Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 14:29
|
|
|
en zij leefden nog lang en gelukkig
TER INFO:
Opvliegende norse zuurpruimen hebben een hoger risico op hartaanvallen en beroertes dan beminnelijke mensen.
Onderzoekers uit Italië komen met dat opmerkelijke nieuws. Ze ontdekten dat vervelende mensen - dat wil zeggen degenen die werden beoordeeld als zeurderig, agressief, manipulatief of snel boos - een behoorlijk verhoogd risico hebben op een verdikte halsslagader. Vooral bij vrouwen is de link tussen karakter en dichtgeslibde aders sterk.
'Aangename mensen', zij die vertrouwen, oprechtheid, altruïsme, bescheidenheid en inlevingsvermogen uitstralen, hebben die verdikking veel minder vaak.
Verdikte aderen vormen een risicofactor voor het ontstaan van hart-en vaatziekten. Is dit de manier waarop de natuur vervelende klieren uit de circulatie haalt? De onderzoekers denken dat de stress die hoort bij een knorrig karakter wel eens de boosdoener kan zijn. Vooral agressie zorgt voor allerlei medische problemen.
De complete studie is na te lezen in het blad van de American Heart Association.
Bron: msn nieuws
EN DAN NU DE VRAAG: HOE HOUDT JIJ JULLIE RELATIE LANG EN GELUKKIG?
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op woensdag 18 augustus 2010, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA883
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 14:42
|
|
|
'Aangename mensen', zij die vertrouwen, oprechtheid, altruïsme, bescheidenheid en inlevingsvermogen uitstralen, hebben die verdikking veel minder vaak.
Ik voel me nadat ik dit gelezen heb ineens een stuk fitter.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 14:43
|
|
|
Gelukkig dat het niet andersom is anders had deze topic de wrede titel En zij leefden nog lang en ongelukkig moeten hebben
En wat die vraag betreft ik heb zo'n idee dat je vingers jeuken om het ons te vertellen
Laatst aangepast door
|
ZIVAATJE309
|
op woensdag 18 augustus 2010, 14:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 15:02
|
|
|
tja als je nog geen relatie hebt momenteel kan je dat ook niet weten he,je kunt je vanalles voorstellen en dromen etc etc.maar dat heeft weinig waarde .
een relatie is ; WERK IN UITVOERING !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 15:21
|
|
|
tja is een goede vraag behappy dat moet de toekomst leren he heb je nog goede tips?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 16:40
|
|
|
Ook ik heb hier geen ervaring mee, hopelijk kom ik er nog eens achter.
'k Denk wel dat een open communicatie ontzettend belangrijk is. Daarmee bedoel ik dat je elkaar alles kunt, wilt en durft te vertellen. Je moet je veilig en vertrouwd voelen bij elkaar. Dat betekent vooral ook; naar elkaar luisteren en open staan voor elkaar. Heeft dat niet alles met liefde te maken?
Marijan, in theorie lijkt het zo simpel
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 18 augustus 2010, 16:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 18:20
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ook ik heb hier geen ervaring mee, hopelijk kom ik er nog eens achter.
'k Denk wel dat een open communicatie ontzettend belangrijk is. Daarmee bedoel ik dat je elkaar alles kunt, wilt en durft te vertellen. Je moet je veilig en vertrouwd voelen bij elkaar. Dat betekent vooral ook; naar elkaar luisteren en open staan voor elkaar. Heeft dat niet alles met liefde te maken?
Marijan, in theorie lijkt het zo simpel |
Ja marijan, dat is helemaal waar het om gaat. Dat geen zeg ik ook altijd.
elkaar alles kunnen....willen..... en durven te vertellen. Dat betekent dat je je dus veilig en vertrouwd kan en mag voelen. Dus het is een instelling van jezelf....open staan, luisteren, de ander de ruimte en vertrouwen geven.
Ja dat is liefde........ En ik voel dat momenteel helemaal en ga er ook helemaal voor........ mijn meisie verdient dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIK390
|
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 19:42
|
|
|
GRACE585 schreef: | tja als je nog geen relatie hebt momenteel kan je dat ook niet weten he,je kunt je vanalles voorstellen en dromen etc etc.maar dat heeft weinig waarde .
een relatie is ; WERK IN UITVOERING !!! |
grace al ben ik niet de jongste meer maar leren wil ik wel dus vertel wat het werk in houd en war de uitvoering moet zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 02:23
|
|
|
ERIK390 schreef: | grace al ben ik niet de jongste meer maar leren wil ik wel dus vertel wat het werk in houd en war de uitvoering moet zijn |
Lees je dat Grace, Erik is niet de jongste meer .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:05
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Lees je dat Grace, Erik is niet de jongste meer ....... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:11
|
|
|
ERIK390 schreef: | grace al ben ik niet de jongste meer maar leren wil ik wel dus vertel wat het werk in houd en war de uitvoering moet zijn |
als je dat op jou leeftijd nog niet weet Erik is het hopeloos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:16
|
|
|
GRACE585 schreef: | als je dat op jou leeftijd nog niet weet Erik is het hopeloos |
Je bent nooit te oud om te leren Grace....... Dus ga ervoor! en hou ons op de hoogte.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 19 augustus 2010, 13:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je bent nooit te oud om te leren Grace....... Dus ga ervoor! en hou ons op de hoogte....... |
WOW een vette roddel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | WOW een vette roddel! |
RODDEL??? wie/wat/waar we denken aan het boekje lean
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 19 augustus 2010, 13:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:47
|
|
|
GRACE585 schreef: | RODDEL??? wie/wat/waar we denken aan het boekje lean |
Dat bespreken we wel in de chatbox als jij er niet bent Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je bent nooit te oud om te leren Grace....... Dus ga ervoor! en hou ons op de hoogte....... |
nee willemijn ik wil dat ze voor mij gaan staat op boekje bl5
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dat bespreken we wel in de chatbox als jij er niet bent Grace |
is goed dan houden de anti-roddelaars mij wel op de hoogte want die willen dan weten hoe wie wat waar. hoezo nieuwsgirig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:58
|
|
|
GRACE585 schreef: | nee willemijn ik wil dat ze voor mij gaan staat op boekje bl5 |
Dus Erik! Ga ervoor! Welk boekje Grace?????? Beetje off topic maar ben toch nieuwsgierig (ben een vrouw he )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus Erik! Ga ervoor! Welk boekje Grace?????? Beetje off topic maar ben toch nieuwsgierig (ben een vrouw he ) |
hahahaha over de bitcherige vrouw lol misschien weet lean de link nog ;kon je 11 blz het boek inkijken ik bestel het niet hoor ,was al op de hoogte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:08
|
|
|
De clou ontgaat mij een beetje. Waarom vertelt hier niemand ooit wat?
Vroeger werd er nog wel eens geroddeld,. dan hoorde je tenminste nog wat, maar tegenwoordig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:14
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | De clou ontgaat mij een beetje. Waarom vertelt hier niemand ooit wat?
Vroeger werd er nog wel eens geroddeld,. dan hoorde je tenminste nog wat, maar tegenwoordig... |
In het kort voor jou Happy: Alle mannen die zeggen een lieve vrouw te zoeken liegen! Ze willen op hun knieen door het stof,ze willen smeken,met geld smijten en afgewezen worden........om vervolgens met een heks op de bank te eindigen......
Eg woar,je zou dr een boek over kunnen schrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:23
|
|
|
LEANNE226 schreef: | In het kort voor jou Happy: Alle mannen die zeggen een lieve vrouw te zoeken liegen! Ze willen op hun knieen door het stof,ze willen smeken,met geld smijten en afgewezen worden........om vervolgens met een heks op de bank te eindigen......
Eg woar,je zou dr een boek over kunnen schrijven |
... heb net 11 pagina's in het door de dames aanbevolen boek gelezen, dank voor de link en heb zo veel geleerd, kan het ff niet onthouden..
dit is zó wereldvreemd voor mij, ik moet het echt nog 11 keer lezen. . .
ik vraag me af, wie die tulpenvaas gaat vullen? ? ? Moet ik dan op m'n knieen op de grond, om tulpen te plukken?
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op donderdag 19 augustus 2010, 14:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:26
|
|
|
... ik stuur je
TULPEN UIT AMSTERDAM !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | In het kort voor jou Happy: Alle mannen die zeggen een lieve vrouw te zoeken liegen! Ze willen op hun knieen door het stof,ze willen smeken,met geld smijten en afgewezen worden........om vervolgens met een heks op de bank te eindigen......
Eg woar,je zou dr een boek over kunnen schrijven |
he, he, begin eindelijk weer bij mijn positieven te komen:
als de verovering maar binnen is, dan is de prijs niet meer belangrijk...
ja, als de verovering zo veel moeite kost dan ben je daarna gewoon moegestreden. als man en heeft de vrouw het voor het zeggen.
en zij leefden nog lang en gelukkig
alléén als ze echt van tulpen houdt...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op donderdag 19 augustus 2010, 14:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:42
|
|
|
Eén voordeel voor de dames:
de heren houden niet van perfecte vrouwen, die zijn saai...
als u gewoon u zelf bent is het voor u beiden veel leuker.
STAAT ER ECHT !!!
en zij leefden nog lang en gelukkig !
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op donderdag 19 augustus 2010, 14:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:42
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | ... ik stuur je
TULPEN UIT AMSTERDAM !!! |
Je moet nog veel leren,rozen moeten het zijn........minimaal een dozijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:47
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je moet nog veel leren,rozen moeten het zijn........minimaal een dozijn! |
En wel rode.
Rode rozen.......... voor ieder jaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:47
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je moet nog veel leren,rozen moeten het zijn........minimaal een dozijn! |
Lieve dame,
Geheel voorbereid ben ik op stap gegaan, ik heb gesmeten met geld om dure spullen te kopen ik heb gestudeerd in alle boeken om echt alles te weten:
pagina 1 van het boekje:
U zou uw date niet waarderen wanneer hij gelijk bij uw eerste date met een á twee bossen rozen zou aankomen en zou zeggen; Jij bent voor mij de ware!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:50
|
|
|
P.S. ik wil je van harte troosten, een schouder om op te huilen... nu blijkt dat ik de kennis van het boekje beter beheers dan jij...
|
|
Naar boven |
|
|