Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 23:18
|
|
|
De wereld is wat jij er van denkt. Denk dus iets anders en je wereld verandert.
NLP
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 april 2012, 22:28
|
|
|
G.B. Shaw: "Traditie is als een lantaarn: de domme houdt zich er aan vast, voor de wijze verlicht hij zijn weg."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 23:02
|
|
|
da ist ein tijd von komen und ein tijd von gaan... mijn tijd van gaan is nu gekomen
het ga u allen goed en ik wens een ieder t zelfde resultaat van cm lidmaatschap als ik heb bereikt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 23:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | da ist ein tijd von komen und ein tijd von gaan... mijn tijd van gaan is nu gekomen
het ga u allen goed en ik wens een ieder t zelfde resultaat van cm lidmaatschap als ik heb bereikt |
Dank Pieter! Dat het jullie ook goed mag blijven gaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 21:55
|
|
|
Sergei Rachmaninov: "Music is enough for a lifetime, but a lifetime is not enough for music."
Zeker voor DJ Mario van toepassing.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 11:20
|
|
|
Kreet van de week hier is AUW
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 11:29
|
|
|
Als er geen getuigen bij zijn, zijn slechts weinig mensen in staat tot goede daden.
(Seneca)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 18:57
|
|
|
Erich Fromm (Duits – Amerikaans filisoof en psycholoog 1900 – 1980): "De meeste mensen stellen zich voor alles de vraag, hoe zij erin zullen slagen bemind te worden, in plaats dat zij zich afvragen hoe zij het vermogen tot lief hebben zullen verwerven."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 20:32
|
|
|
MARIO216 schreef: | Erich Fromm (Duits – Amerikaans filisoof en psycholoog 1900 – 1980): "De meeste mensen stellen zich voor alles de vraag, hoe zij erin zullen slagen bemind te worden, in plaats dat zij zich afvragen hoe zij het vermogen tot lief hebben zullen verwerven." |
lol ben net een boek aan het lezen zo mooi k vraag me dat wel af haha hoe het anders kan en zeker moet . Als hij maar gelukkig is geschreven door Robin Norwood gaat over vrouwen die te veel in de liefde investeren, net een hoofdstuk uit ppff ik wist niet dat het zoveel te maken zou hebben met mijn verleden heden en toekomst ppff werk aan de winkel nieuw leven
MIJN KREET HELPP IK WIL VERANDEREN
Hoe kan je een mens liefde geven als je het zelf niet geleerd hebt ?? Mijn Vader leert me dat door op t juiste moment iemand naar mij te sturen om dit boek te lezen zoooo mooi
En ik ben al bereid en vraag me af of ik het in mijn vermogen heb om lief te hebben op de manier zoals Jezus het bedoelt heeft dat is mijn streven
MIJN KREET HEER WAT WILT U DAT IK DOEN ZAL .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:35
|
|
|
John Patit-Senn (Frans schrijver 1790 – 1870) "De haat, die wij jegens een vijand hebben, schaadt minder zijn geluk dat het onze."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 06:40
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Als er geen getuigen bij zijn, zijn slechts weinig mensen in staat tot goede daden.
(Seneca) |
Dat klopt Cootje voor de wereld, maar wij krijgen hulp om het goede te doen, toch ! :
Een vriendelijk antwoord doet woede bedaren, krenkende woorden wakkeren toorn aan. -- Spreuken 15:1
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 19 mei 2012, 06:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 07:00
|
|
|
EEN MENS KAN JE VAN ALLES WIJS MAKEN , MAAR EEN MOEDER NIET
WIE GEEFT VAN WAT HIJ HEEFT , IS WAARDIG DAT HIJ/ZIJ LEEFT...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 10:33
|
|
|
Mooie Loesje tekst:
Het meervoud van Lef is Leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 10:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mooie Loesje tekst:
Het meervoud van Lef is Leven |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 12:30
|
|
|
De hoogste wijsheid is vriendelijkheid.[b]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 mei 2012, 12:34
|
|
|
YES356 schreef: | De hoogste wijsheid is vriendelijkheid.[b] |
Volledig mee eens Yes, maar voor sommige cm-mers geldt volgens mij toch wat Willemijn schrijft !
"Het meervoud van Lef is Leven". Think thank
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 19 mei 2012, 12:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 08:37
|
|
|
Huilen zonder tranen
Ik voel mij zo eenzaam Ik ben mezelf even kwijt Vreemd in mijn eigen lichaam Overgeleverd aan de strijd Ik kruip door de nacht,Rillend van de kou Ik weet niet wat ik verwacht Of waar ik op wachten zou.
Ik schreeuw zonder woorden Huil zonder tranen Als iemand mij maar kon horen Dat ik probeer een weg te banen.
Heere kunt U mij zeggen Hoe ik nu verder moet gaan? Kunt U mij uitleggen Waar het verkeerd is gegaan? Kunt U mij terug brengen op het pad,Dat is bestemd voor mij?
Maak het alstublieft weer recht En sta mij bij. Ik behoor U toe Help mij nu o Heer Ik ben van het strijden zo moe,Vul mij met kracht weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 08:49
|
|
|
Zeker op de Rots
Een oude vrouw lag op sterven en werd bezocht door de dominee. Hij zei tot haar: “Zuster, bent u aan het wegzinken?”
Zij gunde hem geen enkel woord maar keek hem aan met een ongelovig gezicht. Hij herhaalde zijn vraag: “Zuster, bent u aan het wegzinken?” Zij keek hem opnieuw aan alsof ze niet kon geloven dat hij zo’n vraag stelde. Tenslotte richtte zij zich een beetje op en zei: “Wegzinken! Wegzinken! Hebt u ooit een zondaar zien wegzinken in een rots? Als ik op het zand zou staan, dan zou ik kunnen wegzinken; maar, God zij dank, ik sta op de Eeuwige Rots en daar is geen wegzinken aan”.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 13:26
|
|
|
Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 07:30
|
|
|
DJES101 schreef: | Huilen zonder tranen
Ik voel mij zo eenzaam Ik ben mezelf even kwijt Vreemd in mijn eigen lichaam Overgeleverd aan de strijd Ik kruip door de nacht,Rillend van de kou Ik weet niet wat ik verwacht Of waar ik op wachten zou.
Ik schreeuw zonder woorden Huil zonder tranen Als iemand mij maar kon horen Dat ik probeer een weg te banen.
Heere kunt U mij zeggen Hoe ik nu verder moet gaan? Kunt U mij uitleggen Waar het verkeerd is gegaan? Kunt U mij terug brengen op het pad,Dat is bestemd voor mij?
Maak het alstublieft weer recht En sta mij bij. Ik behoor U toe Help mij nu o Heer Ik ben van het strijden zo moe,Vul mij met kracht weer. |
MOOI!!!! Ik zag het nu...vroeg in de morgen... Wat was het welkom... Voelde nu...even...of ik het had geschreven... Dankje!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 08:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | MOOI!!!! Ik zag het nu...vroeg in de morgen... Wat was het welkom... Voelde nu...even...of ik het had geschreven... Dankje!!! |
daar doe ik het voor lieve zeeland HERKENNING STERKTE VANDAAG
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 23:44
|
|
|
Eerlijkheid is: Beter een korte schrik dan een lang misverstand (C v Ewijk)
Het gaat niet om de weg die je inslaat, maar het spoor dat je nalaat (anoniem)
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op dinsdag 22 mei 2012, 23:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 06:29
|
|
|
Woorden kunnen helen of verwonden, daarom zouden we weinig woorden moeten gebruiken en als we spreken zou het op een vriendelijke en bemoedigende toon moeten zijn. Wanneer je woorden snijdend zijn, snijd je jezelf, en is dat wijs om te doen?”
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 23 mei 2012, 06:30
|
|
|
Bederf wat je hebt niet door je verlangen naar wat je niet hebt. Bedenk dat wat je nu hebt, ooit was waar je alleen kon naar verlangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 20:36
|
|
|
Belangrijk is niet alleen de weg die je gaat. Maar vooral het spoor dat je achterlaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 21:33
|
|
|
Het loslaten van negatieve mensen betekent niet dat je hen haat. Het betekent alleen dat je van jezelf houdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 22:11
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het loslaten van negatieve mensen betekent niet dat je hen haat. Het betekent alleen dat je van jezelf houdt. |
Dit vind ik een hele mooie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 28 mei 2012, 20:36
|
|
|
Often in life we forget the things we should remember and remember the things we should forget" Unknown
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 28 mei 2012, 23:14
|
|
|
De gelovige die uit het vlees leeft, schroeit of zijn geweten dicht, of, als zijn geweten werkzaam blijft, komt hij onherroepelijk bij dit punt uit: "ik ellendig mens'. (Ouweneel, Bouwstenen voor geloof, blz. 170).
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 29 mei 2012, 07:52
|
|
Naar boven |
|
|