeugdsentiment en de gedachte dat ik deze mooie muziek weer eens vaker ga luisteren!

Willemijn
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:54

INKA401 schreef:
imre, je hebt helemaal gelijk ... en moet nu eerlijk gezegd wel lachen om jou reaktie ... wat jij noemt het onzinhoekje .... helemaal mee eens, en mag natuurlijk best ... alleen verplaatste ik mij even in mijzelf ... en denk dan van ... oeps ... ik ben met werk en gezin zó druk dat mijn eerste reaktie was van ... pfffff wat een onzin ... zóó langdradig ... heb daar helemaal geen tijd voor om mij daar in te mengen, maar nu begrijp ik het wel hoor ... dank voor je uitleg ... snap je mij ook een beetje? ...
btw ... denk nou niet dat ik zón srieus typ bent hoor ... welnee joh ... ben en bouwvakker die hééél ruim denkt ... en kan mij wel vinden in zón topic als deze ... m.a.w. lekker doorgaan zoalang je er plezier aan hebt...
jij snap? Knipoog smiley

en uuuuh ... marijane ... nee over het eten en knuffels id idd geen hoog nivo ... is ook idd voor de fun, maar kun je héél kort op reageren ... op de tijd dat jou uitkomt ... jij ook snap? ...

Ik snap je hoor! Knipoog smiley Dus we gaan lekker verder met onzin verkopen, kan heel ontspannend zijn. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:55

IMRE695 schreef:
Paaskoekjes, sprits, kokosmakronen, gevulde koeken, hazelnootkoekjes, lange vingers, chocoladekoekjes, janhageltjes, fruitkoekjes, sultana's en niet te vergeten dikke plakken ontbijtkoek! Lachende smiley met blinkend witte tanden Kwijlende smiley Lachende smiley

Erg off-topic ben je niet hoor, Imre. Jullie praten wel erg veel over eten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 16:59

ALICE495 schreef:

Natuurlijk! Als je het over de kern van de Bijbel (het Evangelie) maar eens bent, kan er veel. Ik zou er wel moeite mee hebben, als iemand erg aan een bepaald kerkgenootschap vast zou zitten. Over kerkmuren heenkijken, lijkt mij alleen maar verrijkend.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 23 maart 2010, 17:13
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:28

MARIJAN072 schreef:
Erg off-topic ben je niet hoor, Imre. Jullie praten wel erg veel over eten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Twijfelende smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Eh... tja, je moet toch wat doen om de dag door te komen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:30

GRACE585 schreef:
KOEKJE ERBIJ ? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dan heb ik het nog niet gehad over de pannekoek, de eierkoek, de roomboterkoek, de speculaasbrokken en die verukkelijk gevulde zoenen. Kussende smiley Jullie weten wel waarover ik spreek. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:32

IMRE695 schreef:
Dan heb ik het nog niet gehad over de pannekoek, de eierkoek, de roomboterkoek, de speculaasbrokken en die verukkelijk gevulde zoenen. Kussende smiley Jullie weten wel waarover ik spreek. Lachende smiley

Billenkoek Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:37

ALICE495 schreef:

Nu je er de denominaties bijnoemt, ben ik wel wat pessimistischer geworden. Twijfelende smiley Maar dat komt omdat ik deze combinatie in mijn eigen familiekring faliekant verkeerd heb zien aflopen. Ik zou zelf in zo'n geval de stap naar een (traditionele) baptistengemeente graag zetten. Maar of dat voor een GVK-'er doenbaar is.... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:40

LEANNE226 schreef:
Billenkoek Smiley met dichtgeplakte mond

Ja, zo lust ik er nog wel een paar.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:41

MARISKA601 schreef:
Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

Mariska, je moet je slaapmutsje om 12 uur 's nachts tot je nemen. Niet om 12 uur 's middags.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:42

IMRE695 schreef:
Nu je er de denominaties bijnoemt, ben ik wel wat pessimistischer geworden. Twijfelende smiley Maar dat komt omdat ik deze combinatie in mijn eigen familiekring faliekant verkeerd heb zien aflopen. Ik zou zelf in zo'n geval de stap naar een (traditionele) baptistengemeente graag zetten. Maar of dat voor een GVK-'er doenbaar is.... Smiley die vol vragen zit

Ik zelf (ex-GKV-er), heb moeite met een overstap naar een baptistengemeente of een pinkstergemeente, of een evangeliegemeente.
Wil je daar volledig lid worden,is er toch het punt van de volwassen doop.
Ik weet dat er mensen zijn die zich laten herdopen in die kerken.
Maar verloochen je je dan niet de kinderdoop?
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 17:44

IMRE695 schreef:
Mariska, je moet je slaapmutsje om 12 uur 's nachts tot je nemen. Niet om 12 uur 's middags.

dat bepaal jij voor mij? Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Ga naar pagina Vorige 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 ... 6194 Volgende
Pagina 341 van 6194