Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:06
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Sja, dat krijg je als je tussen de chocoladeletters wordt geboren |
Of zouden de chocoladeletters, een nieuwe leermethode?, ook bij het achterstandsonderwijs horen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:11
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Of zouden de chocoladeletters, een nieuwe leermethode?, ook bij het achterstandsonderwijs horen? |
Zou zomaar kunnen.
Zou je echt slimmer worden door het eten van vééél chocoladeletters? Zal ik es de proef op de som nemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:15
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Zou zomaar kunnen.
Zou je echt slimmer worden door het eten van vééél chocoladeletters? Zal ik es de proef op de som nemen? |
Dát is dus de reden dat veel vrouwen verslaafd zijn aan chocolade. Van mannen hoor of lees je dat nooit. vrouwen willen, willen, willen,willen graag slimmer wezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:15
|
|
|
Zou je echt slimmer worden door het eten van vééél chocoladeletters? Zal ik es de proef op de som nemen? |
Volgens mij krijg je daar puistjes van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dát is dus de reden dat veel vrouwen verslaafd zijn aan chocolade. Van mannen hoor of lees je dat nooit. vrouwen willen, willen, willen,willen graag slimmer wezen. |
Chocola schijnt inderdaad goed voor je te zijn. Dus alleen maar slim, dat vrouwen het veel eten.
Zie volgende link
http://www.trendystyle.net/trends/chocolade.html
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 15 november 2010, 22:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:20
|
|
|
Pas maar op Zinga. Op wikipedia staat het volgende;Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters ?-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC (de werkzame component van cannabis)Bij grote hoeveelheden lijkt het me me link spul.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:21
|
|
|
Als je slim geweest was had je het er gelijk in't blauw opgezet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als je slim geweest was had je het er gelijk in't blauw opgezet |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:22
|
|
|
Haha, dat link je natuurlijk omdat het een afrodisiacum is.
Laatst aangepast door
|
AANGENAAM334
|
op maandag 15 november 2010, 22:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:25
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Haha, dat link je natuurlijk omdat het een afrodisiacum is. |
Een watte Hmm......'t onbreekt me nu aan IQ, geloof ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Pas maar op Zinga. Op wikipedia staat het volgende;Chocolade is een product dat diverse stoffen bevat die een bewezen effect op de hersenen hebben zoals de neurotransmitters ?-fenylethylamine, dopamine, serotonine en endorfine[2], de stoffen cafeïne, theobromine en anandamide, een stof die verwant is aan THC (de werkzame component van cannabis)Bij grote hoeveelheden lijkt het me me link spul. |
Onbegrijpelijk! En dat spul ligt vrij verkrijgbaar in de winkels?! Wordt onder de 16 jaar verkocht?
Dan is onderzoek naar de werking van dit middel hard nodig. Ik stel mij belangeloos ter beschikking van de wetenschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Haha, dat link je natuurlijk omdat het een afrodisiacum is. |
Zo man , heb je dat woord van je eigen? Jij bent slim!
Visse , die het amper uit kan spreken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zo man , heb je dat woord van je eigen? Jij bent slim!
Visse , die het amper uit kan spreken. |
Je moest eens weten wat het betekende
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 15 november 2010, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je moest eens weten wat het betekende |
Hmm.......met dank aan google... Heel eerlijk gezegd, had ik het hele artikel nog niet gelezen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 15 november 2010, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:31
|
|
|
Visser weet alles. Zelfs dat jij zaterdag in Harderwijk bij Sint op schoot hebt gezeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:34
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hmm.......met dank aan google... Heel eerlijk gezegd, had ik het hele artikel nog niet gelezen. |
Je gelooft het misschien niet maar ik wist het toevallig............ . Veel jongelui nemen het ook als een soort drug.........met vervelende gevolgen...... Wie weet heb ik wel een hoog IQ???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je gelooft het misschien niet maar ik wist het toevallig............ . Veel jongelui nemen het ook als een soort drug.........met vervelende gevolgen...... Wie weet heb ik wel een hoog IQ??????? |
Als je EQ ook maar oké is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:52
|
|
|
Dan zou Visser het gelijk zelf gaan gebruiken en/of voeren aan datgene wat hij aan de haak wil slaan.
Laatst aangepast door
|
AANGENAAM334
|
op maandag 15 november 2010, 22:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 22:56
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Dan zou Visser het gelijk gaan gebruiken of voeren. |
Visser gebruikt niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 07:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Visser gebruikt niet. |
Nee, hij deelt uit! Zo lang je er dan geen geld voor vraagt kan het weinig kwaad denk ik
Overigens zitten al die stoffen enkel in pure chocolade, in melk-chocola wat minder...het staat er dus ook om bekend dat je je er vrolijker door gaat voelen, vandaar dat veel vrouwen rond de menstruatie zo naar sjoko snakken...(ikke weet van niks hoor)...
Oh ja, back on topic...sjokoknuffie voor iedereen vandaag
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op dinsdag 16 november 2010, 07:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 08:37
|
|
|
Veel chocolade eten is ook een vorm van lust en genot en het gebruiken om de verkeerde doeleinden...volgens mij is dat ook niet Bijbels...
sorry, ik kon het niet laten dit even te schrijven na het lezen van de reacties in de topic 'sex voor het huwelijk'...
Het is maar een klein beetje O.T. maar dat geeft nu even niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 08:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Veel chocolade eten is ook een vorm van lust en genot en het gebruiken om de verkeerde doeleinden...volgens mij is dat ook niet Bijbels...
sorry, ik kon het niet laten dit even te schrijven na het lezen van de reacties in de topic 'sex voor het huwelijk'...
Het is maar een klein beetje O.T. maar dat geeft nu even niet... |
Schandelijk!
Daarom knabbel ik hooguit aan wat aardbeien gedipt in pure choco en laat een oestertje en wat asperges wegglijden met een nipje champagne.........meer niet hoor
Knuffel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:27
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Schandelijk!
Daarom knabbel ik hooguit aan wat aardbeien gedipt in pure choco en laat een oestertje en wat asperges wegglijden met een nipje champagne.........meer niet hoor
Knuffel!!! |
Dank je wel Leanne voor je knuffel... die was toch voor mij bestemd hé? ...ook de tips zijn welkom, je kan nooit weten of ze nog van pas komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:29
|
|
|
komt er nu binnenkort een topic "Chocolade voor het huwelijk" ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:49
|
|
|
[quote=TESSYBEAR731]Overigens zitten al die stoffen enkel in pure chocolade, in melk-chocola wat minder...het staat er dus ook om bekend dat je je er vrolijker door gaat voelen, vandaar dat veel vrouwen rond de menstruatie zo naar sjoko snakken...(ikke weet van niks hoor)...
Zouden wij als Belgen dan door het veelvuldig eten van de lekkere chocolade , het leven ( meestal ) door een roze bril zien ?
Laatst aangepast door
|
SOFIE807
|
op dinsdag 16 november 2010, 09:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:54
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Onbegrijpelijk! En dat spul ligt vrij verkrijgbaar in de winkels?! Wordt onder de 16 jaar verkocht?
Dan is onderzoek naar de werking van dit middel hard nodig. Ik stel mij belangeloos ter beschikking van de wetenschap |
Mensen die in de toekomst een chocolaterie willen bezoeken, zullen zich moeten laten registreren. Want alleen met een bezoekerspas krijg je nog toegang tot een chocoladewinkel. Dat is onderdeel van het tweejarige proefproject om de overlast rondom chocolade tegen te gaan. Er kan dan ook niet meer contant worden afgerekend voor de drugs. Met deze regelingen hoopt de regering meer zicht te krijgen op wat er gebeurt in de chocolaterien. Ook moet op deze manier de georganiseerde misdaad worden tegengegaan.
Voor jeugdige gebruikers gaat nog een aparte regel gelden. Jongeren tot 23 jaar worden beperkt in de hoeveelheid chocolade die ze mogen kopen. Achttienjarigen krijgen nog maar 20 gram mee en die hoeveelheid wordt stapsgewijs verhoogd tot uiteindelijk 50 gram.
De regering heeft ook een paar omstreden maatregelen bedacht. Zo wil ze de toegestane voorraad chocolade in een chocolaterie verdubbelen van vijfhonderd naar duizend kilogram. En wordt er zelfs gekeken naar mogelijkheden om de invoer van chocolade legaal te maken. Maar deze plannen mogen voorlopig niet van de regering.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 09:55
|
|
|
[quote=SOFIE807]
wat een vraag! Neen, wij zijn gewoon anders en beter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 14:16
|
|
|
[quote=FRANKT627] wat een vraag! Neen, wij zijn gewoon anders en beter...
Ef 4:20 Maar gij geheel anders: gij hebt Christus leren kennen.
De Belgen mogen beter zijn, in jouw ogen dan, maar het voorrecht om anders te zijn, tja dat is niet alleen aan de Belgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 19:15
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Mensen die in de toekomst een chocolaterie willen bezoeken, zullen zich moeten laten registreren. Want alleen met een bezoekerspas krijg je nog toegang tot een chocoladewinkel. Dat is onderdeel van het tweejarige proefproject om de overlast rondom chocolade tegen te gaan. Er kan dan ook niet meer contant worden afgerekend voor de drugs. Met deze regelingen hoopt de regering meer zicht te krijgen op wat er gebeurt in de chocolaterien. Ook moet op deze manier de georganiseerde misdaad worden tegengegaan.
Voor jeugdige gebruikers gaat nog een aparte regel gelden. Jongeren tot 23 jaar worden beperkt in de hoeveelheid chocolade die ze mogen kopen. Achttienjarigen krijgen nog maar 20 gram mee en die hoeveelheid wordt stapsgewijs verhoogd tot uiteindelijk 50 gram.
De regering heeft ook een paar omstreden maatregelen bedacht. Zo wil ze de toegestane voorraad chocolade in een chocolaterie verdubbelen van vijfhonderd naar duizend kilogram. En wordt er zelfs gekeken naar mogelijkheden om de invoer van chocolade legaal te maken. Maar deze plannen mogen voorlopig niet van de regering. |
LOL
Zodra dit werkelijkheid is meldt ik me aan bij de drugsbrigade. Oprollen die bende!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 november 2010, 20:07
|
|
|
ZINGA672 schreef: | LOL
Zodra dit werkelijkheid is meldt ik me aan bij de drugsbrigade. Oprollen die bende! |
en dan de coruptie in en de voorraad achteroverdrukken zinga had ik nou niet achter je gezocht
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 16 november 2010, 20:11
|
|
Naar boven |
|
|