Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 10:45
|
|
|
Ja, ik ben ontdeugend, maar deze week ga ik voor het eerst eens een staatslot kopen. Wat zou ik gaan doen als ik een grote prijs win? En wat zouden jullie doen met een prijs van 1 miljoen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja, ik ben ontdeugend, maar deze week ga ik voor het eerst eens een staatslot kopen. Wat zou ik gaan doen als ik een grote prijs win? En wat zouden jullie doen met een prijs van 1 miljoen??? |
oooohhhhoooooo
Zou je dat wel doen...... Kan nooit goed gaan.......ondeugd wordt altijd gestraft......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ja, ik ben ontdeugend, maar deze week ga ik voor het eerst eens een staatslot kopen. Wat zou ik gaan doen als ik een grote prijs win? En wat zouden jullie doen met een prijs van 1 miljoen??? |
wat is daar ondeugend aan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:10
|
|
|
Ik kreeg voor sinterklaas een/vijfde staatslot. En ik won nog wat ook! Precies 1 euro. Tja, wie het kleine niet eert..... Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:10
|
|
|
Ik kreeg voor sinterklaas een/vijfde staatslot. En ik won nog wat ook! Precies 1 euro. Tja, wie het kleine niet eert..... Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:20
|
|
|
GRACE015 schreef: | Ik kreeg voor sinterklaas een/vijfde staatslot. En ik won nog wat ook! Precies 1 euro. Tja, wie het kleine niet eert..... Grace |
Mijn moeder zei altijd: loterij is kloterij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:34
|
|
|
GRACE015 schreef: | Ik kreeg voor sinterklaas een/vijfde staatslot. En ik won nog wat ook! Precies 1 euro. Tja, wie het kleine niet eert..... Grace |
das zo stomweg toch nog 2€
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:40
|
|
|
Voorzeker, vrijgezel blijven, en zonder zorgen verder leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 12:16
|
|
|
Ik .......... tja ik ging meteen shoppen dan .... kadootjes kopen voor allen die echt wel wat kunnen gebruiken en ook voor allen die voor mij veel betekenen en dat dan zonder eerst de prijskaartjes om te draaien ... Ik ben nu éénmaal dol op kadootjes kopen en geven .. Maar moet ik wel eerst beginnen met lotje kopen of .... zal ik vrijdag maar eens met de lotto spelen om jaar af te sluiten , wie weet hoe ga ik het nieuwe jaar dan in ... hahaha en zijn dan net solden ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 13:32
|
|
|
Van de rente alleen al kun je aardige dingen doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 13:37
|
|
|
Maarre, bedankt voor al jullie adviezen, maar wat zouden jullie doen was mijn vraag???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 15:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Maarre, bedankt voor al jullie adviezen, maar wat zouden jullie doen was mijn vraag??? |
Alles oppotten.
Ons zeeûwn bin zuunig hé
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 29 december 2010, 15:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 15:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Maarre, bedankt voor al jullie adviezen, maar wat zouden jullie doen was mijn vraag??? |
HENK710 schreef: | aardige dingen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 16:42
|
|
|
Als je wint chat, geef je geld aan de armen Dat heeft Jezus gezegd aan een rijke jongeling verkoop alle spullen wat hij bezit en geeft die geld aan de armen en volgt Mij. Rijk worden is niet nodig en we leven voor de tijd en straks God ontmoeten om ons rekenschap af te leggen. Verlaat alles wat je hebt Chat en volgt Jezus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 17:04
|
|
|
Chat..ik kom net terug van het postkantoor en heb een straatje gekocht... met halve loten.
Ik hoop dat ik de grote prijs win...zodat ik heel veel mensen blij kan maken.
Als ik 1 miljoen zou winnen....zou ik heel veel uitdelen aan mensen daar het echt nodig is.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op woensdag 29 december 2010, 17:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 17:41
|
|
|
Als ik een miljoen zou winnen???? Whow....zou het zogauw niet weten hoe ik zoveel geld op moet krijgen. Ik zette het eerst een jaartje op de bank, om in die tijd es uit te gaan vogelen wie er nou echt geld nodig hebben. Naast de bekende organisaties die mensen steunen, zou ik zeker een fiks bedrag aan de Dierenbescherming en het Wereld Natuurfonds schenken, en ook niette vergeten het IFAW en Greenpeace. Maar aangezien ik niet eens geld heb om een staatslot te kopen...zal dit een droom blijven.....zucht.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 17:52
|
|
|
Wat ik zou doen is: stoppen met werken, en mijn match, die het nog niet beseft, ontzettend verrassen!!!!
o nee, het gaat maar om 1 miljoen!! Dan het laaste alleen...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 29 december 2010, 18:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:04
|
|
|
Eigenlijk heel simpel, er zijn in de loop der tijden heel wat mensen rijk geworden, die een lot kochten in een loterij. En waarschijnlijk voor die tijd gewoon gelukkig waren, en mischien nog steeds of niet. Maar ik heb nog nooit iemand mee gemaakt, die vertelde ik heb daar aangegeven, en zeker niet hoeveel, wel heb ik goede voornemens gehoord. Wie ik wel gehoord (gelezen) dat ze effe heel rijk waren, maar nu heel diep in de schulden zaten. Ik doe ook mee, en ben al lang blij als ik me inleg terug krijg, en als ik erg veel geld zou winnen????? Ik op me knieen zou gaan en vragen om een gezond verstand, om er verstandig mee om te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:04
|
|
|
Ik weet nog wel een aantal mensen die ik blij kan maken als ik zoiets zou winnen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:05
|
|
|
als ik 't miljoen zou winnen?
1. het rieten plafond in mijn huis vervangen door een gipsen plafond, met daarin een boel spotjes (dus ook de bedrading aanpassen), zodat ik meer licht krijg in mijn woonkamer.
2. mijn bovenbuurman uitkopen, zodat ik het hele huis heb
3. de roest-schade (niet veel, maar 't staat niet zo netjes) aan mijn 9000 uit 1986 laten repareren.
4. een nieuwe Saab 9-5 SportCombi bestellen, zodra die leverbaar wordt.
de rest? mooi appeltje voor de dorst. verder gewoon blijven werken, want 1 miljoen is te weinig om te kunnen stoppen met werken. bovendien heb ik veel te veel plezier in mijn werk om ermee te stoppen.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 29 december 2010, 18:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:14
|
|
|
Ik zou niet gaan sparen, maar ik zou investeren. Obligaties met een achtergestelde lening leveren soms wel 7% per jaar op...Ik zou best wel kunnen leven van 70.000 euro per jaar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | ... soms ... |
klinkt onzeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:37
|
|
|
GERT856 schreef: | Eigenlijk heel simpel, er zijn in de loop der tijden heel wat mensen rijk geworden, die een lot kochten in een loterij. En waarschijnlijk voor die tijd gewoon gelukkig waren, en mischien nog steeds of niet. Maar ik heb nog nooit iemand mee gemaakt, die vertelde ik heb daar aangegeven, en zeker niet hoeveel, wel heb ik goede voornemens gehoord. Wie ik wel gehoord (gelezen) dat ze effe heel rijk waren, maar nu heel diep in de schulden zaten. Ik doe ook mee, en ben al lang blij als ik me inleg terug krijg, en als ik erg veel geld zou winnen????? Ik op me knieen zou gaan en vragen om een gezond verstand, om er verstandig mee om te gaan. |
Wijsheid van Salomo Gertje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:43
|
|
|
[quote=CHATULIEM619]Ik zou niet gaan sparen, maar ik zou investeren. Obligaties met een achtergestelde lening leveren soms wel 7% per jaar op...
Waar leveren die obligaties zoveel op Chat?
Ik denk dat je hard moet zoeken om 7 % te krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:46
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zou niet gaan sparen, maar ik zou investeren. Obligaties met een achtergestelde lening leveren soms wel 7% per jaar op...Ik zou best wel kunnen leven van 70.000 euro per jaar... |
Hoe wil je dat dan doen met 1 miljoen??? Is gebakken lucht waar iedereen nu mee gecofronteerd wordt met hun huizen....
Het geld in een piramide stoppen die voor deze crisis gezorgt heeft???
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 29 december 2010, 18:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:46
|
|
|
zgn achtergestelde leningen..dan zet je je geld helemaal vast en dan krijg je de rente erover. Achtergestelde leningen worden door het bedrijf bij het eigen vermogen opgeteld en niet gezien als schuld....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:48
|
|
|
Griekse staatsobligaties Carien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 18:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | zgn achtergestelde leningen..dan zet je je geld helemaal vast en dan krijg je de rente erover. Achtergestelde leningen worden door het bedrijf bij het eigen vermogen opgeteld en niet gezien als schuld.... |
Chat je bent een wereldwonder dat de bonden daar niet aan gedacht hebben>>>>>
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 19:02
|
|
|
PIETER649 schreef: | Griekse staatsobligaties Carien.... |
Waar voor 7 %?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 19:13
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Waar voor 7 %? |
vergeet je niet een paar nullen, Carien?
|
|
Naar boven |
|
|