Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:56
|
|
|
TINK100 schreef: | dat wil ik wel maar dat wil jiij niet.... |
Ach lieve zus...je bent echt een schatje van een vrouw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat je een hekel aan me hebt is overduidelijk... Waarom is er nu eens geen lieve vrouw die iets tegen me tikt |
iets (bij deze)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:01
|
|
|
JOL252 schreef: | iets (bij deze) |
...bijdehandje...je had zeker een goed weekend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 21:12
|
|
|
JOL252 schreef: | iets (bij deze) |
die is goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 22:30
|
|
|
na een stuk te hebben gelezen van shanita over pesten en plagen,wil ik hier even reageren,omdat ik hier nog wel es plaag, puur als humor en nu na het lezen van het stuk van shanita denk ik ehhhhhh misschien zagen anderen mensen het niet als humor,maar kwam het op hun anders over.dus bij deze me excuses,mocht ik daarmee mensen hebben gekwetst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:03
|
|
|
PETRA944 schreef: | na een stuk te hebben gelezen van shanita over pesten en plagen,wil ik hier even reageren,omdat ik hier nog wel es plaag, puur als humor en nu na het lezen van het stuk van shanita denk ik ehhhhhh misschien zagen anderen mensen het niet als humor,maar kwam het op hun anders over.dus bij deze me excuses,mocht ik daarmee mensen hebben gekwetst. |
Petra , ik kan me niet voorstellen dat er personen zijn die jou reacties op dit topic , zien als iets wat met pesten te maken heeft. Waar Shanita op doelt is veel meer het op de man spelen zoals vandaag gebeurd is in het topic gebed en vorige week op andere topics. ( Als ik dit verkeerd zie , zal Shanita wel reageren , neem ik aan) Er zijn topics en topics . De ene topic is serieus , de andere luchtig , weer een ander wat totaal nergens over gaat, zoals deze. Ik zou zeggen , Petra ... blijf lekker schrijven . Het kan een mens soms zo lekker goed doen om even alles er uit te gooien. En wat betreft de uitjes...... je zegt er nog nooit geweest te zijn. Gewoon een keer doen, de sfeer proeven , kennismaken met anderen. Zelf ben ik ook verschillende keren naar de pn . geweest. De eerste keer was voor mij ook spannend hoor , maar de tweede keer zeg je al , hé leuk , jou ken ik . En de derde keer vraag je je zelf af .... zou die of die er zijn .En de vierde keer vragen ze al weken van te voren .... vissser ....neem je bolussen mee, o nee .... visser , je moet wel bolussen mee nemen hoor.
't is maandag .... visser die zich afvraagt of er vandaag nog een verhaal van Yes komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Petra , ik kan me niet voorstellen dat er personen zijn die jou reacties op dit topic , zien als iets wat met pesten te maken heeft. Waar Shanita op doelt is veel meer het op de man spelen zoals vandaag gebeurd is in het topic gebed en vorige week op andere topics. ( Als ik dit verkeerd zie , zal Shanita wel reageren , neem ik aan) Er zijn topics en topics . De ene topic is serieus , de andere luchtig , weer een ander wat totaal nergens over gaat, zoals deze. Ik zou zeggen , Petra ... blijf lekker schrijven . Het kan een mens soms zo lekker goed doen om even alles er uit te gooien. En wat betreft de uitjes...... je zegt er nog nooit geweest te zijn. Gewoon een keer doen, de sfeer proeven , kennismaken met anderen. Zelf ben ik ook verschillende keren naar de pn . geweest. De eerste keer was voor mij ook spannend hoor , maar de tweede keer zeg je al , hé leuk , jou ken ik . En de derde keer vraag je je zelf af .... zou die of die er zijn .En de vierde keer vragen ze al weken van te voren .... vissser ....neem je bolussen mee, o nee .... visser , je moet wel bolussen mee nemen hoor.
't is maandag .... visser die zich afvraagt of er vandaag nog een verhaal van Yes komt |
Tlukt mien verdreijd nog a toe de miezerige letterkes van oew te ontsiefren!! Moar akt goad begriepe zij arges op te wougten! Ik doe mien beste, mien knar is mangs al un betjen leuger. Aij ffkes heenig an doat dan kumt goad. Tzit dral ante kommn. Khebt mangs al in mien krar een stuksken veur mekoar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:51
|
|
|
visser; neem je dan wel GENOEG bolussen mee?
de vorige keren bleef er maar 1 gebaksdoos over...............!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 00:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Petra , ik kan me niet voorstellen dat er personen zijn die jou reacties op dit topic , zien als iets wat met pesten te maken heeft. Waar Shanita op doelt is veel meer het op de man spelen zoals vandaag gebeurd is in het topic gebed en vorige week op andere topics. ( Als ik dit verkeerd zie , zal Shanita wel reageren , neem ik aan) Er zijn topics en topics . De ene topic is serieus , de andere luchtig , weer een ander wat totaal nergens over gaat, zoals deze. Ik zou zeggen , Petra ... blijf lekker schrijven . Het kan een mens soms zo lekker goed doen om even alles er uit te gooien. En wat betreft de uitjes...... je zegt er nog nooit geweest te zijn. Gewoon een keer doen, de sfeer proeven , kennismaken met anderen. Zelf ben ik ook verschillende keren naar de pn . geweest. De eerste keer was voor mij ook spannend hoor , maar de tweede keer zeg je al , hé leuk , jou ken ik . En de derde keer vraag je je zelf af .... zou die of die er zijn .En de vierde keer vragen ze al weken van te voren .... vissser ....neem je bolussen mee, o nee .... visser , je moet wel bolussen mee nemen hoor.
't is maandag .... visser die zich afvraagt of er vandaag nog een verhaal van Yes komt |
ha ha dankje visser, en ja vind het best eng een eerste keer tussen mensen die je niet kent, en sommigge hier lijkt me echt leuk om in het echt te zien, maar vind de stap moeilijk,zo dapper ben ik niet. ondertekent me, eh twijfelende schijterik. ha ha so wie so ben ik de sigaar als ik frank tegen kom denk ik,heb hem nogal geplaagd. ha ha en bolussen zijn lekkerrrr heb zelf 6 jaar in zeeland gewoond,lekker zeeuwse bolussen ik denk er over na, zoals ik ook alnadenk over me schrijven hier, soms zou ik willen ik de nuchterheid van een man had, dat mis ik nu van een man, ze kunnen zo fijn nuchter reageren als je als vrouw zit te denken en denken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 06:05
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha dankje visser, en ja vind het best eng een eerste keer tussen mensen die je niet kent, en sommigge hier lijkt me echt leuk om in het echt te zien, maar vind de stap moeilijk,zo dapper ben ik niet. ondertekent me, eh twijfelende schijterik. ha ha so wie so ben ik de sigaar als ik frank tegen kom denk ik,heb hem nogal geplaagd. ha ha en bolussen zijn lekkerrrr heb zelf 6 jaar in zeeland gewoond,lekker zeeuwse bolussen ik denk er over na, zoals ik ook alnadenk over me schrijven hier, soms zou ik willen ik de nuchterheid van een man had, dat mis ik nu van een man, ze kunnen zo fijn nuchter reageren als je als vrouw zit te denken en denken... |
...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...
En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar.
Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden...
Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper...
Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 06:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...
En die bolussen zijn maar plakdinges. Eerst plakken je vingers aan elkaar, dan hangt je gezicht vol plaksel waar de vliegen op afkomen (misschien ook wel spinnen) en vervolgens plakken je darmen aan elkaar.
Een pn kan leuk zijn indien ze je met rust laten en je niet dwingen om een kippeboutje van de BBQ te eten. Pffff, heel mijn mond was van binnen verbrand. Komt er nog eens bij dat ze je veters van je schoenen zo vast aanknopen dat je vier octaven hoger gaat spreken en dat je adem tot onder je oksels is afgesneden...
Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper...
Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt... |
WHAHA KOMT GOED JOH FRANK
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 08:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ik op de pn elke vrouw moet aanpakken die er plezier in schept om mij dag en nacht te plagen kom ik met die zaterdag niet toe. Ik heb hier een lijstje liggen met plaagvrouwen en dat lijstje is al langer dan de deelnemerslijst van de pn...
Denk maar eens goed na, Petra, vooraleer je naar een pn gaat...als ik er ben kan je alvast rekenen op 1 normaal CM-lid ...nu ik weet dat Erika ook gaat heb ik al mijn twijfels. Jans en Willemien hebben het ook al gemunt op mij...Willemien wilde me onlangs al opwachten met een mattenklopper... Ik denk dat ik nog liever naar een optreden ga van Frans Bouwmarkt... |
Wat denk je war zo een massage verwenweekend normaal kost?????? En dan ook nog een VIP behandeling krijgen........ Ik ben jaloers dar de vrouwen dat alleen bij de mannen mogen doen van Judith.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 08:56
|
|
|
Ik denk...nee, ik denk niets en ik hou ook mijn
Maar ik geloof dat ik mij ook maar 's aan ga melden
Neem er iemand een camera mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 09:38
|
|
|
ha ha ha ha dacht effe toch op cm,lig meteen in een deuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 09:53
|
|
|
PETRA944 schreef: | na een stuk te hebben gelezen van shanita over pesten en plagen,wil ik hier even reageren,omdat ik hier nog wel es plaag, puur als humor en nu na het lezen van het stuk van shanita denk ik ehhhhhh misschien zagen anderen mensen het niet als humor,maar kwam het op hun anders over.dus bij deze me excuses,mocht ik daarmee mensen hebben gekwetst. |
Ach Petra, hoe kan iemand nu gekwetst zijn na jouw bijdrage, blijf gewoon die je bent een humoristische lieve vrouw. Ik lees jouw bijdrage graag en moet er vaak om lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 10:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik denk...nee, ik denk niets en ik hou ook mijn
Maar ik geloof dat ik mij ook maar 's aan ga melden
Neem er iemand een camera mee? |
...ik zal je maar op de lijst zetten dan...maar dan hoop ik maar dat er ook nog enkele deftige dames meegaan want die staan er nog niet op zie ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 10:59
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ach Petra, hoe kan iemand nu gekwetst zijn na jouw bijdrage, blijf gewoon die je bent een humoristische lieve vrouw. Ik lees jouw bijdrage graag en moet er vaak om lachen |
maar jij bent ook geen man he roelande. mannen mag ik graag plagen
maar huishouden, gisteren liep de sociale dienst effe door me huis,kijken of er nergens geen mannenspullen lagen.of me dochter echt weg is,want nu krijg ik meer,omdat ik geen kids van 21 in huis heb. enfin ze vertrouwen me meer, deze keer keken ze niet of er in me vuile was soms een mannenonderbroek lag.en ook niet in me ijskast voor mannendingen, vraag me nog steeds af hoe je in een ijskast kan zien of je met een man woont? is je inhoud dan anders? flessen bier, veel vlees, mannenonderbroeken in een ijskast? eh kippenbouten, bitterballen. wat zijn nog meer mannensporen in je huis? een lege wc rol bij de wc,want daar denken ze niet aan effe een nieuwe ophangen. een slaapkamer met een mannen scheetlucht in de badkamer; neus scheer ding en natuurlijk heb je meer rommel in je huis als je met een man leeft beter controleren ze tijdens ek, waar de oranje vlaggetjes enzo hangen wonen stiekemis mannen.
(met respect geschreven voor de sociale dienst, ben blij ze er zijn en terecht dat ze soms controleren. voor mensen die de boel belazeren.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:08
|
|
|
PETRA944 schreef: | maar jij bent ook geen man he roelande. mannen mag ik graag plagen
maar huishouden, gisteren liep de sociale dienst effe door me huis,kijken of er nergens geen mannenspullen lagen.of me dochter echt weg is,want nu krijg ik meer,omdat ik geen kids van 21 in huis heb. enfin ze vertrouwen me meer, deze keer keken ze niet of er in me vuile was soms een mannenonderbroek lag.en ook niet in me ijskast voor mannendingen, vraag me nog steeds af hoe je in een ijskast kan zien of je met een man woont? is je inhoud dan anders? flessen bier, veel vlees, mannenonderbroeken in een ijskast? eh kippenbouten, bitterballen. wat zijn nog meer mannensporen in je huis? een lege wc rol bij de wc,want daar denken ze niet aan effe een nieuwe ophangen. een slaapkamer met een mannen scheetlucht in de badkamer; neus scheer ding en natuurlijk heb je meer rommel in je huis als je met een man leeft beter controleren ze tijdens ek, waar de oranje vlaggetjes enzo hangen wonen stiekemis mannen.
(met respect geschreven voor de sociale dienst, ben blij ze er zijn en terecht dat ze soms controleren. voor mensen die de boel belazeren.) |
Ja haha Heel herkenbaar mn dochter kreeg ook al 2 keer zo'n bezoek na dat haar relatie uit is gegaan. Heb haar geholpen met de boel opruimen. en dan ga je inderdaad zo denken,Hihi zij had bijv 6 flessen shampoo staan zei ik ook weg zetten straks denken ze dat je toch een man in huis hebt. Het is inderdaad goed dat ze er zijn maar volt toch wat vernederend als ze komen kijken tenminste zo ervaart mijn dochter dat ,jij niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:10
|
|
|
PETRA944 schreef: | maar jij bent ook geen man he roelande. mannen mag ik graag plagen
(met respect geschreven voor de sociale dienst, ben blij ze er zijn en terecht dat ze soms controleren. voor mensen die de boel belazeren.) |
...je schrijft weer enkele zogenaamde mooie eigenschappen over mannen...pfffff, stoute Petra...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je schrijft weer enkele zogenaamde mooie eigenschappen over mannen...pfffff, stoute Petra... | je weet toch dat vrouwen altijd wel hebben om te zeuren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:30
|
|
|
Ow wat mopper je weer heerlijk maar je geniet er ondertussen zo van he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:46
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja haha Heel herkenbaar mn dochter kreeg ook al 2 keer zo'n bezoek na dat haar relatie uit is gegaan. Heb haar geholpen met de boel opruimen. en dan ga je inderdaad zo denken,Hihi zij had bijv 6 flessen shampoo staan zei ik ook weg zetten straks denken ze dat je toch een man in huis hebt. Het is inderdaad goed dat ze er zijn maar volt toch wat vernederend als ze komen kijken tenminste zo ervaart mijn dochter dat ,jij niet? |
nee, ze vinden het zelf ook moeilijk, de eerste keer kwamen ze met hun tweeen want soms worden mensen agressief. verontschuldigen zich zelf ook,dat ze het moeten omdat er ook fraude word gepleegd.maakten de eerste keer wel echt alles open,kasten. je privici gevoel kan je effe kwijtraken, maar de andere kant is weer dat ze je wel helpen. toen ik geen huis kon krijgen nergens ,waren ze zeer boos dat urgentie werd afgewezen voor mij. En ze behandelt me altijd met respect. maar is offtopic, ontopic is, hoe ziet een mannen huishouding eruit frank vertel..... en je lucht je slaapkamer raam toch wel iedere dag en de rest van je huis anders slaat de scheetlucht in de soep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 11:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je schrijft weer enkele zogenaamde mooie eigenschappen over mannen...pfffff, stoute Petra... |
en toch een man....zwemel zwemel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:35
|
|
|
PETRA944 schreef: | nee, ze vinden het zelf ook moeilijk, de eerste keer kwamen ze met hun tweeen want soms worden mensen agressief. verontschuldigen zich zelf ook,dat ze het moeten omdat er ook fraude word gepleegd.maakten de eerste keer wel echt alles open,kasten. je privici gevoel kan je effe kwijtraken, maar de andere kant is weer dat ze je wel helpen. toen ik geen huis kon krijgen nergens ,waren ze zeer boos dat urgentie werd afgewezen voor mij. En ze behandelt me altijd met respect. maar is offtopic, ontopic is, hoe ziet een mannen huishouding eruit frank vertel..... en je lucht je slaapkamer raam toch wel iedere dag en de rest van je huis anders slaat de scheetlucht in de soep |
...ik reageer niet meer op een reactie waar het sch...woord in staat. Dat vind ik zoooo vies...bahhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik reageer niet meer op een reactie waar het sch...woord in staat. Dat vind ik zoooo vies...bahhhh |
ha ha ha wij laten ze ook hoor,geneer je niet zal je effe met rust laten, kan je effe bijkomen.
dus over na huishoudelijke problemen,zoals; eeeeeehhhhhhh kun je met onweer nog achter je lap,of als de bliksen in slaat knal??? het staat in verbinding met het stopcontact beter ga ik maar offline, verder met mijn geweldigge huishouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 15:42
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha ha wij laten ze ook hoor,geneer je niet zal je effe met rust laten, kan je effe bijkomen.
dus over na huishoudelijke problemen,zoals; eeeeeehhhhhhh kun je met onweer nog achter je lap,of als de bliksen in slaat knal??? het staat in verbinding met het stopcontact beter ga ik maar offline, verder met mijn geweldigge huishouden |
...ik heb geen interesse in je bipsgeluiden en aanverwante onwelriekende nevenwerking. Dit is een forum met een zekere klasse...bahhhhh en nog eens bahhhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik heb geen interesse in je bipsgeluiden en aanverwante onwelriekende nevenwerking. Dit is een forum met een zekere klasse...bahhhhh en nog eens bahhhhh |
Nahhhhhh Frank toch zoals gewoonlijk lees je weer eens wat je wilt lezen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nahhhhhh Frank toch zoals gewoonlijk lees je weer eens wat je wilt lezen he |
Het ging over dat sch...woord waar Petra zo plastisch over verteld...ik reageer dus op wat er staat... ...zulke taal moest verboden worden op een christelijke site...bahhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik heb geen interesse in je bipsgeluiden en aanverwante onwelriekende nevenwerking. Dit is een forum met een zekere klasse...bahhhhh en nog eens bahhhhh |
gelukkig is de pn in het bos,in de openlucht, dan heb je er niet zo last van als iedereen zich vol eet en vreemde geluiden enzo ontstaan. en zelf kan je effe een eindje wandelen om te ontladen.( als je erbij zingt hoort niemand het en je kan ook doen of de herten brons zijn, dan maken ze van die harde vreemde brullende geluiden) ha ha ha sorry kan het echt niet laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het ging over dat sch...woord waar Petra zo plastisch over verteld...ik reageer dus op wat er staat... ...zulke taal moest verboden worden op een christelijke site...bahhhh |
owwwwwwwwww da was een reactie op een eerder stukkie tja het is huishoudelijk he
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|