Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 22:21
|
|
|
Hallo allemaal.
Hebben jullie dat nu ook, van die grote en kleine problemen in je relatie? Je hebt op CM een leuke vriend of vriendin ontmoet, Dan komt hij of zij een keer langs, en wat gebeurt?..... Ze gaan de hele avond op de bank liggen pitten.
Tsja...dat overkomt mij dus Ik ervaar dat natuurlijk als een werkelijk probleem, en vraag me af of ik daarin de enige ben.
En jullie...een leuke cm partner opgeduikeld, of een date gehad...en dan, waar loop je tegenaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 22:27
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hallo allemaal.
Hebben jullie dat nu ook, van die grote en kleine problemen in je relatie? Je hebt op CM een leuke vriend of vriendin ontmoet, Dan komt hij of zij een keer langs, en wat gebeurt?..... Ze gaan de hele avond op de bank liggen pitten.
Tsja...dat overkomt mij dus Ik ervaar dat natuurlijk als een werkelijk probleem, en vraag me af of ik daarin de enige ben.
En jullie...een leuke cm partner opgeduikeld, of een date gehad...en dan, waar loop je tegenaan? |
Tja, een relatie betekent ook kennismaken met bepaalde eigenschappen in de ander die je niet echt aanstaan. Belangrijk is dan om over dergelijke dingen wel het gesprek open te houden, denk ik. Ach en als het bij een dutje op de bank blijft ...
Zeker in een relatie vanuit eerdere relaties zullen er geregeld dingen voorbij komen waar je met elkaar tijd en energie in zult moeten steken. Niet altijd even leuk en prettig, maar wel nodig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 22:27
|
|
|
En jullie...een leuke cm partner opgeduikeld, of een date gehad...en dan, waar loop je tegenaan? |
Whow...Jolan...je had echt de verkeerde hoor! ooit kom je de ware tegen...die slaapt niet! dat garandeer ik je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 22:35
|
|
|
Hij voelt zich blijkbaar thuis bij jouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 22:36
|
|
|
MARIO216 schreef: | Hij voelt zich blijkbaar thuis bij jouw |
lol... zou dat het zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 3 november 2010, 23:24
|
|
|
JOLAN931 schreef: | lol... zou dat het zijn? |
Sommige mannen denken dat alles vanzelf gaat, vertikken het om voor een relatie te vechten
Vertel mij eens.....zijn dat echte mannen??
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 3 november 2010, 23:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 01:48
|
|
|
JOLAN931 schreef: | En jullie...een leuke cm partner opgeduikeld, of een date gehad...en dan, waar loop je tegenaan? |
Dat ik vanavond weer veeeeeeeel te lang heb zitten kletsen Ik denk dat ik morgenavond bij hem op de bank een flink lange dut ga doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 07:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dat ik vanavond weer veeeeeeeel te lang heb zitten kletsen Ik denk dat ik morgenavond bij hem op de bank een flink lange dut ga doen |
Ligt dat aan hem of ligt dat aan jou, Leanne.
Maar joh, je ziet 'm vanavond dus weer. Hij woont zeker om de hoek? Jij boft! Alvast veel (lig)plezier.
Hmm.....ben een beetje jaloers geloof ik.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 4 november 2010, 07:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 07:42
|
|
|
Sjonguh Jolan, Jij hébt tenminste een vent om je aan te ergeren...vergeet je dat niet?!
Tess, lang niet zielug maar moest het wel ff kwijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 08:36
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Sjonguh Jolan, Jij hébt tenminste een vent om je aan te ergeren...vergeet je dat niet?!
Tess, lang niet zielug maar moest het wel ff kwijt |
Je hebt gelijk tess
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 09:07
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ligt dat aan hem of ligt dat aan jou, Leanne.
Maar joh, je ziet 'm vanavond dus weer. Hij woont zeker om de hoek? Jij boft! Alvast veel (lig)plezier.
Hmm.....ben een beetje jaloers geloof ik. |
Niet jaloers zijn hoor,moet je ook gaan regiodaten Maar vertel,woont jouw date/vriend ver weg?
Ik denk dat ik een cursus ga geven......... 1.regio bepalen(blinddoek en prikpen meenemen) 2.eisenlijst opstellen/(flink)bijstellen(overeenkomsten zijn niet altijd leuk) 3.heren selecteren(uitzoeken maar!) 4.Laat de jacht beginnen!(incl. garderobecheck) 5.binnenhalen of afvoeren (hoe gedraag ik me lief cq. bitcherig) 6.vertrouwen,houden en huwen(voor gevorderden)
Oeps,ik moet even de stofzuiger door huis slingeren,dominee komt koffiedrinken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 10:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet jaloers zijn hoor,moet je ook gaan regiodaten Maar vertel,woont jouw date/vriend ver weg?
Ik denk dat ik een cursus ga geven......... 1.regio bepalen(blinddoek en prikpen meenemen) 2.eisenlijst opstellen/(flink)bijstellen(overeenkomsten zijn niet altijd leuk) 3.heren selecteren(uitzoeken maar!) 4.Laat de jacht beginnen!(incl. garderobecheck) 5.binnenhalen of afvoeren (hoe gedraag ik me lief cq. bitcherig) 6.vertrouwen,houden en huwen(voor gevorderden)
Oeps,ik moet even de stofzuiger door huis slingeren,dominee komt koffiedrinken |
lol, lijkt me heel gezellig om dat samen met jou te doen.......
waardevol voor je uurtje koffiedrinken met de dominee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 10:17
|
|
|
[quote=JOLAN931]Hallo allemaal.
Tsja...dat overkomt mij dus Ik ervaar dat natuurlijk als een werkelijk probleem, en vraag me af of ik daarin de enige ben. [b]
Jolan....ik zou het wel weten als ik in jou plaats stond,
Ik deed de lichten uit...ging zelf heel voorzichtig naar bed toe... ik zou hem zeker niet wakker maken. Hij wordt vanzelf weer wakker
Enne....dan maar telaat op zn werk, daar leert hij misschien van?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 16:33
|
|
|
nou,kan troch gebeuren dat je in slaap valt.ik werk van 6 tot 3uur,lange dagen,dus.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 16:44
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | nou,kan troch gebeuren dat je in slaap valt.ik werk van 6 tot 3uur,lange dagen,dus......... |
Je kan beter in slaap vallen bij je liefje, bij je afspraakje, dan er voor in slaap te vallen zodat je veel te laat of helemaal niet komt.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 16:46
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | nou,kan troch gebeuren dat je in slaap valt.ik werk van 6 tot 3uur,lange dagen,dus......... |
Idd Arnold ... waarom denk je dat ik niet reageerde Kan me best voorstellen dat ik in slaap zou vallen als ik me ergens goed thuis voel en net héél moe ben ... Is toch niet negatief ? Doet men immers niet waar men zich vreemd of onbehaaglijk voelt ... Dus Jolan ... een teken dat hij je huis ook als zijn thuis aanvoelt ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 16:48
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Idd Arnold ... waarom denk je dat ik niet reageerde Kan me best voorstellen dat ik in slaap zou vallen als ik me ergens goed thuis voel en net héél moe ben ... Is toch niet negatief ? Doet men immers niet waar men zich vreemd of onbehaaglijk voelt ... Dus Jolan ... een teken dat hij je huis ook als zijn thuis aanvoelt .... |
...pas wanneer hij niet snurkt zou ik me zorgen maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 17:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...pas wanneer hij niet snurkt zou ik me zorgen maken... |
---of juist als hij wel gaat snurken...wil je daar de rest van je leven naastliggen (jahoor Pieter, ik ben er bijna imuun voor geworden )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 17:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ---of juist als hij wel gaat snurken...wil je daar de rest van je leven naastliggen (jahoor Pieter, ik ben er bijna imuun voor geworden ) |
oeii nu volgen er bedgeheimen...hihi is Pietje zo'n snurkorgel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 17:21
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | oeii nu volgen er bedgeheimen...hihi is Pietje zo'n snurkorgel? |
beter snurkorgel dan drankorgel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 17:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | beter snurkorgel dan drankorgel |
Das jouw schuld Pietje, jij gooit met flessen ouzo om mijn oren (die overigens nog ongeopend in de kast staat...hihi...bewaar ik voor mijn huwelijksdag)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 17:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet jaloers zijn hoor,moet je ook gaan regiodaten Maar vertel,woont jouw date/vriend ver weg?
Oeps,ik moet even de stofzuiger door huis slingeren,dominee komt koffiedrinken |
Regiodaten?
Wat je ver haalt is lekker...toch? Ik wil je wel helpen met het geven van cursussen hoor, maar het idee dat dichtbij alles is moet je ff bijstellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 17:58
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Regiodaten?
Wat je ver haalt is lekker...toch? Ik wil je wel helpen met het geven van cursussen hoor, maar het idee dat dichtbij alles is moet je ff bijstellen |
We kenne een ruilhandeltje opzette? Jij geeft les in verwegdaten,ik in dichtbijhuisdaten......en als extra doen we er dan wat lesjes meelijdaten,troostdaten,eensmaarnooitweerdaten,autowasengrasmaaidaten en uiteraard het nade40rozenontvangentehebbendumpikjeweerdaten bij
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 4 november 2010, 17:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 18:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We kenne een ruilhandeltje opzette? Jij geeft les in verwegdaten,ik in dichtbijhuisdaten......en als extra doen we er dan wat lesjes meelijdaten,troostdaten,eensmaarnooitweerdaten,autowasengrasmaaidaten en uiteraard het nade40rozenontvangentehebbendumpikjeweerdaten bij |
Heb jij zoveel tijd dan? Ik vrees dat we voor zo'n uitgebreid aanbod, Pieter erbij moeten vragen. Die was toch expert tempodaten en oplangetermijneenbabydaten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:16
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Heb jij zoveel tijd dan? Ik vrees dat we voor zo'n uitgebreid aanbod, Pieter erbij moeten vragen. Die was toch expert tempodaten en oplangetermijneenbabydaten |
Het geven van telefonische consulten is ook nog mogelijk, Jolan. Dat kost iets minder tijd.
Ik denk dat jullie een perfect trio zijn, om mensen 'begeleiding op maat' te bieden richting een huwelijk.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 4 november 2010, 22:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We kenne een ruilhandeltje opzette? Jij geeft les in verwegdaten,ik in dichtbijhuisdaten......en als extra doen we er dan wat lesjes meelijdaten,troostdaten,eensmaarnooitweerdaten,autowasengrasmaaidaten en uiteraard het nade40rozenontvangentehebbendumpikjeweerdaten bij |
je vergeet er nog een paar leanne koffiedaten,wandeldaten,strand/zeedaten,picknikdaten bbqdaten etc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:36
|
|
|
GRACE585 schreef: | je vergeet er nog een paar leanne koffiedaten,wandeldaten,strand/zeedaten,picknikdaten bbqdaten etc |
maar denk erom... NIET sexdaten, want het is en blijft wel CM he!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:38
|
|
|
PIETER649 schreef: | maar denk erom... NIET sexdaten, want het is en blijft wel CM he!! |
Pffft, wie zou daar nu aan denken, dit is Cee Em
Je zou ze de kost moeten geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 21:40
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Pffft, wie zou daar nu aan denken, dit is Cee Em
Je zou ze de kost moeten geven |
die C staat toch voor christelijk en niet voor conceptie????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 22:37
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Het geven van telefonische consulten is ook nog mogelijk, Jolan. Dat kost iets minder tijd.
Ik denk dat jullie een perfect trio zijn, om mensen 'begeleiding op maat' te bieden richting een huwelijk. |
Das waar ja... de rekening volgt nog
|
|
Naar boven |
|
|