ChristianMatch

Forum

Knuffelhoekje...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 58 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
AANGENAAM334

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:06

ZINGA672 schreef:
Sja, dat krijg je als je tussen de chocoladeletters wordt geboren Clown smiley

Of zouden de chocoladeletters, een nieuwe leermethode?, ook bij het achterstandsonderwijs horen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:11

AANGENAAM334 schreef:
Of zouden de chocoladeletters, een nieuwe leermethode?, ook bij het achterstandsonderwijs horen?

Zou zomaar kunnen.

Zou je echt slimmer worden door het eten van vééél chocoladeletters? Zal ik es de proef op de som nemen? Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:15

ZINGA672 schreef:
Zou zomaar kunnen.

Zou je echt slimmer worden door het eten van vééél chocoladeletters? Zal ik es de proef op de som nemen? Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley

Dát is dus de reden dat veel vrouwen verslaafd zijn aan chocolade.
Van mannen hoor of lees je dat nooit. vrouwen willen, willen, willen,willen graag slimmer wezen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:15

ZINGA672 schreef:
Zou zomaar kunnen.

Volgens mij krijg je daar puistjes van. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:18

VISSER278 schreef:
Dát is dus de reden dat veel vrouwen verslaafd zijn aan chocolade.
Van mannen hoor of lees je dat nooit. vrouwen willen, willen, willen,willen graag slimmer wezen.

Chocola schijnt inderdaad goed voor je te zijn. Dus alleen maar slim, dat vrouwen het veel eten. Lachende smiley

Zie volgende link

http://www.trendystyle.net/trends/chocolade.html

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 15 november 2010, 22:19
Naar boven

Auteur Bericht
AANGENAAM334

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:20

ZINGA672 schreef:
Zou zomaar kunnen.

Pas maar op Zinga. Op wikipedia staat het volgende;Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters ?-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC (de werkzame component van cannabis)Bij grote hoeveelheden lijkt het me me link spul.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:21

MARIJAN072 schreef:
Chocola schijnt inderdaad goed voor je te zijn. Dus alleen maar slim, dat vrouwen het veel eten. Lachende smiley

Zie volgende link

Als je slim geweest was had je het er gelijk in't blauw opgezet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:22

VISSER278 schreef:
Als je slim geweest was had je het er gelijk in't blauw opgezet Knipoog smiley

Zieke smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
AANGENAAM334

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:22

MARIJAN072 schreef:

Zie volgende link

Haha, dat link je natuurlijk omdat het een afrodisiacum is.

Laatst aangepast door
AANGENAAM334
op maandag 15 november 2010, 22:23
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:25

AANGENAAM334 schreef:

Een watte Smiley die vol vragen zit Hmm......'t onbreekt me nu aan IQ, geloof ik. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

AANGENAAM334 schreef:
Pas maar op Zinga. Op wikipedia staat het volgende;Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters ?-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC (de werkzame component van cannabis)Bij grote hoeveelheden lijkt het me me link spul.

Onbegrijpelijk! En dat spul ligt vrij verkrijgbaar in de winkels?! Wordt onder de 16 jaar verkocht? Verraste, verbaasde smiley

Dan is onderzoek naar de werking van dit middel hard nodig. Ik stel mij belangeloos ter beschikking van de wetenschap Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

AANGENAAM334 schreef:

Zo man , heb je dat woord van je eigen? Jij bent slim!

Visse , die het amper uit kan spreken.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:27

VISSER278 schreef:
Zo man , heb je dat woord van je eigen? Jij bent slim!

Visse , die het amper uit kan spreken.

Je moest eens weten wat het betekende Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 15 november 2010, 22:28
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:29

WILLEMIJN232 schreef:

Hmm.......met dank aan google... Twijfelende smiley Heel eerlijk gezegd, had ik het hele artikel nog niet gelezen.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 15 november 2010, 22:31
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:31

WILLEMIJN232 schreef:

Visser weet alles.
Zelfs dat jij zaterdag in Harderwijk bij Sint op schoot hebt gezeten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:34

MARIJAN072 schreef:
Hmm.......met dank aan google... Twijfelende smiley Heel eerlijk gezegd, had ik het hele artikel nog niet gelezen.

Je gelooft het misschien niet maar ik wist het toevallig............ Knipoog smiley .
Veel jongelui nemen het ook als een soort drug.........met vervelende gevolgen......
Wie weet heb ik wel een hoog IQ??????? Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:37

WILLEMIJN232 schreef:
Je gelooft het misschien niet maar ik wist het toevallig............ Knipoog smiley .
Veel jongelui nemen het ook als een soort drug.........met vervelende gevolgen......
Wie weet heb ik wel een hoog IQ??????? Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley

Als je EQ ook maar oké is. Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
AANGENAAM334

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:52

WILLEMIJN232 schreef:

Dan zou Visser het gelijk zelf gaan gebruiken en/of voeren aan datgene wat hij aan de haak wil slaan.

Laatst aangepast door
AANGENAAM334
op maandag 15 november 2010, 22:57
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 15 november 2010, 22:56

AANGENAAM334 schreef:
Dan zou Visser het gelijk gaan gebruiken of voeren.

Visser gebruikt niet.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 07:50

VISSER278 schreef:
Visser gebruikt niet.

Nee, hij deelt uit! Zo lang je er dan geen geld voor vraagt kan het weinig kwaad denk ik Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Overigens zitten al die stoffen enkel in pure chocolade, in melk-chocola wat minder...het staat er dus ook om bekend dat je je er vrolijker door gaat voelen, vandaar dat veel vrouwen rond de menstruatie zo naar sjoko snakken...(ikke weet van niks hoor)... Engeltje smiley

Oh ja, back on topic...sjokoknuffie voor iedereen vandaag Lachende smiley

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 16 november 2010, 07:51
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 08:37

Veel chocolade eten is ook een vorm van lust en genot en het gebruiken om de verkeerde doeleinden...volgens mij is dat ook niet Bijbels...

sorry, ik kon het niet laten dit even te schrijven na het lezen van de reacties in de topic 'sex voor het huwelijk'...

Het is maar een klein beetje O.T. maar dat geeft nu even niet... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 08:42

FRANKT627 schreef:
Veel chocolade eten is ook een vorm van lust en genot en het gebruiken om de verkeerde doeleinden...volgens mij is dat ook niet Bijbels...

sorry, ik kon het niet laten dit even te schrijven na het lezen van de reacties in de topic 'sex voor het huwelijk'...

Het is maar een klein beetje O.T. maar dat geeft nu even niet... Knipoog smiley

Schandelijk! Boze smiley

Daarom knabbel ik hooguit aan wat aardbeien gedipt in pure choco en laat een oestertje en wat asperges wegglijden met een nipje champagne.........meer niet hoor Engeltje smiley

Knuffel!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:27

LEANNE226 schreef:
Schandelijk! Boze smiley

Daarom knabbel ik hooguit aan wat aardbeien gedipt in pure choco en laat een oestertje en wat asperges wegglijden met een nipje champagne.........meer niet hoor Engeltje smiley

Knuffel!!! Lachende smiley

Dank je wel Leanne voor je knuffel... die was toch voor mij bestemd hé? Clown smiley
...ook de tips zijn welkom, je kan nooit weten of ze nog van pas komen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:29

Verraste, verbaasde smiley komt er nu binnenkort een topic "Chocolade voor het huwelijk" ?
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:49

[quote=TESSYBEAR731]Overigens zitten al die stoffen enkel in pure chocolade, in melk-chocola wat minder...het staat er dus ook om bekend dat je je er vrolijker door gaat voelen, vandaar dat veel vrouwen rond de menstruatie zo naar sjoko snakken...(ikke weet van niks hoor)... Engeltje smiley

Zouden wij als Belgen dan door het veelvuldig eten van de lekkere chocolade , het leven ( meestal ) door een roze bril zien ? Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
SOFIE807
op dinsdag 16 november 2010, 09:49
Naar boven

Auteur Bericht
AANGENAAM334

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:54

ZINGA672 schreef:
Onbegrijpelijk! En dat spul ligt vrij verkrijgbaar in de winkels?! Wordt onder de 16 jaar verkocht? Verraste, verbaasde smiley

Dan is onderzoek naar de werking van dit middel hard nodig. Ik stel mij belangeloos ter beschikking van de wetenschap Engeltje smiley

Mensen die in de toekomst een chocolaterie willen bezoeken, zullen zich moeten laten registreren. Want alleen met een bezoekerspas krijg je nog toegang tot een chocoladewinkel. Dat is onderdeel van het tweejarige proefproject om de overlast rondom chocolade tegen te gaan. Er kan dan ook niet meer contant worden afgerekend voor de drugs. Met deze regelingen hoopt de regering meer zicht te krijgen op wat er gebeurt in de chocolaterien. Ook moet op deze manier de georganiseerde misdaad worden tegengegaan.

Voor jeugdige gebruikers gaat nog een aparte regel gelden. Jongeren tot 23 jaar worden beperkt in de hoeveelheid chocolade die ze mogen kopen. Achttienjarigen krijgen nog maar 20 gram mee en die hoeveelheid wordt stapsgewijs verhoogd tot uiteindelijk 50 gram.

De regering heeft ook een paar omstreden maatregelen bedacht. Zo wil ze de toegestane voorraad chocolade in een chocolaterie verdubbelen van vijfhonderd naar duizend kilogram. En wordt er zelfs gekeken naar mogelijkheden om de invoer van chocolade legaal te maken. Maar deze plannen mogen voorlopig niet van de regering.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:55

[quote=SOFIE807]

Verraste, verbaasde smiley wat een vraag! Neen, wij zijn gewoon anders en beter... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 14:16

[quote=FRANKT627]
Verraste, verbaasde smiley wat een vraag! Neen, wij zijn gewoon anders en beter... Lachende smiley

Ef 4:20 Maar gij geheel anders: gij hebt Christus leren kennen.

De Belgen mogen beter zijn, in jouw ogen dan, maar het voorrecht om anders te zijn, tja dat is niet alleen aan de Belgen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 19:15

AANGENAAM334 schreef:
Mensen die in de toekomst een chocolaterie willen bezoeken, zullen zich moeten laten registreren. Want alleen met een bezoekerspas krijg je nog toegang tot een chocoladewinkel. Dat is onderdeel van het tweejarige proefproject om de overlast rondom chocolade tegen te gaan. Er kan dan ook niet meer contant worden afgerekend voor de drugs. Met deze regelingen hoopt de regering meer zicht te krijgen op wat er gebeurt in de chocolaterien. Ook moet op deze manier de georganiseerde misdaad worden tegengegaan.

Voor jeugdige gebruikers gaat nog een aparte regel gelden. Jongeren tot 23 jaar worden beperkt in de hoeveelheid chocolade die ze mogen kopen. Achttienjarigen krijgen nog maar 20 gram mee en die hoeveelheid wordt stapsgewijs verhoogd tot uiteindelijk 50 gram.

De regering heeft ook een paar omstreden maatregelen bedacht. Zo wil ze de toegestane voorraad chocolade in een chocolaterie verdubbelen van vijfhonderd naar duizend kilogram. En wordt er zelfs gekeken naar mogelijkheden om de invoer van chocolade legaal te maken. Maar deze plannen mogen voorlopig niet van de regering.

LOL

Zodra dit werkelijkheid is meldt ik me aan bij de drugsbrigade. Oprollen die bende! Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:07

ZINGA672 schreef:
LOL

Zodra dit werkelijkheid is meldt ik me aan bij de drugsbrigade. Oprollen die bende! Kwijlende smiley

en dan de coruptie in en de voorraad achteroverdrukken zinga
had ik nou niet achter je gezocht Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 16 november 2010, 20:11
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 58 Volgende
Pagina 35 van 58