Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 17:02
|
|
|
Chat, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Nog een fijne dag en bovenal Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 00:45
|
|
|
Hiep hiep hoera
Floshke èn Frank zijn vandaag jarig!!!!!! Van harte gefeliciteerd allebei Fijne dag en niet teveel radijsjes eten hè Frank???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 01:19
|
|
|
Heey FrankT!!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heel veel goede, fijne jaren erbij toegewenst! En voor vandaag een hele fijne verjaar-dag!!
Groetjes, "Steen"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 09:38
|
|
|
van Harte gefeliciteerd Frank, fijne dag wens ik je toe. niet zo maar zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 09:43
|
|
|
Ook nog ff hier....van harte Frank! Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 10:08
|
|
|
Ook van mij Frank, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 10:24
|
|
|
Hey Frankieeeeeeeee,
Gefeliciteerd met je 48 ste verjaardag! Enne niet teveel eten en drinken he
Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 14:19
|
|
|
Dus het is toch ècht waar? Nou Frank , van harte gefeliciteerd met je verjaardag hè en nog vele goede jaren toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 14:46
|
|
|
Heb je gezien hoeveel fans je hebt Frank????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 18:00
|
|
|
Frank, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....je haalt me niet in Maar jou wens ik van harte een jaar met veel dingen die je gelukkig en blij maken.....
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 19:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Frank, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.....je haalt me niet in Maar jou wens ik van harte een jaar met veel dingen die je gelukkig en blij maken.....
Willemijn |
Als zelfs W-tje jou felicidingest, ken ik nie achter blijven nie, proficial Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 20:34
|
|
|
Frankie... proficiat! En geef Floshke een knuf voor jouw verjaardag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 22:02
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag FRANK.....een mooie dag gewenst......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 02:37
|
|
|
Lieve CM-collega's...ik werd vandaag bedolven onder de felicitaties en kaartjes. Deze topic en de mailtjes getuigen ervan. Zelfs CM-ers die ik nooit eerder 'sprak' feliciteerde me. Nooit eerder heb ik dit zo mogen ervaren. Eigenlijk kan mijn nieuwe levensjaar niet meer stuk.
Ja, Visser, toen ik vermeldde dat de liefste mensen in februari jarig zijn doelde ik niet alleen op Chat maar ook op mij...ik kan er ook niet aan doen dat wij zo zijn. Dacht je nu echt dat ik zo maar de indruk zou wekken dat ik in februari jarig zou zijn? Ik ben een ernstig mens en geen plager hoor .
Ik dank iedereen voor de felicitaties...het was een hele aangename verrassing...ja, zelfs een ontroerende verrassing...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 15:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lieve CM-collega's...ik werd vandaag bedolven onder de felicitaties en kaartjes. Deze topic en de mailtjes getuigen ervan. Zelfs CM-ers die ik nooit eerder 'sprak' feliciteerde me. Nooit eerder heb ik dit zo mogen ervaren. Eigenlijk kan mijn nieuwe levensjaar niet meer stuk.
Ja, Visser, toen ik vermeldde dat de liefste mensen in februari jarig zijn doelde ik niet alleen op Chat maar ook op mij...ik kan er ook niet aan doen dat wij zo zijn. Dacht je nu echt dat ik zo maar de indruk zou wekken dat ik in februari jarig zou zijn? Ik ben een ernstig mens en geen plager hoor .
Ik dank iedereen voor de felicitaties...het was een hele aangename verrassing...ja, zelfs een ontroerende verrassing... |
Nee hoor Frank, ik wèèt dat je altijd alles 100% meent wat je zegt /schrijft. Ben blij voor je dat je een geweldige dag hebt mogen beleven. Op naar de volgende zou ik zeggen.
En .... mocht je zelf ook nog kiezen wat je wou eten die dag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 16:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor Frank, ik wèèt dat je altijd alles 100% meent wat je zegt /schrijft. Ben blij voor je dat je een geweldige dag hebt mogen beleven. Op naar de volgende zou ik zeggen.
En .... mocht je zelf ook nog kiezen wat je wou eten die dag? |
Ik weet niet meer wat ik gisteren heb gegeten...ik was alleen dus hoef ik geen rekening te houden met iemand die misschien wel pindadinges met friet wilt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 27 februari 2012, 17:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lieve CM-collega's...ik werd vandaag bedolven onder de felicitaties en kaartjes. Deze topic en de mailtjes getuigen ervan. Zelfs CM-ers die ik nooit eerder 'sprak' feliciteerde me. Nooit eerder heb ik dit zo mogen ervaren. Eigenlijk kan mijn nieuwe levensjaar niet meer stuk.
Ik dank iedereen voor de felicitaties...het was een hele aangename verrassing...ja, zelfs een ontroerende verrassing... |
En dan heb je mijn felicitatie nog niet eens gekregen....... Fan herte lokwinske my disse moaie jierdei,dast een grutte jongen wurde meist!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: maandag 27 februari 2012, 19:11
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En dan heb je mijn felicitatie nog niet eens gekregen....... Fan herte lokwinske my disse moaie jierdei,dast een grutte jongen wurde meist! |
Hier sluit ik me bij aan, Frank...en dat je maar een grote jongen mag worden..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op maandag 27 februari 2012, 19:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 februari 2012, 09:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En dan heb je mijn felicitatie nog niet eens gekregen....... Fan herte lokwinske my disse moaie jierdei,dast een grutte jongen wurde meist! |
Dank je wel Leanne en Marian voor de wensen...nouja wensen, ik hoop maar dat in die rare taal niet één of andere vloek verborgen zit...
er staat iets van lowinsky (die vriendin van Clinton) en 'een jong wordt een meisje' of zoiets ik begrijp het dus niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 21:40
|
|
|
Vond het al vreemd dat er geen èèn cm-(st)er vandaag jarig is. Maar toen begon het te dagen...... de minimale leeftijd om in te schrijven is natuurlijk 18.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 29 februari 2012, 22:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vond het al vreemd dat er geen èèn cm-(st)er vandaag jarig is. Maar toen begon het te dagen...... de minimale leeftijd om in te schrijven is natuurlijk 18. |
Dus Visser.... nog 5 jaar te gaan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 00:33
|
|
|
Taliet,
Van hartelijk gefelicitaart met je verjaardag. Geniet je je zonnige dag, eeeeh het is nog nacht
Groetjes
Herman en Brigit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 maart 2012, 16:38
|
|
|
[url]
Hey Taliet,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag fijne dag gewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 21 maart 2012, 15:47
|
|
|
Beste Alous,
Van hartelijk gefeliciteerd met je 60ste verjaardag. We wensen fijne en zonnige verjaardag toe en Gods zegen voor nieuw levensjaar.
Groetjes
Herman en Brigit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 23:27
|
|
|
Op het forum al 2 hinten gelezen... ik geloof dat Herman morgen jarig is of zo
Mocht het zo zijn, dan bij deze alvast gefeliciteerd Herman, zet je wel n foto op je profiel dat je al die kaarsjes uitblaast? Met punthoedje op en slingers aan de muur natuurlijk he
http://www.youtube.com/watch?v=cKNgLcafVYs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 23:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | Op het forum al 2 hinten gelezen... ik geloof dat Herman morgen jarig is of zo
Mocht het zo zijn, dan bij deze alvast gefeliciteerd Herman, zet je wel n foto op je profiel dat je al die kaarsjes uitblaast? Met punthoedje op en slingers aan de muur natuurlijk he
http://www.youtube.com/watch?v=cKNgLcafVYs |
EN GEKUST DOOR BRIGIT HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 00:10
|
|
|
Hoi schat
Van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag.
Veel liefs van Brigit
Laatst aangepast door
|
BRIGIT826
|
op zondag 25 maart 2012, 00:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 08:43
|
|
|
Herman, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag en Gods zegen voor het komende jaar toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 11:15
|
|
|
Herman, van harte en een fijne dag toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 15:07
|
|
|
Herman, gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel gelukkige jaren erbij toegewenst. En datzelfde geldt dan natuurlijk ook voor Brigit!
|
|
Naar boven |
|
|