Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 23:33
|
|
|
Hallo C.M.
Ik heb vandaag weer sinds tijden last van een rood balkje, ik vind dit nogal vervelend als ik in de chatbox ben... Ineens een lap tekst of helemaal niks. Mijn computer opnieuw opstarten helpt helaas niet. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 08:35
|
|
|
als ik iets aanklik mag ik steeds opnieuw inloggen.......... en klik ik dan weer op hetzelfde, dan mag ik weer inloggen, probeer ik de groeps chat op te gaan, dan lees ik drie regels, en mis veel opmerkingen van anderen, gezien die paar reacties die ik lees, en voorts blijft het stil, tot ik opnieuw inlog, klik, en opnieuw inlog klik, en opnieuw inlog klik, en opnieuw inlog en dan maar iets ijverigs in huis ga doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 08:38
|
|
|
Hannah, je werkt zeker met IE van Windhoos....probeer 's wat anders, misschien dat je er dan geen last van hebt.
IE van Windhoos is niet zaligmakend.
(overigens een loffelijk streven, die laatste regel van je)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 28 december 2010, 08:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 10:55
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Hannah, je werkt zeker met IE van Windhoos....probeer 's wat anders, misschien dat je er dan geen last van hebt.
IE van Windhoos is niet zaligmakend.
(overigens een loffelijk streven, die laatste regel van je) |
Ik surf tegenwoordig met Google Chrome op CM maar heb hetzelfde probleem,tikje minder dan met IE........maar nog steeds heeeeeeel veel rode balken,trage site,heel irritant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 12:50
|
|
|
't is wat...Chris is amper weg en de problemen beginnen al......... wat moet dat nog worden het komend jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 12:58
|
|
|
IMKE917 schreef: | 't is wat...Chris is amper weg en de problemen beginnen al......... wat moet dat nog worden het komend jaar |
Wij willen CHRIS terug!!!!!!! Met hem probleemloos bij de chatbox
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 13:52
|
|
|
IMKE917 schreef: | 't is wat...Chris is amper weg en de problemen beginnen al......... wat moet dat nog worden het komend jaar |
Hoezo beginnen? Dit probleem speelt al weet ik veel hoe lang... Als het dus al iets met Chris van doen heeft, is het gewoon dat hij nog geen antwoord op het probleem heeft gevonden en dus een mooie erfenis achterlaat voor zijn opvolger!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 14:12
|
|
|
HENK710 schreef: | Hoezo beginnen? Dit probleem speelt al weet ik veel hoe lang... Als het dus al iets met Chris van doen heeft, is het gewoon dat hij nog geen antwoord op het probleem heeft gevonden en dus een mooie erfenis achterlaat voor zijn opvolger! |
Wie is zijn opvolger eigenlijk? Is het vertrek van Chris wel gezellig geweest bij Provident?
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:51
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hallo C.M.
Ik heb vandaag weer sinds tijden last van een rood balkje, ik vind dit nogal vervelend als ik in de chatbox ben... Ineens een lap tekst of helemaal niks. Mijn computer opnieuw opstarten helpt helaas niet. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. |
Zit al een hele dag te wachten maar zie nog steeds niks.
Goed pc-tje denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zit al een hele dag te wachten maar zie nog steeds niks.
Goed pc-tje denk ik. |
Het aardige van deze balk is dat je hem niet altijd ziet (zeer bijbelse balk dus ) Ook is de balk veelal voorbehouden aan deelnemers aan de chatbox...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:32
|
|
|
HENK710 schreef: | Het aardige van deze balk is dat je hem niet altijd ziet (zeer bijbelse balk dus ) Ook is de balk veelal voorbehouden aan deelnemers aan de chatbox... |
ooooooooooooohhhhh.....oke. Maar ja , die chatbox, daar lees ik altijd zoveel negatiefs over, daar wwag ik me maar niet aan.
Visser, die oppast dat z'n pc niet versplintert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | ooooooooooooohhhhh.....oke. Maar ja , die chatbox, daar lees ik altijd zoveel negatiefs over, daar wwag ik me maar niet aan.
Visser, die oppast dat z'n pc niet versplintert. |
Niet altijd enkel uitgaan van wat een aantal mensen schrijven. Gewoon zelf ontdekken...en dan valt het je mogelijk best mee...en kun je heerlijk meedoen in de chatbox, waar het ook gewoon gezellig kan zijn en zelfs ruimte is voor een serieus gesprek...gewoon net als het forum, maar dan dus met directe reactie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:50
|
|
|
HENK710 schreef: | Niet altijd enkel uitgaan van wat een aantal mensen schrijven. Gewoon zelf ontdekken...en dan valt het je mogelijk best mee...en kun je heerlijk meedoen in de chatbox, waar het ook gewoon gezellig kan zijn en zelfs ruimte is voor een serieus gesprek...gewoon net als het forum, maar dan dus met directe reactie
|
En met rode balken?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 21:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | En met rode balken????? |
Ach die overleven met zijn allen al maandenlang, dus wees welkom!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 16:36
|
|
|
HENK710 schreef: | Het aardige van deze balk is dat je hem niet altijd ziet (zeer bijbelse balk dus ) Ook is de balk veelal voorbehouden aan deelnemers aan de chatbox... |
Helaas merkte ik gisteren dat de rode balk ook zit in de privechat... ben je iets aan het schrijven... klik... weg ... kun je weer opnieuw beginnen... pfff... heel vervelend !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARMKE266
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 11:44
|
|
|
De chatbox werkt niet goed, er komt telkems een rode balk tevoorschijn. Heel lastig.
Grxxts Harmke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 11:47
|
|
|
HARMKE266 schreef: | De chatbox werkt niet goed, er komt telkems een rode balk tevoorschijn. Heel lastig.
Grxxts Harmke |
Als je met Internet Explorer werkt gebeurt dat Ik zelf heb Google Chrome geinstaleerd en sindsdien geen last.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 11:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je met Internet Explorer werkt gebeurt dat Ik zelf heb Google Chrome geinstaleerd en sindsdien geen last. |
Ik had er 3 dagen last van, erna gelukkig niet meer... (computer opnieuw opstarten hielp niet en met google chrome had ik precies hetzelfde probleem). Maar t'is verholpen, hoe ? geen idee... ik vermoed dat C.M. zelf iets verbeterd heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:40
|
|
|
HARMKE266 schreef: | De chatbox werkt niet goed, er komt telkems een rode balk tevoorschijn. Heel lastig.
Grxxts Harmke |
Dat betekent dat jij moet gaan wokken, ga je wokken geen balk meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 21:35
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als je met Internet Explorer werkt gebeurt dat Ik zelf heb Google Chrome geinstaleerd en sindsdien geen last. |
Ook Chrome kent zijn beperkingen met CM, zo heb ik de laatste tijd ondervonden...Zal wel een verbindingsprobleempje of zo zijn...Of de server is bij tijd en wijle gewoon te druk bezet...Wat weer kan komen doordat er nu geen beheerder meer is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 21:47
|
|
|
Het is weer drie-dagenabotijd... Rood dus, want nu komt iedereen even kijken die ooit geweest is... En het was al niet altijd even prettig met die server...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 22:02
|
|
|
HENK710 schreef: | Het is weer drie-dagenabotijd... Rood dus, want nu komt iedereen even kijken die ooit geweest is... En het was al niet altijd even prettig met die server... |
Tja misschien ligt het aan je eigen instellingen "na drie-dagenabotijd"...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 22:22
|
|
|
MAR907 schreef: | Tja misschien ligt het aan je eigen instellingen "na drie-dagenabotijd"... |
Die staan uitstekend afgesteld, zo is al eerder gebleken. En van de server van CM is al langere tijd bekend dat deze het erg zwaar heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 05:37
|
|
|
HENK710 schreef: | Die staan uitstekend afgesteld, zo is al eerder gebleken. En van de server van CM is al langere tijd bekend dat deze het erg zwaar heeft... |
1 geluk is er wel diegenen met 3 dgn abbo komen vast niet verlengen het rooie balkjes probleem is er nog steeds mogen we weer met blijdschap ervaren Maar ik weet bijna zeker dat er achter de schermen hard aan gewerkt wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 16:32
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | 1 geluk is er wel diegenen met 3 dgn abbo komen vast niet verlengen het rooie balkjes probleem is er nog steeds mogen we weer met blijdschap ervaren Maar ik weet bijna zeker dat er achter de schermen hard aan gewerkt wordt |
Tss, Bull, dat zeg ik `Gamma`
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 januari 2011, 21:20
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | Maar ik weet bijna zeker dat er achter de schermen hard aan gewerkt wordt |
Kijk dat is het probleem Achter het scherm zie je niet meer wat het scherm weergeeft, waardoor je het probleem niet helder krijgt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 06:23
|
|
|
De volle prijs voor een half werkende site super aanbieding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 12 januari 2011, 13:41
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | De volle prijs voor een half werkende site super aanbieding |
Haha Bull!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALIET435
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 13:24
|
|
|
HENK710 schreef: | Ach die overleven met zijn allen al maandenlang, dus wees welkom! |
maandenlang? maak er minimaal maar 1 jaar of mischien wel langer van hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 13:49
|
|
|
TALIET435 schreef: | maandenlang? maak er minimaal maar 1 jaar of mischien wel langer van hahaha |
Ik heb zeker een jaar het rode balkje NIET gezien, heb veel meer problemen met KPN .....
|
|
Naar boven |
|
|