ChristianMatch

Forum

Sfeer en onderlinge contacten.
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 15:24

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 16:30

GIBBY159 schreef:
Graag wil ik hier mijn hart luchten en een paar vervelende dingen kwijt.

Christianmatch is een vriendschaps en dating site op Bijbelse grondslag.

Sinds Juni 2010 ben ik als lid van CM regelmatig aanwezig. Zowel in de Lobby als wel af en toe met een topic op het Forum. Het volgende wil ik graag uitleggen hoe het komt dat er met regelmaat CM leden een ban krijgen opgelegd. Waarbij ik zelf ook niet aan ontkomen ben geweest....
Laat ik mijzelf eerst maar eens onder de loep nemen. Ook ik ben niet altijd even vriendelijk en correct in mijn uitlatingen en gedrag op CM.
Gelukkig ben ik ook maar eens mens en dus absoluut niet volmáákt!
Maar...beste mensen, het moet mij van het hart dat het er in de Lobby helaas niet altijd gezellig aan toe gaat. Hoe komt dat nu toch eigenlijk?

In een eerder door mij geschreven topic op het Forum met als onderwerp over roddelenis op verschillende manieren c.q. wijze op gereageerd. Dat mág en dat is ook leerzaam voor een ieder. Echter, helaas ook soms op een manier wat mij enigzins als irritant overkomt.
Namelijk steeds met een "agressieve" en met een 'sneer' opmerking.
Hierdoor heb ik een indruk gekregen dat sommingen onder ons...en wie de schoen past...trekke hem aan...mijn inziens (nog) niet goed in staat zijn op een gepáste wijze te reageren. Nogmaals ten overvloede...soms zit ik er ook wel eens he-le-maal náást! Wat ik probeer te verduidelijken is dat zowel in de Lobby en andere chatkamers wij elkaar soms op een onvriendelijke manier elkaar bejegenen. Ook in onderlinge MSN contacten wordt mijn inziens het een en ander door verteld. Dit kan zeer nadelige gevolgen hebben voor betrokkenen en anderen die niets wéten!

Zéker...ik houd voor mij ook een spiegel voor! Laat ik daar geen misverstand over doen ontstaan. Maar als iemand mij bedreigt met: "dan zoek ik je op" gaat mij dan véél te vér! Dit soort uitlatingen hoort niét thuis op een Christelijke web-site. Vandaar dat ik er een nachtje over geslapen heb alvorens ik deze topic zou schrijven en op het Forum te plaatsen. En toch doé ik het! Want als dit soort op/aanmerkingen..maar ook andere 'sneer' opmrkingen in de Lobby en in andere chat-kamers is absoluut ongepast en getuige niet van een gezond inlevingsvermogen in zulke reacties en/of antwoord geven op zo'n moment. Dat is erg jámmer!

Het kan zo mooi en gezellig zijn. Dat is de BEDOELING ook van een Christelijke datin/vriendschap web-site is mijn stellige overtuiging. Toch?
Daarom beste mensen...laat ons onze gedachten gaan naar ons ieder wéns: maak hier vrienden en laten we elkaar niet "op de kast" jagen.
Ook zelf ben ik iedere dag bezig en ook ik maak af en toe een fout. Gelukkig léér ik er van. Een ban krijgt men niet zoooo maar..opgelegd. Dan is er echt iets niet goed gegaan. Wees sportief, geef je fout toe en probeer herhaling te voorkomen. Geldt voor mij precies hetzelfde....!!!
Graag jullie reactie op deze topic en gelieve op een vriendelijk manier.

Ik wens ook iedereen op deze plek een Gelukkig en Gezond 2011 toe!

Gods Rijke Zegen.

Gibby.

Ik herken je verhaal helemaal Paps, ook ik ondervind regelmatig van een bepaalde "dame" en "heer" zulke sneren, die bepaald niet christelijk onderlegd zijn. En wat die spiegel betreft Pap, ook ik ben een weekje gebanned geweest, en dat was inderdaad niet "voor niks" , ik zeg zeker niet dat mij geen blaam treft. Maar ik weet inderdaad dat er mensen de chatbox verlaten als zij weer op hun praatstoel zitten, en de sfeer wordt er daarmee dus niet beter op. Dus hoop ik met je mee op een gezond, zegenrijk, gelukkig, maar vooral VREDIG 2011!
Angy
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 16:58

Het is heel triest van die roddels.
Ik ben slachtoffer door roddels van vrienden van mijn ex.
Ze besloot mij te scheiden, ik vroeg aan haar om te bewijzen wat ik allemaal gedaan heb.
2 van mijn 3 kinderen kozen om bij mij te blijven wonen, ze leefden met mij mee.
Waarom roddels?
Toen ik 10 jaar was kreeg ik straf op school dat ik de vogelkooi openmaakte, geroddeld door mijn klasgenoot. Dat deed gewoon niks.

We zijn toch Christelijk? Zeg gewoon en maken ons gezellig.
Ik ben bang dat de chatbox zal opgeheven worden als het zo doorgaat.
Ik hou van de waarheid, open en eerlijk.
Hou op met gezeur over ieder persoonlijk, ik hoef heus niet te weten hoor.

Jezus zegt duidelijk Ik ben de Weg de Waarheid en het Leven......
Volg Hem en wordt behouden.

Gods zegen toegewenst

Je geliefde broeder van Christus
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zondag 26 december 2010, 17:38

ANGELIQUE327 schreef:
Ik herken je verhaal helemaal Paps, ook ik ondervind regelmatig van een bepaalde "dame" en "heer" zulke sneren, die bepaald niet christelijk onderlegd zijn. En wat die spiegel betreft Pap, ook ik ben een weekje gebanned geweest, en dat was inderdaad niet "voor niks" , ik zeg zeker niet dat mij geen blaam treft. Maar ik weet inderdaad dat er mensen de chatbox verlaten als zij weer op hun praatstoel zitten, en de sfeer wordt er daarmee dus niet beter op. Dus hoop ik met je mee op een gezond, zegenrijk, gelukkig, maar vooral VREDIG 2011!
Angy

Tip:

Weest snel in luisteren, langzaam in spreken.

Jakobus 1:19 - Geliefde broeders en zusters, onthoud dit goed: ieder mens moet zich haasten om te luisteren, maar traag zijn om te spreken, traag ook in het kwaad worden.

Pred 5:3-5 - Wanneer je God toch een gelofte doet, los die dan ook spoedig in. God is niet gesteld op dwazen. Los dus je geloften in. Je kunt beter geen gelofte doen dan een gedane gelofte niet inlossen. Sta je mond geen loze, zondige geloften toe en zeg niet naderhand tegen de priester dat ze een vergissing waren.
Wil je soms dat God zich kwaad maakt over dergelijk gepraat en moet hij wat je hebt bereikt te gronde richten?

spr 10:19 - Een veelprater begaat al snel een misstap, wie zijn tong in toom houdt is verstandig.

spr 15:28 - Een rechtvaardige denkt na voordat hij antwoordt, uit de mond van goddelozen komt alleen maar onheil.

Spr 17:28 - Een zwijgende dwaas wordt beschouwd als verstandig, men denkt dat hij wijs is als hij zijn mond houdt.

Ben benieuwd hoe ik genoemd wordt, twee lente's jonger

Knipoog smiley Clown smiley

Laatst aangepast door
MAR907
op zondag 26 december 2010, 17:39
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 09:10

Eerlijk gezegd vind ik dat dit behoorlijk op gezeur en geklaag begint te lijken. In de chatbox is het heel vaak gezellig. En net zoals in het echte leven zijn er wel eens momentjes dat het wat minder gezellig is.....
Ik denk dat je jezelf alleen maar mee hebt als je voortdurend loopt te denken hoe slecht het is. En de een is nu eenmaal anders dan de andere. Accepteer gewoon eens dat je met de ene nu eenmaal beter kunt opschieten dan de ander. Dat zegt niks over jou en dat zegt niks over de ander.
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:05

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:26
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:19

GIBBY159 schreef:
Dat zegt niks over jou en dat zegt niks over de ander.

Woedende smiley
Afspraak is dat het Forum niét gebruikt zal worden voor persoonlijk gerichte veroordelingen. Hier is weer sprake van uitlokken....
Waar ik niet op in ga...
Woedende smiley
Ik weet niet waar je die veroordelingen leest, wel weet dat ik het enige wat je kunt doen, is een positieve houding te hebben in de chatbox. Dat scheelt al een enorm stuk.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 27 december 2010, 10:20
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:25

Ik kan me zo voorstellen dat mensen die enkel forum lezen door jullie gehakketak hele rare ideen over die chatbox krijgen...jammer.

Wat is nou gezellig....wat de een gezellig vind zal de ander niet gezellig vinden. Dus soms zal je het gezellig vinden en soms niks aan.
Maar gezien we allemaal toch telkens weer terug blijven komen in die chatroom, zal het best meevallen toch?
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:26

MAR907 schreef:
Tip:

Weest snel in luisteren, langzaam in spreken.

Jakobus 1:19 - Geliefde broeders en zusters, onthoud dit goed: ieder mens moet zich haasten om te luisteren, maar traag zijn om te spreken, traag ook in het kwaad worden.

Pred 5:3-5 - Wanneer je God toch een gelofte doet, los die dan ook spoedig in. God is niet gesteld op dwazen. Los dus je geloften in. Je kunt beter geen gelofte doen dan een gedane gelofte niet inlossen. Sta je mond geen loze, zondige geloften toe en zeg niet naderhand tegen de priester dat ze een vergissing waren.
Wil je soms dat God zich kwaad maakt over dergelijk gepraat en moet hij wat je hebt bereikt te gronde richten?

spr 10:19 - Een veelprater begaat al snel een misstap, wie zijn tong in toom houdt is verstandig.

spr 15:28 - Een rechtvaardige denkt na voordat hij antwoordt, uit de mond van goddelozen komt alleen maar onheil.

Spr 17:28 - Een zwijgende dwaas wordt beschouwd als verstandig, men denkt dat hij wijs is als hij zijn mond houdt.

Ben benieuwd hoe ik genoemd wordt, twee lente's jonger

Knipoog smiley Clown smiley

Vooral Jak.1 vers 19 is voor iedereen hier, en zeker ook voor mij, heel toepasselijk. En ook het spreukenboek, wat wij nog wel eens overslaan als we de Bijbel lezen is een goede leidraad. Ik heb me voorgenomen Mar, om weer eens aan die Spreuken te beginnen met Bijbellezen. En ik kan het iedereen aanbevelen!
Angy
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:13

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat dit behoorlijk op gezeur en geklaag begint te lijken. In de chatbox is het heel vaak gezellig. En net zoals in het echte leven zijn er wel eens momentjes dat het wat minder gezellig is.....
Ik denk dat je jezelf alleen maar mee hebt als je voortdurend loopt te denken hoe slecht het is. En de een is nu eenmaal anders dan de andere. Accepteer gewoon eens dat je met de ene nu eenmaal beter kunt opschieten dan de ander. Dat zegt niks over jou en dat zegt niks over de ander.

Ik vind eerlijk gezegd:

Dat er gauw grens overschrijdende (dubbelzinnige)uitdrukkingen de revue voorbijgaan in de chatbox....
Het heeft niks met accepteren te maken maar met een houding die heel storend kan zijn voor sommigen....
Dat hoeft niet altijd geaccepteerd te worden.....

Zelf vind ik de sfeer regelmatig ook onaangenaam en voel me er ook niet in thuis....Ga dan ook gewoon weg....

Ik vind ook dat de frustratie's die eruit voorkomen, om die ergens anders neer te leggen inplaats van op de forum.....

Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:23

als ieder die zich nu zo gefrustreerd voelt ipv van al het negatieve neer te zetten hier op forum en chat hun frustraties persoonlijk afhandelen met degene waar ze hun frustraties mee hebben dan hebben we hier niet zo'n negatieve lading
want dit is beslist geen getuigenis hier krijg ik dus frustraties van Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 13:27

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:17
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:02

[quote=GIBBY159]want dit is beslist geen getuigenis hier krijg ik dus frustraties van

Met bovenstaand regel voel ik mij aangesproken áls dit een hint aan mij gericht zou zijn. Ik wil met mijn topic aangeven dat ik deel neem bij een vriendschap/dating site zoals hier op Chistianmatch zoekende ben naar een fijne vriendschap heel misschien een relatie. Wat mij opvalt is dat mensen in chat-kamers soms op onvriendelijke wijze op elkaar áf reageren. Ook ik pleit mij daar niet vrij van! Ik denk dat "lange tenen en kort lontje" gedrag mij tot nadenken geeft om te léren hoe feedback vriendelijker gegeven kan worden!

Dát is de essentie van mijn topic. Niets meer en niets minder... Jammer dat ik toch weer reactie's lees waardoor deze thread weer off-topic zal gaan worden door wéér 'op de man af' te reageren. Het lijkt wel alsof er op Dating/Vriendschap sites steeds weer frustraties de kop op steekt. Wat mij betreft; ik geef mijn standpunt(en) helder aan. Mijn topic is allerminst bedoelt voor mensen die zich er weer klaar voor voelen en wéten een relatie..in welke vorm dan ook...aan te durven. Maar als ik ergens op reageer op een wijze wat de ander zorgen baart of prikkelt... denk ik NU eerst ná voordat ik "boos' word en dan kijk eerst naar mijzelf.

Gibby...je moet niet boos worden,
dat is het laatste wat je moet doen.

En wat er allemaal gezegt word in de chatroom,
neem het meeste met een korreltje zout.

En je weet...ik neem geen blad voor mn mond,
maar zeg wel eerlijk hoe ik er over denk.
Ik erger mij weleens aan dat flauwe gedoe, Kotsende smiley
je weet wel wat ik bedoel. Knipoog smiley
Ik snap niet... dat mensen die de chat niet leuk vinden
er toch iedere keer weer zijn.
Ik vind het wel gezellig, daarom ben ik er ook iedere avond. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 19:13

GRACE585 schreef:
als ieder die zich nu zo gefrustreerd voelt ipv van al het negatieve neer te zetten hier op forum en chat hun frustraties persoonlijk afhandelen met degene waar ze hun frustraties mee hebben dan hebben we hier niet zo'n negatieve lading
want dit is beslist geen getuigenis hier krijg ik dus frustraties van Gefrustreerde smiley

nou, zal ik dan eens beginnen met op de vrouw af te reageren, grace?
- ik raak niet gefrustreerd van je
- ik ben niet jaloers op je
- ik kan goed overweg met je
- ik voel geen negatieve lading bij je
- en ik raak er gewoonweg gefrustreerd van dat ik nu niets te mekkeren heb, helaas!!
- en die kerel van je ken ik ook al onvoldoende om af te kraken, dus dat levert ook geen gespreksstof op.

misschien moet ik af en toe eens met anderen over je praten om hun frustraties over te kunnen nemen wanneer ik hen begripvol te woord sta?
misschien kunnen zij me influisteren wat ik op het forum kan spuien, en als dat niet lukken wil, kunnen ze misschien voor mij een bericht creeren, dat ik dan kan kopieren naar dit forum-onderdeel;
t zou immers jammer zijn, als er niets te mekkeren valt???

dus ik slaap er nog eens een nachtje over, waar ik dan wel een klaagzang over zou kunnen beginnen; vat moed; ik kom er nog wel op hoor!! (met een beetje geluk en hulp althans..........)
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 20:25

HANNAH810 schreef:
- en ik raak er gewoonweg gefrustreerd van dat ik nu niets te mekkeren heb, helaas!!
- en die kerel van je ken ik ook al onvoldoende om af te kraken, dus dat levert ook geen gespreksstof op.

misschien moet ik af en toe eens met anderen over je praten om hun frustraties over te kunnen nemen wanneer ik hen begripvol te woord sta?
misschien kunnen zij me influisteren wat ik op het forum kan spuien, en als dat niet lukken wil, kunnen ze misschien voor mij een bericht creeren, dat ik dan kan kopieren naar dit forum-onderdeel;

dus ik slaap er nog eens een nachtje over, waar ik dan wel een klaagzang over zou kunnen beginnen; vat moed; ik kom er nog wel op hoor!! (met een beetje geluk en hulp althans..........)

Hannah...dat gaat jou niet lukken,
om te mekkeren over Grace.

Grace is juist een hele gezellige vrouw,
die niet mekkert over anderen.
Ik heb gehoord dat ze een hele leuke vriend heeft, Knipoog smiley
dus daar is ook niets over te mekkeren.
Grace lacht iedereen uit en heeft niemand meer nodig van CM,
om haar tuin te bestraten...daar heeft ze nu Sjaak voor.
Grace het is jullie van harte gegund hoor.
Ik hoop dat jullie saampjes ...met de kids heel gelukkig worden.(zijn ze nu al trouwens) Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 21:14

Als Grace haar Sjaak nou een half jaar eerder had ontmoet, was ik niet de sjaak geweest met haar terras aanleggen (overigens met alle plezier gedaan, hoor)

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 21:18

GIBBY159 schreef:
want dit is beslist geen getuigenis hier krijg ik dus frustraties van

Met bovenstaand regel voel ik mij aangesproken áls dit een hint aan mij gericht zou zijn. Ik wil met mijn topic aangeven dat ik deel neem bij een vriendschap/dating site zoals hier op Chistianmatch zoekende ben naar een fijne vriendschap heel misschien een relatie. Wat mij opvalt is dat mensen in chat-kamers soms op onvriendelijke wijze op elkaar áf reageren. Ook ik pleit mij daar niet vrij van! Ik denk dat "lange tenen en kort lontje" gedrag mij tot nadenken geeft om te léren hoe feedback vriendelijker gegeven kan worden!

Dát is de essentie van mijn topic. Niets meer en niets minder... Jammer dat ik toch weer reactie's lees waardoor deze thread weer off-topic zal gaan worden door wéér 'op de man af' te reageren. Het lijkt wel alsof er op Dating/Vriendschap sites steeds weer frustraties de kop op steekt. Wat mij betreft; ik geef mijn standpunt(en) helder aan. Mijn topic is allerminst bedoelt voor mensen die zich er weer klaar voor voelen en wéten een relatie..in welke vorm dan ook...aan te durven. Maar als ik ergens op reageer op een wijze wat de ander zorgen baart of prikkelt... denk ik NU eerst ná voordat ik "boos' word en dan kijk eerst naar mijzelf.

Pas dan durf ik te zeggen: Dank U Heer Jezus, dat U mij inzicht geeft!

beste gibb het was niet persoonlijk naar jou bedoeld maar meer algemeen
dus sorry als ik je bij deze gekwetst heb
ik lees ook vaak neg dingen en krijg ook zakies op me brood waar ik wel eens grrr van wordt maar dan breng ik het maar weer aan Jezus voeten en dan zakt dat weer een ieder zit nu eenmaal anders in elkaar en enkel als men grof wordt of een persoobnlijke snaar raken reageer ik fel en dat hebben sommigen ook wel meegemakt maar nooit om bewust te kwetsen ik handel mijn neg zaken meteen persoonlijk af
maar het lijklt wel of men de laatste tijd zoveel negatiefs ziet dat men het positive voorbij loopt en dat bedoelde ik dus te zeggen met mijn reactie
er is echt nog wel veel positiefs in de chat ookj hoor. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 21:20

HANNAH810 schreef:

een knuffel voor jou Kussende smiley en suc6 denk dat je wel meer nachtjes nodig zult hebben Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley (sorry gibb dat we ff oftopic gaan)
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 21:21

CARIEN982 schreef:
Hannah...dat gaat jou niet lukken,
om te mekkeren over Grace.

Grace is juist een hele gezellige vrouw,
die niet mekkert over anderen.
Ik heb gehoord dat ze een hele leuke vriend heeft, Knipoog smiley
dus daar is ook niets over te mekkeren.
Grace lacht iedereen uit en heeft niemand meer nodig van CM,
om haar tuin te bestraten...daar heeft ze nu Sjaak voor.
Grace het is jullie van harte gegund hoor.
Ik hoop dat jullie saampjes ...met de kids heel gelukkig worden.(zijn ze nu al trouwens) Clown smiley

carien ook voor jou een knuffel Kussende smiley (we gaan wel ver oftopic ) Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 21:23

GRIFFIN748 schreef:
Als Grace haar Sjaak nou een half jaar eerder had ontmoet, was ik niet de sjaak geweest met haar terras aanleggen (overigens met alle plezier gedaan, hoor)

Clown smiley

tja je had jezelf ervoor opgegeven en ik vond het wel gezellig hoor Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 21:23

GRACE585 schreef:
tja je had jezelf ervoor opgegeven en ik vond het wel gezellig hoor Clown smiley

ik lig er ook niet wakker van... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 22:02

GRIFFIN748 schreef:
ik lig er ook niet wakker van... Engeltje smiley

Ach griffin....jij valt nu wel in een heel diep gat,
misschien een idee om een advertentie te plaatsen?

Bied zich aan een handige klusser,
met hele grote handen (kolenschoppen hihi)
Die in een mum van tijd u tuin netjes maakt,
uiteraard tegen een klein vergoedinkje. (kopje koffie met een Chocolade slagroombol bv ) Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 22:08

CARIEN982 schreef:
Ach griffin....jij valt nu wel in een heel diep gat,
misschien een idee om een advertentie te plaatsen?

Bied zich aan een handige klusser,
(valt ook wel mee, hoor)

met hele grote handen (kolenschoppen hihi)
(die heb ik niet, Sjaak wel)

Die in een mum van tijd u tuin netjes maakt,
(hangt ervan af hoe lang een 'mum van tijd' duurt)

uiteraard tegen een klein vergoedinkje. (kopje koffie met een Chocolade slagroombol bv ) Clown smiley
(daar kan ik geen Saab van rijden, voor niks gaat de zon op!)

misschien beter een adv. te plaatsen als deze:

'gevraagd door single in vrije val:
iemand die me opvangt'

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op maandag 27 december 2010, 22:10
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 23:20

GRIFFIN748 schreef:
misschien beter een adv. te plaatsen als deze:

'gevraagd door single in vrije val:
iemand die me opvangt'

Hihi...is het zo erg met je griffin? Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 08:00

CARIEN982 schreef:
Hihi...is het zo erg met je griffin? Lachende smiley met blinkend witte tanden

meid, je wil het niet weten. Knipoog smiley Knipoog smiley

wie weet, kom ik mijn Miep in 2011 tegen... Verlegen lachende smiley

(het is overigens uitermate boeiend om te zien hoe we het met z'n allen presteren in zowat ieder topic off-topic te gaan Clown smiley )

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op dinsdag 28 december 2010, 08:16
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 08:22

niet over gaan mopperen griffin; gewoon van GENIETEN van de sfeer...

(zijn we weer on-topic)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 28 december 2010, 08:24
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 08:29

HANNAH810 schreef:
(zijn we weer on-topic)

da's nou weer jammer, kan ik niet meer reageren

(shSmiley met dichtgeplakte mondt, zit ik tóch weer te mopperen!)

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 09:08

NAV. artikel van Gibby

Big Brother is Watching over you

Thanx G

Loretta ;
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 18:23

GIBBY159 schreef:
Graag wil ik hier mijn hart luchten en een paar vervelende dingen kwijt.

Christianmatch is een vriendschaps en dating site op Bijbelse grondslag.

Sinds Juni 2010 ben ik als lid van CM regelmatig aanwezig. Zowel in de Lobby als wel af en toe met een topic op het Forum. Het volgende wil ik graag uitleggen hoe het komt dat er met regelmaat CM leden een ban krijgen opgelegd. Waarbij ik zelf ook niet aan ontkomen ben geweest....
Laat ik mijzelf eerst maar eens onder de loep nemen. Ook ik ben niet altijd even vriendelijk en correct in mijn uitlatingen en gedrag op CM.
Gelukkig ben ik ook maar eens mens en dus absoluut niet volmáákt!
Maar...beste mensen, het moet mij van het hart dat het er in de Lobby helaas niet altijd gezellig aan toe gaat. Hoe komt dat nu toch eigenlijk?

In een eerder door mij geschreven topic op het Forum met als onderwerp over roddelenis op verschillende manieren c.q. wijze op gereageerd. Dat mág en dat is ook leerzaam voor een ieder. Echter, helaas ook soms op een manier wat mij enigzins als irritant overkomt.
Namelijk steeds met een "agressieve" en met een 'sneer' opmerking.
Hierdoor heb ik een indruk gekregen dat sommingen onder ons...en wie de schoen past...trekke hem aan...mijn inziens (nog) niet goed in staat zijn op een gepáste wijze te reageren. Nogmaals ten overvloede...soms zit ik er ook wel eens he-le-maal náást! Wat ik probeer te verduidelijken is dat zowel in de Lobby en andere chatkamers wij elkaar soms op een onvriendelijke manier elkaar bejegenen. Ook in onderlinge MSN contacten wordt mijn inziens het een en ander door verteld. Dit kan zeer nadelige gevolgen hebben voor betrokkenen en anderen die niets wéten!

Zéker...ik houd voor mij ook een spiegel voor! Laat ik daar geen misverstand over doen ontstaan. Maar als iemand mij bedreigt met: "dan zoek ik je op" gaat mij dan véél te vér! Dit soort uitlatingen hoort niét thuis op een Christelijke web-site. Vandaar dat ik er een nachtje over geslapen heb alvorens ik deze topic zou schrijven en op het Forum te plaatsen. En toch doé ik het! Want als dit soort op/aanmerkingen..maar ook andere 'sneer' opmrkingen in de Lobby en in andere chat-kamers is absoluut ongepast en getuige niet van een gezond inlevingsvermogen in zulke reacties en/of antwoord geven op zo'n moment. Dat is erg jámmer!

Het kan zo mooi en gezellig zijn. Dat is de BEDOELING ook van een Christelijke datin/vriendschap web-site is mijn stellige overtuiging. Toch?
Daarom beste mensen...laat ons onze gedachten gaan naar ons ieder wéns: maak hier vrienden en laten we elkaar niet "op de kast" jagen.
Ook zelf ben ik iedere dag bezig en ook ik maak af en toe een fout. Gelukkig léér ik er van. Een ban krijgt men niet zoooo maar..opgelegd. Dan is er echt iets niet goed gegaan. Wees sportief, geef je fout toe en probeer herhaling te voorkomen. Geldt voor mij precies hetzelfde....!!!
Graag jullie reactie op deze topic en gelieve op een vriendelijk manier.

Ik wens ook iedereen op deze plek een Gelukkig en Gezond 2011 toe!

Gods Rijke Zegen.

Gibby.

Kom maar eens naar de Gebedsroom, daar is acceptatie, rust, vrede en saamhorigheid Knipoog smiley je mag zijn, wie je bent!
Had ik dat al niet eerder gezegd?? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 december 2010, 18:53

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:15
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch