Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 5 september 2011, 19:46
|
|
|
Voor NGC is een interview geweest met George Bush, die vertelde wat hij beleefd heeft op 9/11. Het was een persoonlijk verslag wat ik wel interessant vond.
Vanavond om 21.00 uur komt er een interview met Rudof Guilliani, de toenmalige burgemeester van New York.
De hele week staat in het teken van 9/11
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 5 september 2011, 20:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voor NGC is een interview geweest met George Bush, die vertelde wat hij beleefd heeft op 9/11. Het was een persoonlijk verslag wat ik wel interessant vond.
Vanavond om 21.00 uur komt er een interview met Rudof Guilliani, de toenmalige burgemeester van New York.
De hele week staat in het teken van 9/11 |
Je bedoelt 11-9 ?
Heb net een boeken serie gelezen ...ook rond de ramp...Familie Baxter...van Karin Kingsbury....
Prachtige christelijke romans...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:38
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Je bedoelt 11-9 ?
Heb net een boeken serie gelezen ...ook rond de ramp...Familie Baxter...van Karin Kingsbury....
Prachtige christelijke romans... |
ik vind die familie Baxter net een christelijk bouquetboekje, het komt altijd goed en dat is toch niet de realiteit van het echte leven.Ik heb ze niet eens allemaal gelezen om die reden........ Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 10 september 2011, 20:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 20:44
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Je bedoelt 11-9 ?
Prachtige christelijke romans... |
Mee eens zeer mooie romans schrijft ze.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik vind die familie Baxter net een christelijk bouquetboekje, het komt altijd goed en dat is toch niet de realiteit van het echte leven.Ik heb ze niet eens allemaal gelezen om die reden........ Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen....... |
En wat zijn bouquet boekjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:45
|
|
|
MARIAN519 schreef: | En wat zijn bouquet boekjes? |
Boekjes waar ook altijd alles goed komt maar dan zonder te bidden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Boekjes waar ook altijd alles goed komt maar dan zonder te bidden....... |
Ken ik dan niet...
God heeft beloofd dat alles goed komt voor hen die in Hem geloven.. HIj heeft ons geluk voor ogen en wil ons een hoopvolle toekomst geven..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 10 september 2011, 21:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RIANNE170
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:50
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ken ik dan niet...
God heeft beloofd dat alles goed komt voor hen die in Hem geloven.. HIj heeft ons geluk voor ogen en wil ons een hoopvolle toekomst geven.. |
ben erg fan van Karen Kingsbury!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 21:59
|
|
|
RIANNE170 schreef: | ben erg fan van Karen Kingsbury!!! |
Volgens mij is zij ook erg geliefd in bepaalde christelijke kringen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 12:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik vind die familie Baxter net een christelijk bouquetboekje, het komt altijd goed en dat is toch niet de realiteit van het echte leven.Ik heb ze niet eens allemaal gelezen om die reden........ Zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen....... |
Die bouquetboekjes zijn lucht..meer niet..én erg oppervlakkig...
vind dan ook jouw vergelijking als een t..op een v..slaan.. over verschillende smaken gesproken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 12:34
|
|
|
[quote=MARIAN519]Je bedoelt 11-9 ?
Ja, raar is dat he. Waar of je het ook leest ; Het bericht van Chat, op internet, in de krant : Overal staat 9/11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 12:43
|
|
|
[quote=VISSER278]Wellicht wordt de Amerikaanse manier van het weergeven van de datum overgenomen..... 'nine-eleven'
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 11 september 2011, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 12:52
|
|
|
[quote=ANNETTE050]
lijkt wel zo..al vind ik het wel heel verwarrend...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 16:18
|
|
|
[quote=VISSER278]
De Amerikaanse schrijfwijze is idd dat ze eerst de maand schrijven en daarna de dag. September 11th.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 16:55
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Die bouquetboekjes zijn lucht..meer niet..én erg oppervlakkig...
vind dan ook jouw vergelijking als een t..op een v..slaan.. over verschillende smaken gesproken... |
Juist marian, karen Kingsbury schrijft zeer mooie boeken niet zeggen dat die ook maar iets op bouquetboekjes lijken waar het vaak om de sex draait (ja helaas las ook stiekum zulke boekjes toen ik 16 was) de inhoud slaat vaak alleen maar op romantiek dus.
Als je de boeken van Karen Kingsbury kent zal je hier echt niet zo over oordelen want dan denk ik dat jij anders leest of zo of iets anders wilt lezen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 18:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Juist marian, karen Kingsbury schrijft zeer mooie boeken niet zeggen dat die ook maar iets op bouquetboekjes lijken waar het vaak om de sex draait (ja helaas las ook stiekum zulke boekjes toen ik 16 was) de inhoud slaat vaak alleen maar op romantiek dus.
Als je de boeken van Karen Kingsbury kent zal je hier echt niet zo over oordelen want dan denk ik dat jij anders leest of zo of iets anders wilt lezen! |
Ik heb pas een boek ban de familie Baxter gelezen en ik verbaasde mij hoeveel sex er in voor kwam. Ze hebben sex op 9/11 en voelen zich schuldig, de ander heeft een kind van een charmeur en blijkt hiv positief te zijn......en toevalligerwijs komt het allemaal weer goed, dan komen ze elkaar weer tegen en is alles koek en ei.....dus zoveel verschil is er in feite toch niet met een bouquetboekje? Maar die zijn dan weer oppervlakkig? Ik noem dat liever lekker laag complex, niets mis mee op zijn tijd.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 18:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb pas een boek ban de familie Baxter gelezen en ik verbaasde mij hoeveel sex er in voor kwam. Ze hebben sex op 9/11 en voelen zich schuldig, de ander heeft een kind van een charmeur en blijkt hiv positief te zijn......en toevalligerwijs komt het allemaal weer goed, dan komen ze elkaar weer tegen en is alles koek en ei.....dus zoveel verschil is er in feite toch niet met een bouquetboekje? Maar die zijn dan weer oppervlakkig? Ik noem dat liever lekker laag complex, niets mis mee op zijn tijd....... | Libelle niveau????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 18:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Libelle niveau???? |
helemaal goed, Chat. en dat in een topic dat je zelf begonnen bent. laat je dat toe?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 19:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb pas een boek ban de familie Baxter gelezen en ik verbaasde mij hoeveel sex er in voor kwam. Ze hebben sex op 9/11 en voelen zich schuldig, de ander heeft een kind van een charmeur en blijkt hiv positief te zijn......en toevalligerwijs komt het allemaal weer goed, dan komen ze elkaar weer tegen en is alles koek en ei.....dus zoveel verschil is er in feite toch niet met een bouquetboekje? Maar die zijn dan weer oppervlakkig? Ik noem dat liever lekker laag complex, niets mis mee op zijn tijd....... |
Ik heb datzelfde boek denk ook gelezen...en net als jij zegt is het idd laag complex...en dat was een welbewuste keuze ná een hoog complex boek van Harry Mulisch te hebben gelezen.."De ontdekking van de hemel."
Met de sex in deze christelijke roman gaan ze mijns inziens anders/beter om dan met de sex in zo'n vier stuiver roman die jij noemt..de afweging hiertoe is sowieso al anders..en ja, ik geloof ook dat zo'n boek als dat van K.K. toch een zeer breed christelijk publiek trekt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 20:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Libelle niveau???? |
Nog minder Chatuliem, maar daarom niet verkeerd als je even niets aan je hoofd wilt hebben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 20:27
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik heb datzelfde boek denk ook gelezen...en net als jij zegt is het idd laag complex...en dat was een welbewuste keuze ná een hoog complex boek van Harry Mulisch te hebben gelezen.."De ontdekking van de hemel."
Met de sex in deze christelijke roman gaan ze mijns inziens anders/beter om dan met de sex in zo'n vier stuiver roman die jij noemt..de afweging hiertoe is sowieso al anders..en ja, ik geloof ook dat zo'n boek als dat van K.K. toch een zeer breed christelijk publiek trekt.... |
Voor alle duidelijkheid, ik vind een bouquetboekje laagcomplex....en je kent de bouquetboekjes toch niet? Kan je er ook geen mening over hebben toch? En een ieder moet maar precies lezen wat hij of zij wil maar oordeel er niet zo over....dat is eigenlijk mijn boodschap...... Ik vind het heerlijk als ik vakantie heb even zo'n boekje te lezen, je kan het wegleggen, het komt altijd goed en je kan het de volgende vakantie rustig nog een keer lezen want het blijft toch niet hangen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 11 september 2011, 20:31
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Die bouquetboekjes zijn lucht..meer niet..én erg oppervlakkig...
vind dan ook jouw vergelijking als een t..op een v..slaan.. over verschillende smaken gesproken... |
Ik vind dat je vrij aardig oordeelt over boekjes die je zegt niet te kennen.......en Karin Kingsbury is niet oppervlakkig?????, dat zullen dan wel de christelijke bouquetboekjes zijn...... Laat mij dan maar oppervlakkig gevonden worden, vind ik prima.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 12 september 2011, 22:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Voor alle duidelijkheid, ik vind een bouquetboekje laagcomplex....en je kent de bouquetboekjes toch niet? Kan je er ook geen mening over hebben toch? En een ieder moet maar precies lezen wat hij of zij wil maar oordeel er niet zo over....dat is eigenlijk mijn boodschap...... Ik vind het heerlijk als ik vakantie heb even zo'n boekje te lezen, je kan het wegleggen, het komt altijd goed en je kan het de volgende vakantie rustig nog een keer lezen want het blijft toch niet hangen........ |
Alleen jammer dat je dàn zo snel slaap krijgt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 21:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Alleen jammer dat je dàn zo snel slaap krijgt...... |
Dat vind ik nu juist zo lekker......
Ben nu trouwens een boek aan het lezen dat me wel uit mijn slaap houd.......Eerst doodden ze mijn vader, over de geschiedenis van Cambodja..........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 13 september 2011, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 21:16
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat vind ik nu juist zo lekker...... |
In yoga-houding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 21:17
|
|
|
MARIO216 schreef: | In yoga-houding |
klopt, dan lig ik in de krokodil......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 21:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | klopt, dan lig ik in de krokodil...... |
Kijk maar uit, scherpe tanden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 21:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | klopt, dan lig ik in de krokodil...... |
In de krokodil zou ik niet willen liggen want dan ben je kistje dood.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 21:30
|
|
|
MARIO216 schreef: | In de krokodil zou ik niet willen liggen want dan ben je kistje dood. |
Ik hoor het wel, jullie zijn niet bekend met de yogatermen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 21:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik hoor het wel, jullie zijn niet bekend met de yogatermen...... |
Als ik denk aan een krokodilhouding, dan denk ik aan iemand die heeeel stil ligt en zijn ogen en mond wagenwijd openhoud..... Herkenbaar willemijn??
|
|
Naar boven |
|
|